Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_486d3
2017-08-07 13:11
Dobry wynik. Widać że czartery się sprzedają. Gorzej będzie we wrześniu i październiku jak Berlin odpadnie
Poprawka: W lipcu w Rzeszowie prawie 72 tys pasażerów (71 871) - wzrost o 8,8%
Operacje lotnicze w lipcu 1638 - wzrost o 14,8%
W lipcu w Rzeszowie prawie 72 tys pasażerów (17 871) - wzrost o 8,8%
gość_6c19f
2017-07-27 12:21
LO LUZ WAW na S18 może...w tym roku na pewno nie
A nowe ogłoszenia na przełomie sierpień wrzesień niestety kompletnie nie wiem jakie kierunki...jeśli ktoś wie w watkuRZE to feel free to share :)
gość_9bd76
2017-07-27 11:53
podobno jeszcze w tym nakreci na luzie, tak wroble cwierkaja
nawiasem wbrew niektorym opiniom znawcow tel na luzie jest hitem lot i wizz praktycznie kiomplety !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gość_9bd76
2017-07-27 11:45
jedno ale jeszcze, na luz to napewno mediolan to nie koniec nowości w tym roku, moze byc jeszcze kilka, na czele z dublinem na zime, i wtedy..........
gość_6c19f
2017-07-27 11:25
Jak ten LO napędza tak RZE to i u nas w Świdniku powinien coś nakrecic w przyszłym roku
gość_89b60
2017-07-27 10:41
gość_4da96: są jakieś nagrody w tym wyścigu?
gość_4da96
2017-07-27 09:21
Mala analiza na ostatnie dwa miesiaqce w roku:
SZZ oferowanie listopad 60154, grudzien 59746
LUZ oferowanie listopad 45006, grudzien 49220
Dla RZE nie mam policzonego, ale odchodzi Berlin, a przychodzi Glasgow, jest wiecej LO. Zalozmy wzrost o 5% co nam da listopad 46064, grudzien 51264
Załozmy dla LUZ i SSZ LF 80%.
SZZ oferowanie listopad 48123, grudzien 47797
LUZ oferowanie listopad 36005, grudzien 39376
Jak widac w sezonie zimowym prawdopodobnie LUZ zostanie jakies 10 tys. za RZE, natomiast SZZ bedzie tutaj bardzo blisko z RZE (te 5 % wzrostu jednak dalem troszke na wyrost, dlatego w listopadzie RZE na pewno zostanie wyprzedzone, a grudzien to bedzie wyscig "leb w leb";)).
gość_ac2b1
2017-07-15 13:43
Można spokojnie podsumować rok 2017 w Rzeszowie. Rok stagnacji albo stabilizacji jak kto woli. Realne jest osiągnięcie 670-680 tys pax za 2017. Ale biorąc pod uwagę rozwój Krakowa mamy coraz mniej do zaoferowania naszym Podkarpackim pasażerom. Monachium i Warszawa to jedyne naszego okna na świat, połączenia na wyspy i Korfu i to jest koniec. Od wielu lat mieliśmy swój koncepcję tj. Lufa, LOT i Ryan. Koncepcja z tzw reklama regionu bierze w łeb, olbrzymie pieniądze dopłacane FR nie dając nic. Mamy przykład Lublina tak wysmiewanego przez nas 3-4 lata temu. Oni poszli inną drogą mają Ryana(skromna oferta tylko STN i sezonowo DUB ale to tylko wskazuje na to że nie płacą FR) Wizza z bazą i 8⃣ kierunków w różne strony Europy. I teraz złapali EasyJet z Mediolanem. Mają znikomy Monachium który kręci się coraz lepiej zapewne od S18 druga rotacja albo FRA? Mają LOT i TelAwiw. Mają Small Planet tak wyśmiewany, ale to jest mix-charter i on się rozwija 2016-Burgas, 2017-Burgas,Heraklion. W 2018 dojdzie zapewne kolejny kierunek mix-charter. Realne 420-430 tys pax w Lublinie. Uzmyslawiam jak my się rozwijamy a jak Lublin. Kwestia roku jak nas przegonia w pax ale to jest najmniejszy problem, siatka połączeń coraz szersza, bogatsza dająca możliwość bezpośredniego dolotu. Czarno widzę przyszłość naszego lotniska, zaczynam 2-3 lata nie będzie mroźna już nic zrobić. Oby się to nie skończyło jakieś w Łodzi.
gość_ae7db
2017-07-15 11:41
RZE ma potencjał , ale czy olbrzymi? Na pewno nie. 1 milion to max
gość_9559c
2017-07-14 18:42
W Rzeszowie uważają żę jakoś to będzie.Szkoda bo lotnisko miało i wierzę że jeszcze ma olbrzymi potencjał.Ale pasażerowie muszą mieć do dyspozycji realne loty, a nie deklaracje Trzeba stworzyć liniom preferencyjne warunki korzystania z lotniska.Może przynajmniej ktoś rozważy otwarcie nowego połączenia.Marzenia.
gość_168e4
2017-07-14 14:12
@mluben: ale te wzrosty to praktycznie tylko zasługa LOTu i czarterów! LOT lata do WAW częściej (w niektóre dni nawet 5 rotacji) i w dodatku większymi maszynami - ich 737 i E195 są znacznie częstszymi gośćmi w Jasionce niż to było w zeszłym roku. Czarterowo też jest lepiej niż rok temu. A Ryan utrzymał taką samą tygodniową liczbę lotów co rok temu (w miejsce Oslo wszedł Berlin, ale ma gorsze wypełnienie) więc w jego przypadku nawet nie ma co mówić o wzroście... Za to spory spadek Jasionka zanotuje we wrześniu i październiku kiedy to w porównaniu do 2016 odpadnie i Oslo, i Berlin... I to będzie najprawdopodobniej spadek aż ok. 10-15%.. W pozostałych miesiącach zapowiadają się skromne, kilkuprocentowe wzrosty jeśli nic się nie zmieni... A zarząd smacznie śpi i nic nie robi - bo to wielce długie i skomplikowane procesy..
gość_1bc3b
2017-07-14 12:58
mluben - wieć skoro twierdzisz ze A4 nie szkodzi RZE to czemu akurat S17 do WAW ma zaszkodzić LUZ? odległości te same...
gość_f94e6
2017-07-14 12:46
Jeśli wszędzie są wzrosty 14-25% a w Jasionce 4, to ewidentnie odstaje to od innych lotnisk. Jest wzrost ale mimo to spadek.
Poza tym ponoc ekspresowke z lublina do warszawy otwieraja za 2 - 3 lata wiec LUZ zaoraja wczesniej od jasionki. A tak serio to a4 do kraka jest juz dosc dlugo i jakos jasionka stoi. Do krakowa jest nawet blizej niz do lublina wiec jak ktos ma leciec pomijajac rzeszow to mala szansa ze bedzie to lublin.
No dziwne to kurczenie jak prawie co miesiac sa wzrosty. W jasionce sa obecnie trasy ktore sa tez w krakowie lub lublinie. Wniosek taki ze te trasy sa niezagrozone. A co przyszlosc przyniesie??? Zobaczymy.
gość_05ee0
2017-07-14 11:20
Połowę ruchu nabija LOT do Wa-wy,a zagranica ciągle się kurczy.
gość_658f6
2017-07-14 10:54
Za 5-6 lat jak ukończą S19 do Lublina, Jasionkę będzie można zamknąć bez wyrzutów sumienia, ewentualnie można zostawić tam lotnisko aeroklubowe lub zrobić jakiś tor do nauki jazdy.