Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_ac285
2017-09-06 19:19
gość_97e5f: Drogi kolego mniej emocji i wykrzykników bo ci żyłka pęknie ;)
Sprawdź ile płaci województwo Śląskie Wizzowi, Kraków FR nie płaci.
Buźka ;)
gość_97e5f
2017-09-06 09:34
do gość_43f44 ! To co w takim razie robi FR w KRK! Czyż to nie najtańsza linia dla biednych??? czy może obfitość dotacji do tras zwabiła tego przewoźnika co??? Jakos logicznie nie można tego poukładać, tu potencjał tam dotacje więc linie nie głupie zawsze część jest zapłacona w razie czego ryzyko z KRK mniejsze niż z KTW!
gość_43f44
2017-09-05 13:40
Doskonale odpowiedziałeś sobie sam na pytanie dlaczego linie nie chcą latać z KTW, bo pasażerowie ze Śląska wybierają tanie bilety. Dzięki temu także ogromne potoki pasażerowie zasilający Pyrzowice z Krakowa bo jest taniej. Ale proszę w takiej sytuacji nie biadolic ze linie wybierają KRK a KTW. Podobna sytuacja ma miejsce we Frankfurcie (nieporównywalna skala) ale Hahn mimo tanich biletów prawie nikogo nie ma poza Rysnairem i Cargo.
gość_97e5f
2017-09-05 10:42
do gość_38f6d ! Masz racje ale Rayan nie miał szans w KTW bo WIZZ już był i FR była za cienka na konkurencję, tym samym LH przegrała cenami biletów i częstotliwością z WIZZ w kierunku Niemieckim więc podkuliła ogon uciekając za miedzę a pozostawiła tylko połączenie do Frankfurtu licząc na tranzyt! Eurowings nie wytrzymał konkurencji bo WIZZ lata do DTM częściej i dużo taniej więc Ślązak nie głupi korzysta z tańszej alternatywy dlatego zwinęli się do KRK gdzie już maja ostatnie podrygi bo też się wycofają!
gość_38f6d
2017-09-04 22:43
do gość_db7bb Dlatego właśnie za SkyEurope wszedł Ryanair do Krakowa operując na 57 trasach, a SAS do Krakowa lata nie tylko do Kopenhagi ale także do Sztokholmu. Przypomina ci także że niedawno przebazował rejsy z KTW Eurowings, a Lufthansa która była zawsze mocno związana ze Śląskiem dziś oferuje zledwie loty do FRA x 3 dziennie na mniejszych samolotach a do Krakowa z FRA są 4 x rejsy dziennie a do MUC także 4 x dziennie. No comment...
gość_db7bb
2017-09-04 16:57
do gość_1c795 ! Przypominam, że Air France jak i SAS przestali latać do KTW tłumacząc to brakiem odpowiedniej liczby samolotów do obsługi tych rotacji, za to SKY jak wszedł do KRK to całkiem zbankrutował w niedługim czasie! Może być???
gość_1c795
2017-09-04 12:41
Air France się przekonało jaki biznes zrobili w KTW latając 3 x dziennie ;)
Nic, tylko się uśmiać. Na pewno linie lotnicze nie mają pojęcia ile tracą nie latając do KTW :))))
gość_a1565
2017-09-03 15:35
do gość_ae0fc ! czy tu ktoś do kogoś ma pretensje??? gość_91297 ekonomicznie opisuje mechanizmy działania obu lotnisk i tyle. Że inni wolą dyskutować o przysłowiowej dupie marynie to już inny temat. Nikt nie ma logicznych argumentów tylko wysokie wydumene ambicje o lokalnym lotnisku. czym byłby KRK bez pasażerów z innych rejonów Polski z których nie ma takich połączeń??? czym były by KTW jak inni mieli by takie same chartery???
gość_ae0fc
2017-09-03 12:13
gość_91297
Zamiast wypisywać głupoty na forum, zwróć się do władz SWOJEGO województwa i aglomeracji by zorganizowały transport z Pyrzowic na dworzec w Katowicach co 15 minut (bilety po 5 zł) i do Krakowa co 30 minut (bilety po 10 zł).
To co jest teraz (bilet 27 zł w jedną stronę z Katowic, w szczycie co godzinę) dowodzi MEGA niekompetencji Twoich władz lokalnych i to do nich powinieneś mieć pretensje.
gość_ae87a
2017-09-02 23:16
gość_91297; aleś frustrat :)
themrmatik
2017-09-02 20:54
Typowy z KTW xd
gość_28df4
2017-09-02 16:53
gość_91297: Drogi kolego w telegraficznym skrucie, nie ośmieszaj się...
gość_91297
2017-09-02 14:41
Gdyby Arunas Skuja, dyrektor naczelny Finnaira na Europę Wschodnią i kraje bałtyckie miał wiedzę na temat potencjału w Polsce to te 3 dodatkowe rotacje przerzucili by do KTW a nie na siłę uszczęśliwiali ludzi połączeniami z KRK. Ale jak się nie ma widzi, gdzie i ile ludzi najwięcej mieszka to się robi takie babole i ulega wizją polityki, że Wszyscy chcą latać z KRK. Ludzie zrozumcie, że będą latać nawet z Radomia jak innego połączenia nie będzie. Marginalizując Śląski potencjał świadczy to o tym, że lotnisko które w większości jest zarządzane przez prywatnych udziałowców nigdy nie będzie mało równych szans na rozwój z lotniskiem, gdzie państwowy moloch ma większościowe udziały - wszak od gardła sobie nie odejmą. Dokładnie stan taki widać na linii KTW - KRK, chwalenie sie potencjałem KRK lotniska wymagało by statystyki skąd pochodzą podróżni korzystający z tego lotniska. Do dziś nikt o taką statystykę się nie pokusił bo to byłoby kompromitujące dla krakowskiego lotniska.