gość_067ae
2017-09-12 12:12
Nawigując po stonie LOTu kilka razy natknąłem się na "martwe" linki, odwołania do błędnych stron czy informacje błędne lub nieaktualne. Ciekawie jest przy odprawie gdy system pyta o numer rezerwacji i nazwisko, po czym po klinięciu Identyfiuj dane są czyszczone, trzeba wpisać od początku jeszcze raz to samo, dodając do tego jeszcze e-mail... Nie raz kupowałem bilety czy po prostu szukałem informacji na stronach linii lotniczych i tak słabą stronę to trudno znaleźć.
gość_231df
2017-09-10 22:14
Informatykowi trzeba zapłacić. Gimbaza jest tańsza.
gość_996b0
2017-09-09 08:39
Kierownictwo Lotu nie moze wszystkiego dogladac , od tego ma sie specjalistyczne komorki wewnatrz firmy. Po prostu takich "informatykow" ma Lot, ktorzy nie sa w stanie stworzyc porzadnie dzialajacego portalu...
gość_83076
2017-09-08 19:15
Czy to jest znowu efekt spółki Skarbu Państwa? Bo jeśli tak to oni wcześniej czy później padną. Brać pieniądze i zero odpowiedzialności? Tak się nie da gdy jest prawdziwa konkurencja.
lysypiotr76
2017-09-08 15:07
UWAGA !!! Na Facebooku pojawia się link, że LO rozdaje bilety za darmo. Nie otwierajcie bo można ,,złapać" wirusa.
gość_c228d
2017-09-08 13:53
Skończą jak Air Berlin. Tam kupić bilet to trzeba mieć szczęście i mocne nerwy.
gość_b0dae
2017-09-08 13:30
ach jeszcze mój komentarz wzięliście, jestem dumny, wielkie dzięki ;)
gość_cadd6
2017-09-08 11:30
Z tym przestarzałym systemem rezerwacyjnym to chyba nie do końca jest tak, jest to raczej brak funkcjonalności samej strony internetowej. Na krótko przed zmianą wyglądu strony na obecny, na poprzedniej jej wersji obsługa rezerwacji była możliwa. Można było dodać bagaż, zarezerwować miejsce, a nawet zmienić lub anulować rezerwację. Można też było zamówić posiłek serwowany na pokładzie (mowa o posiłku płatnym). Wraz z nowym wyglądem strony te funkcje zniknęły i teraz można to załatwiać tylko przez call-centre. Nie jest to zatem zapewne wina systemu, tylko złej obsługi informatycznej, która jest od lat bolączką Lotu. Swoją drogą ciekawe, że spora mimo wszystko firma, w 2017 roku nie widzi potrzeby utrzymywania serwisu internetowego na przyzwoitym poziomie. :-(
gość_9d7ef
2017-09-08 10:23
no niestety PLL LOT nie radzi sobie ze strona. Probowalem dzisiaj okolo 7-8 rano kupic bilet na trasie SZZ-VNO... strona nie dzialala... takze polaczenie z WAW i z TXL do VNO nie dalo sie wybrac... szkoda...
gość_540e6
2017-09-08 09:16
nic nowego, ich strona jest do luftu BTW