Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
piterius
2009-06-19 20:18
Mówimy o konkretnej wypowiedzi, a ona jest ogólna, nie pada tam czy A320 staje się popularniejszy w ostatnich latach, czy np. licząc od roku 1988 - i wypowiedź ta jeśli nie doprecyzowane były kryteria popularności tyczy się globalnej liczby - i w tej formie niewątpliwie jest kłamliwa. Resztę wszyscy tutaj wiemy chyba, więc też i dis jest w pełni świadom i nie trzeba nic wytykać ani mu tłumaczyć :P
i w tym caly jest "szkopół"...20 lat roznicy to duzo...
Disoderku - a dlaczego przy okazji nie podasz od kiedy jest produkowany B737 a od kiedy A320? Otóż Boeing wszedł do eksploatacji w roku 1968, a Airbus w 1988. 20 lat różnicy daję chyba pewną przewagę w ilości wyprodukowanych egzemplarzy? :)
Marecki - leciałem A319, ale trzeba wziąc pod uwagę, że przednie rzędy w Iberii to klasa business, gdzie odstęm między fotelami jest powiększony (niczym innym te fotele się nie różnią) Skutkiem tego w klasie ekonomicznej miejsca na nogi jest dramatycznie mało.
disorder: patrząc na aktualne liczby nowych zamówień, jak i ilość maszyn dostarczanych w ostatnich latach, to A320 jest popularniejszy od 737. Oczywiście w liczbach bewzględnych ciągle jest dużo więcej "737", ale nie można zapominać, że jego kariera rozpoczęła się też 20 lat wcześniej od Airbusa.
nie mówię o samym regionalnym połączeniu, ale coś w stylu SmartConnect by 4U, zrobić doloty do Katowic, a stąd dalej w świat. chyba że pokusić się o międzylądowania, tak jak już miało być - wtedy do szczęścia brakowało Schengen, które już obowiązuje - więc może 'teraz'?
disoderku: B737-ok. 5.800 szt.( 2008)
A320-ok 3.600 ( 2008)...ale rownie dobrze moze sie zmienic...
disorder
2009-06-19 16:31
"Airbus A320 jest niewątpliwie najbardziej popularnym wąsko-kadłubowym samolotem..." - jak można tak bezczelnie publicznie kłamać.
piterius
2009-06-19 10:08
To oczywiste, że uderzą na wschód i jednocześnie dalej będą rozwijać siatkę w post komunie. A co do apoteozy A-320 - to przecież to cytat i trzeba brać pod uwagę kto to mówi... Pańskie oko konia tuczy, przecież nie będzie mówił, że to drugi na świecie wąskokadłubowiec, bo to tak jakby przyznał, że Wizz mógł wybrać lepsze maszyny. Decyzja była oczywista, gadki szmatki, że to na coś dowód - bzdura. Low cost w czasie kryzysu, zresztą nawet bez kryzysu nie będzie się decydował na jakąkolwiek dywersyfikację zamówień. Oczywista oczywistość :)
gosc_prawd
2009-06-19 00:03
marecki i 4teszku: niestety muszę was zmartwić... bo W6 lata już z Katowic we wszystkie kierunki świata !! na wschód, zachód, północ i południe :))) hehe. btw: marecki z czego ty sie tak cieszysz na tym zdjęciu ?
Above us, only sky...chcialoby sie rzec..
gość_jacek: oczywiscie, że tak i będzie na tych wszystkich kierunkach świata z tej najwspanialszej bazy świata latał A380.
gosc_Jacek
2009-06-18 23:29
No to rozumie że siatka połączeń z Katowic zostanie rozbudowana, a przewoźnik stworzy z tego lotniska wspaniałą baze we wszystkie kierunki świata. Bosko!
a policzyliscie ile to kosztuje? i w jakiej cenie musialyby byc bilety??
starosta
2009-06-18 22:18
myślę, że gdyby WIZZ wszedł na kilka tras krajowych, mógłby narobić niezłego pozytywnego zamieszania :)
kubik: a zapelnisz kilka razy dziennie A320 GDN-KTW???
starosta
2009-06-18 21:59
wow! ekstra :)
ja oczywiście poproszę kilka nowych kierunków z Poznania :D
Sky Europe też latał, przed Wizz, ale skończył przed czasem. Nawet złośliwie odwołali mi zarezerwowany lot Embraerkiem 120, na którego się długo czaiłem. Ale i tak go dopadłem na trasie BTS-WAW :)
Wizz Air już kiedyś latał z Warszawy do Budapesztu, dwa lata operowali na tej trasie, a potem zrezygnowali...
z trasami nawet nie trzeba kombinować, jedynie przesiadkę GDN>KTW zorganizować i można się skupić na jednym porcie ;o)
gosc_micha
2009-06-18 21:12
Myslicie ze Wizzair otworzy kiedys polaczenie Warszawa - Bukareszt ? Moze czas zaczac laczyc bazy "wschodnie" i uszczknac troche Lotowi. To samo WAW BUD, WAW SOF...