Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_ec29c
2017-07-27 10:28
W Air India 777-200 zabiera 238 pasażerów, a 777-300 342 pasażerów.
Teoretycznie do 777-200 można wepchnąć 360 pasażerów, ale większość linii europejskich konfiguruje swoje 777-200 na około 300 pasażerów.
gość_1deac
2017-07-27 09:15
Wydaje mi się, że 777-200 jest dla nich optymalny, jeśli mają wymieniać swoje stare 767. 777 są dostepne od ręki, szczególnie że podobno te są od Air India, zamówione jeszcze przez Aerosvit w 2013 roku. 787 są rozchwytywane nowiutkie na pniu, musieliby raczej długo czekać plus to gigantyczna różnica technologiczna w kokpicie i droższe szkolenia. No i najmniejszy 777-200 zabiera min. 313 pasażerów w wersji 3 klasowej ( z First), zatem te 360 pax to zwyczajna wersja 777, po prostu mniejszej nie ma.
gość_22b23
2017-07-26 21:06
Rata lesingowa 777 może być niższa niż nowych 787 , natomiast koszt użytkowania wyższy. Zatem w zasadzie może wyjść koszt porównywalny.
gość_22b23
2017-07-26 21:04
Pytanie powinno brzmieć, czy dla UIA 787 jest za mały ? Mają takie duże obłożenie że potrzebują 777 ?
gość_1deac
2017-07-26 16:09
gość_c7701 "Ciekawe dlaczego UIA opłaca się korzystać z B777, zaś LOT co najwyżej z B787-9, które zamówił?" Kolejne pytanie od kogoś, kto nie ma pojęcia o lotnictwie.... To tak jakby zapytać dlaczego Finnair zamówił piękne i nowiutkie A350, a nie wziął tych setek starych ale dużo większych B747, które wegetują w składowiskach... PIENIĄDZE! Koszty eksploatacji. Spalanie paliwa. Komfort podróży. Wymagania flotowe. Prestiż. PR. I mnóstwo, mnóstwo innych czynników.
gość_6138d
2017-07-26 14:31
@gość_c7701: LOT lata na większej ilości tras, a używając więcej egzemplarzy mniejszego modelu może zaproponować częstsze połączenia. Poza tym nowe B787-9 to zupełnie inna bajka, niż stare B777. A w LOT juz mówią o B787-10.
gość_c7701
2017-07-26 14:01
Ciekawe dlaczego UIA opłaca się korzystać z B777, zaś LOT co najwyżej z B787-9, które zamówił?
gość_1deac
2017-07-26 12:47
@gość_ec29c Co za bzdura? Te stare 777 mają zastąpić ich jeszcze starsze 767 - cztery sztuki. LOT będzie mieć już wtedy co najmniej 12 787 - raczej bez porównania flota, zasięg, siatka połączeń, serwis itd. Długosytansowe loty P2P to mrzonka, rozdrabnainie się, zaprzeczenie idei hubu, co już zresztą tu było przedyskutowane itd.
gość_1deac
2017-07-26 12:43
Już w 2013 roku Aerosvit miał wziąć 5 777-200ER od Air India, ale zbankrutował, a samoloty od tamtej pory stały gdzieś na pustyni. Ciekawe, czy to te same?
gość_ec29c
2017-07-26 12:25
360 foteli oznacza 777-300 (lub 300ER). Ta transakcja powinna zakończyć marzenia o wielkim Locie obsługującym cały region.
LOT powinien skupić się na długodystansowych lotach P2P: do Budapesztu, Krakowa i zacząć rozmowy z Rumunami, Chorwatami (NY kilka razy w tygodniu), Bułgarami (Chicago 2-3 razy w tygodniu.
gość_a7887
2017-07-26 11:48
@gość_d6495 według wikipedii 777-200ER
gość_d6495
2017-07-26 10:50
Samo "Boeing777" troche dziwnie brzmi, cielawe jaka wersja...