Qantas planuje najdłuższą trasę świata

Qantas planuje najdłuższą trasę świata Na celowniku linii są ultra dalekie trasy wykonywane bez międzylądowań z pełnym obciążeniem m.in. z Sydney do Londynu, z Brisbane do Paryża i z Melbourne do Nowego Jorku. Joyce chciałby, aby takie połączenia wystartowały w okolicach 2022 r. Prezes przewoźnika określił to jako "ostatnie wyzwanie dla lotnictwa, antidotum na tyranię dystansu i...
26/08/2017 15:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_a430a 2017-08-27 18:59   
gość_a430a - Profil gość_a430a
ale tylko w czasie lotu do Nowego Jorku i wynika to z niewystarczającej długości pasa startowego na lotnisku City w Londynie
YouOughtBeWorkingNow 2017-08-27 13:06   
YouOughtBeWorkingNow - Profil YouOughtBeWorkingNow
Z międzylądowaniem w SNN...
gość_fa213 2017-08-26 19:09   
gość_fa213 - Profil gość_fa213
Sporo zależy od konfiguracji samolotów - jeśli byłoby więcej biznes, a mniej ekonomicznej, to pełne obciążenie będzie niższe i w ten sposób zwiększy się maksymalny zasięg. Na przykład British lata Airbusami A318 w konfiguracji tylko biznes z Londynu City do Nowego Jorku.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy