Pięć technologii przyszłości w samolotach

Pięć technologii przyszłości w samolotach Składane skrzydłaTechnologię tę wdraża już Boeing - końcówki skrzydeł boeingów 777X będą składane, co pozwoli uzyskać lepsze osiągi w powietrzu dzięki dłuższym skrzydłom, a równocześnie nie będzie wymagało przebudowy lotnisk. Na ziemi samolot będzie bowiem mieścił się w tym samym obrysie, co boeingi 777 obecnej generacji. Bardziej skomplikowaną technologię składanych...
10/09/2017 16:30   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_83076 2017-09-11 07:00   
gość_83076 - Profil gość_83076
Zmiany w samolotach i transporcie lotniczym będą podyktowane nie tylko zmianami w technologii lotniczej ale zmianami w transporcie ogólnie. Jeśli np. dojdzie do powstania połączeń Hyperloop to latanie na krótkich a może i średnich dystansach przestanie się opłacać. Automatycznie samoloty z przeznaczeniem na takie trasy wyjdą z użytku a to może doprowadzić do upadku mały i średnich lotnisk i dominacji mega hubs obsługującymi głównie połączenia międzykontynentalne. A to z kolei będzie faworyzować duże samoloty typy B747 lub A380 któremu obecnie nie wróży się nic dobrego. Może to również doprowadzić do powstanie jeszcze większy samolotów takich jak eksperymentalny obecnie X-48 tzw. Blended wing body (BWB). Ale to w dużej mierze zależy od tego jak szybko będziemy się poruszać po lądzie. I w tym momencie trudno się dziwić Boeingowi że się zastanawia czy jest sens budować następcę 757 bo wiadomo że to kosztuje dziesiątki miliardów $ i trwa niejednokrotnie dekadę albo i lepiej.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy