adam7691
2017-07-26 07:34
Kelo: prezes tak samo mówi już od dwóch lat, a efekty mizerne,
bez nowych przewoźników trudno będzie pobić 2 mln. Obym się mylił. Już w roku ubiegłym wydało mi się że 2 mln powinno paść, ale OK, był remont, tyle że w tym nie jest lepiej, czartery wszystkiego nie załatwią. Ciekawe jest dlaczego nikt znaczący (lub mniej znaczący) do POZ nie chce wejść, zaznaczam, że jestem przeciwnikiem dopłat tylko po to, żeby przyciągnąć połączenie,
Czy ktoś się orientuje, jakie jest obłożenie do Lwowa.
gość_0e296
2017-07-25 23:56
rzad PO/SLD wyraźnie Łodzi NIE służy!
adam7691: Nowości na większą skalę ruszają od końca października, więc nie ma co oczekiwać dobrych wyników w POZ przez najbliższe 4 miesiące. Dopiero od listopada statystyki mocno w górę.
lysypiotr76: Nie było żadnego znaczącego wpływu, w przeliczeniu na paxy to 1 dzień lotniczy więcej na lipiec i tak samo na sierpień. Szkoda, że nie ma już Air France i Alitalia. Włoski przyszły trup już pewnie się nie podniesie, ale widziałbym zastępstwo w postaci Vuelinga na trasie do FCO.
adam7691
2017-07-25 20:29
tan naprawdę w POZ wcale nie jest tak dobrze,
czerwiec to kolejny miesiąc spadków na połączeniach regularnych, sytuację ratują czartery
lysypiotr76
2017-07-25 18:44
Ciekawe jakie KRK będzie miał statystyki za lipiec :) Jakiś tam wpływ miały ubiegłoroczne ŚDM :) Z drugiej strony kilka nowych połączeń uruchomiono w sezonie letnim więc .....poczekajmy na statystyki:)
Co to znaczy "Półroczne statystyki lotnisk w Olsztynie-Mazurach i Radomiu są nieporównywalne do zeszłego roku z uwagi na brak odpowiedniej bazy"
Nie wiem, jak to obliczyliście, ale dla mnie liderem wzrostu w czerwcu było SZY, a nie KTW.