Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Marcin14
2017-08-31 11:21
@marcowy, oczywiście chodzi o przejęcie jakiegoś małego kąska ruchu z Berlina, który obsługiwał airberlin. Skorzystają wszystkie zainteresowane linie: Lufthansa Group, Air France/KLM/Delta, British/IAG, United, LOT i nawet trochę Turkish i Aerofłot.
gość_c3df9
2017-08-30 21:33
Lot wszystko moze, niedługo bedzie woził pasażerów z Kamczatki na Alaskę przez WAW. Ale póki co wolałbym zeby na razie lepiej wywiązywał się z obecnych juz zobowiązań. Od rozpoczęcia restrukturyzacji punktualność Lotu bardzo się poprawiła, tak było przynajmniej jeszcze w ubiegłym roku. Obecnie co wieczor samoloty Lotu sa poopozniane od 0,5 do 2 godzin, zarowno krajowe jak i międzynarodowe. Zamiast zatem snuć wizje powietrznego mocarstwa wolałbym większa rzetelność w wykonywaniu połączeń, bo po kilku latach znacznej poprawy znów niestety Lot zaczyna byc synonimem linii spóźnialskich.
gość_b09e4
2017-08-30 17:58
@gość_1afee, marcowy
Według Panów AB wozi do LAX i SFO wyłącznie mieszkańców Berlina? LOT może przejąć ruch tranzytowy przez Berlin. Chodzi mi o pasażerów z Pragi, Budapesztu, Warszawy, Krakowa, Gdańska itd., którzy latali do Kalifornii przez Berlin. Jeżeli tego nie zrobi, to EuroWings to zrobi. Przez DUS.
Skorzysta napewno air france/KLM ktore lata z berlina do chicago z przesiadka w amsterdamie. Przy ich cenie 1200-1500zl za lot w dwie strony idealnie wpasuja sie w lukę po air berlin.
gość_1afee
2017-08-30 12:25
websterr: polscy "masochiści" mają kilkakrotnie szczuplejsze portfele.
usuniety
2017-08-30 11:33
@gość_1afee
A ilu "masochostów" lata z Polski do Chin przez Frankfurt i Monachium?
gość_44107
2017-08-30 11:23
Norwegian juz reaguje. Zwieksza rotacje o 50% z Oslo, Kopenhagi i Sztokholmu do Los Angeles
gość_1afee
2017-08-30 08:40
Ciekaw jestem ile osób poleciałoby z Berlina do LAX via WAW - najpierw półtorej godziny do WAW, później czas na przesiadkę i o ok. godzinę dłuższy lot niż z FRA. W sumie co najmniej 2-2,5 godziny dłuższa podróż obcymi liniami, z kraju, o którym wiadomo ostatnio, że dla cudzoziemców przyjazny nie jest. Ilu takich Niemców-masochistów się znajdzie? Zero?....
gość_ded31
2017-08-30 08:31
Abu Zabi to łakomy kąsek - leciałem trzy razy w obu kierunkach - na wszystkich 6 lotach LF był ok 90-95% więc jest o co walczyć. Myślę, że Etihad wskoczy na rotację do Berlina bardzo szybko.
a niby jak LOT ma przejać ten rynek w Berlinie ? Śmieszne dywagacje. Nawet jakby uruchomił w tej chwili to połączenie to ile rotacji jest w stanie uruchomić żeby to miało sens ? LH ma ponad 40 połączeń do swoich hubów z Berlina DZIENNIE !!!
gość_99f61
2017-08-30 08:19
Dziwne troche, bo wg aktualnych informacji JFK i MIA zostaje. Moze beda robione przez Eurowings.
To szkoda, z Berlina do USA zostaje jeszcze United i Delta, ale przydaly by sie te skasowane kierunki. Bylo bardzo czesto o wiele taniej niz LOT.
gość_38670
2017-08-30 08:05
Jeśli LOT miałby przejąć pasażerów z Berlina to najpierw musiałby otworzyć połaczenie Warszawa - Berlin.
gość_b09e4
2017-08-30 01:09
Miód na serce LOT. Powinien natychmiast przejąć rynek do Kalifornii. 4XLAX, 3XSFO. Lufa nie będzie oferować dalekich tras z Berlina. To pewne, że wejdzie ewentualnie wyłącznie na trasy z DUS, po upadku AB po wyborach w Niemczech. Jednak najciekawsza rozgrywka będzie dotyczyła Abu Zabi. LOT podejmie ryzyko i zacznie latać z WAW jeszcze w zimie, zobaczymy w marcu na WAW ostatniego gracza z wielkiej trójki z zatoki czyli Etihad, a może ruchem wyprzedzającym Emirates w końcu skieruje do WAW A380, który w ''exelach'' miał tu siadać już w czerwcu???
gość_b09e4
2017-08-30 00:54
I to jest właśnie ten moment dla LOT, żeby od rozkładu zimowego latać do LAX 1,3,5,7, a do SFO 2,4,6!!! Nawet z tak krótką przedsprzedażą. Warto! Pytanie kto wypełni lukę po Abu Zabi, skoro AB latał 2 razy dziennie...
gość_ef4e2
2017-08-29 23:03
Oj Kelo, jeszcze by kto pomyślał żeście tak o górali troszczysz, buhahah. Od lutego z reguły wchodzi właśnie letni rozkład lotów wiec lufthansa łaski nie robi żadnej.
gość_c3df9
2017-08-29 23:00
Lufthansa miała przecieki, dobry żart... Lufthansa na ten temat to ma informacje z pierwszej ręki, żadne przecieki...
Reuters podaje ze LH chce przejac 17 samolotow szerokokadlubowych po AB i ich trasy dlugodystansowe (powrot LH long haul to DUS??) a jako drugi krok przejac juz po upadku 90 samolotow. reszta ma byc rozdzielona miedzy Condora i Easyjeta.
zobacz link
gość_640a7
2017-08-29 20:32
do gość_18306 ! A co ? Gdańsk, Kraków i Warszawa bardziej dochodowe niż Chicago. Los Angeles czy San Francisco??? Chyba ktoś jest bardzo naiwny i buja w obłokach!
gość_14c88
2017-08-29 20:18
Trzymajcie za mnie kciuki.08.09.17 lece z Düsseldorfu do Nowego Jarku a 19.09.17 powrot.Wprawdzie o Nowym Jorku nic nie ma ale to wszystko zmienia sie z dnia na dzien jak w kalejdoskopie.
gość_892b3
2017-08-29 19:38
niech im ziemia lekką będzie