Singapore wycofuje pierwszego airbusa A380

Singapore wycofuje pierwszego airbusa A380 Maszyna o rejestracji 9V-SKA odbyła swój ostatni lot z pasażerami 10 czerwca br. na trasie Londyn Heathrow - Singapur. Samolot ten był pierwszym egzemplarzem A380-800 przekazanym do użytku komercyjnego - 25 października 2007 wykonał pierwszy lot z pasażerami na trasie Singapur-Sydney. Zgodnie z umową leasingową zawartą z niemieckim podmiotem Dr....
25/08/2017 07:30   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
wroord 2017-08-29 18:33   
wroord - Profil wroord
po pierwsze o tym bylo wiadomo od kilku lat. Po drugie MH byla pierwsza linia, ktora pozbyla sie A380, a po trzecie to typ foteli zalezy od linii lotniczych nie od producenta samolotow, wiec typ samolotu nie ma nic wspolnego z wygoda foteli.
gość_83076 2017-08-29 01:23   
gość_83076 - Profil gość_83076
@ gość_c38ec: "na razie to równie prawdopodobne jak podróże w czasie." Jeśli ty poważnie tak twierdzisz to idź się leczyć. Hyperloop może stać się rzeczywistością za 10-20 lat. Podróże w czasie nie będą jeszcze realne przez całe tysiąclecia o ile w ogóle do tego dojdzie. Zastanów się co piszesz i porównujesz bo się tylko ośmieszasz.
gość_183c2 2017-08-28 17:11   
gość_183c2 - Profil gość_183c2
Coraz więcej tras długodystansowych będzie obsługiwane p2p (tak jak teraz krótkodystansowe). Więc za chwilę może się okazać że LHR i inne huby maja dużo wolnych slotów a to oznacza że A380 raczej nie będą specjalnie potrzebne.
gość_c38ec 2017-08-28 08:38   
gość_c38ec - Profil gość_c38ec
@gość_83076 "kontynenty pokryją się siecią połączeń Hyperloop" na razie to równie prawdopodobne jak podróże w czasie.
gość_83076 2017-08-27 23:35   
gość_83076 - Profil gość_83076
Jeśli powstanie Hyperloop i kontynenty pokryją się siecią połączeń Hyperloop to samoloty typu A380 wrócą do łask bo transport lotniczy będzie się odbywał głównie między mega hubami z jednego kontynentu na drugi bo podróżowanie samolotami na odległość 1000 km będzie nieopłacalne czasowo bo podróż hyperloopem zajmie około godziny. Tak więc odległość między hubami może być nawet 2000 km i ludzie do lotniska będą mieć około 1h. O ile oczywiście do tego dojdzie.
gość_37a31 2017-08-26 12:55   
gość_37a31 - Profil gość_37a31
gość_7a129 ja tez latam w F i po prostu piszesz niestworzone bzdury. Nic nie jest prawda co napisales, first w A380 znasz chyba tylko z trip reports w internecie.
gość_79caf 2017-08-26 09:38   
gość_79caf - Profil gość_79caf
do gość_7a129 - Latasz w first? pochwal się na jakiej trasie, potem pogadamy
Tutaj masz masz moje statystyki
zobacz link
gość_a4e53 2017-08-26 07:22   
gość_a4e53 - Profil gość_a4e53
gość_c3991 niestety raczej nie. Po prostu silniki sa coraz bardziej wydajene i 777-9 bedzie mogl zabrac praktycznie podobna ilosc pasazerow i cargo co 747-8.
gość_c3991 2017-08-25 20:41   
gość_c3991 - Profil gość_c3991
Samoloty pokroju A380 i B747 wrócą do łask. Przyjdą czasy, gdy będzie polityka zmniejszenia maszym w powietrzu, szczególnie na tych samych trasach. LHR już się zapełnia. Więcej operacji nie przyjmie, a większe samoloty tak. To jedynie rozwiązanie. Wkrótce, gdy lotnictwo się rozwinie, nie zdziwię się jak będą ograniczenia, że np. na LHR-TIO określona liczba samolotów może lecieć. Maksymalny przychód= największy samolot
pawwoj 2017-08-25 20:10   
pawwoj - Profil pawwoj
a ja private jetted i w ogóle uważam, że takie zwykłe samoloty to dno a nie komfort ;)
pawwoj 2017-08-25 20:10   
pawwoj - Profil pawwoj
a ja private jetted i w ogóle uważam, że takie zwykłe samoloty to dno a nie komfort ;)
gość_7a129 2017-08-25 18:22   
gość_7a129 - Profil gość_7a129
do gość_2b956 ! Ja latam w first i mam zupełnie odmienne zdanie co do A380 w porównaniu do B777
gość_672ee 2017-08-25 18:01   
gość_672ee - Profil gość_672ee
Samolot wykorzystywany przez 10 lat, a potem nie wiadomo co, może na części? To pokazuje sukces komercyjny tego przedsięwzięcia. Sprzedaż sztucznie pompowana obniżkami dla stałych klientów. Aibus udowodnił, że jest w stanie stworzyć taki samolot, i co z tego... Jeżeli byłby popyt na taki samolot, to używane powinny być rozchwytywane przez linie, które na nowe nie stać. Ale koszty utrzymania są ogromne, tak samo jak ryzyko niezapełnienia pokładu. Na ten samolot stać tylko linie z Zatoki, ale to już inna finansowa bajka...
gość_2b956 2017-08-25 12:28   
gość_2b956 - Profil gość_2b956
gość_fa213 - leciałeś tym samolotem? Najwygodniejsze fotele w klasie ekonomicznej. 777 nawet się nie umywa, nie mówiąc już o 787. Oczywiście to się zmieni, jeśli wprowadzą układ 3-5-3.
gość_fa213 2017-08-25 10:57   
gość_fa213 - Profil gość_fa213
Niespecjalna sensacja, od dłuższego czasu już było wiadomo, że po początkowym zachłyśnięciu A380 nastały czasy, w których on nie ma wielkiego powodzenia i w ogóle kończy się chyba okres tak dużych samolotów, niestety... A380 może ma niezłe osiągi i parametry ekonomiczne, ale jeśli chodzi o tak "trywialne" i "drugorzędne" rzeczy, jak bryła całej konstrukcji i wygląd w locie, to dla mnie jest brzydki jak mało co i osobiście o wiele większą urodę widzę w 747.
gość_df6df 2017-08-25 09:49   
gość_df6df - Profil gość_df6df
@malin Pierwszy wycofany A380 i nie wiadomo, co z nim będzie (nie ma chętnych nawet na nowe), dlatego "sensacja".
malin 2017-08-25 09:04   
malin - Profil malin
Trochę na siłę podkręcona sensacja w tytule. A meritum takie, że po 10 latach wycofują pierwszego i kolejne 4 najstarsze sztuki a jednocześnie mają zamówione 5 sztuk nowych. Czyli wymiana, a nie wycofanie?
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy