Analiza: easyJet wyprzedza Ryanaira do Stanów

Analiza: easyJet wyprzedza Ryanaira do Stanów Dzięki zawartej umowie pasażerowie będą mogli kupić na stronie easyJeta, za pomocą platformy "Worldwide by easyJet", bilety na loty dalekodystansowe Norwegiana i kanadyjskiego WestJeta z Londynu-Gatwick. Możliwe będzie także rezerwowanie biletów przesiadkowych w obrębie siatki samego easyJeta przez to lotnisko. Przesiadki będą gwarantowane, a bagaż automatycznie...
15/09/2017 08:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_5b499 2017-09-15 22:06   
gość_5b499 - Profil gość_5b499
Jeżeli komuś zależy na niskich cenach to powinien teraz latać Ryanair do Dublina a stamtąd Aer Lingusem albo Norwegianem do USA. Aer Lingus właśnie wprowadził nową super niską ofertę aby konkurować z Norwegianem. I to te połączenia mocno odczują linie tradycyjne które dotychczas przewoziły Polaków przez Atlantyk.
gość_e083a 2017-09-15 13:53   
gość_e083a - Profil gość_e083a
@gość_ec29c: co ma sens (NB+NB), a co nie ma (NB+WB) to się jeszcze okażę.
Na pewno 737 MAX i A321neo (szczególnie A321LR) będą kluczowymi graczami na rynku Europa - Ameryka Północna.

Wiele średnich lotnisk (głównie tych 10-20mln pax rocznie) z dwóch stron Atlantyku przygotowuje się na spore zmiany. Dla przykładu DUB można sporo namieszać na tym rynku, bo sam Ryanair ma ponad 50 destynacji po Europie, a z DUB do USA i Kanady też jest wiele kierunków i będzie więcej.
Ale jeśli da się przelecieć na 737 MAX np. z WRO czy POZ do DUB i potem np. do BOS to lot z DUB do LAX na 737 MAX nadal będzie niemożliwy. I wtedy taki A330/A350 załatwi sprawę.

Trzeba też obserwować sprawę od strony USA. Jest całkowicie realne, że np. taki JetBlue poleci z BOS na A321neo w konfiguracji Mint do wielu miejsc w Europie bezpośrednio (taki GDN czy WRO też wchodziłyby w grę).
gość_ec29c 2017-09-15 12:26   
gość_ec29c - Profil gość_ec29c
Loty z przesiadkami typu wide-body + narrow-body nie mają najmniejszego sensu ekonomicznego. P2P zawsze wygrają. Dlatego nie ma się czym emocjonować.

Przesiadki mogą coś zmienić w przypadku lotów na A321LR i B737 MAX do Edynburga, Dublina, Islandii itp. Bo takie samoloty do Polski nie dolecą a lot 5000 km plus 2000 km na @ razy narrow-body jest bardzo tani bo te samoloty są lekkie i tanie w przeliczeniu na 1 miejsce.

Porównajcie sobie Dreamlinera Norwegiana 290 miejsc z A321LR 206 miejsc w konfiguracji dwuklasowej. Cena na miejsce według cennika 224,6/291=770 000$ i 127/206 = 616 000 $.

Masa 119,95/291= 412 kg i 50,8/206= 246 kg.

Dlatego loty na Gatwick A321LR będą wielką zmianą, ale przesiadki na tak zapchanym lotnisku nie mają najmniejszego sensu.
gość_6c19f 2017-09-15 11:19   
gość_6c19f - Profil gość_6c19f
Z LUZ można będzie od razu korzystać z siatki połączeń europejskich tyle że bez gwarancji czasu na przesiadke
marcowy 2017-09-15 10:45   
marcowy - Profil marcowy
do tego FRA też będą musieli wylecieć z tego lotniska w polu.
gość_4d14f 2017-09-15 09:56   
gość_4d14f - Profil gość_4d14f
Jak to możliwe, że Lufthansa jest tańsza od Lotu? Coś tu nie gra z tym naszym narodowym przewoźnikiem. Politycy z PiSu wybudują nam lotnisko w polu, a sami będą latać Lufthansą przez Frankfurt. Motto dla przeciętnego Kowalskiego: Kupuj polskie, bo droższe, a jak masz trochę oleju w głowie, to leć z Lufthansą.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy