Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_72493
2017-07-08 00:31
W PVG poki co nie ma slotow, wiec nie ma mowy o otwarciu polaczenia.
Po za tym nie da sie zmiescic wiecej 787 w WAW wylatujacych ok. 15-17, bo przekroczone sa parametry przepustowosci terminala i nie ma wolnych rekawow. Stad pewno decyzja o BUD-USA, gdzie jest duzy rynek P2P, a gdzie w przyszlosci mozna zrobic drugi hub (jak w WAW nie bedzie miejsca na wiecej rejsow na EMB/DH4/737). CPL/BUD beda za kilka lat mogly funkcjonowac na podobnej zasadzie jak FRA/MUC dla LH czy CDG/LYS dla AF.
Czemu dziwny. Zarabianie na wegrach jest dobre pod tym wzgledem ze polska firma dziala i rozwija sie nie tylko za zlotowki polakow ale tez za forinty obcych obywateli. Czego tu nie rozumiec. Duzo ludzi mowi ze zachod nas doi bo wszystko kupujemy zachodnie. Samochody, elektronika itp. To my teraz bedziemy w mikroskopijnym stopniu sprzedawac loty wegrom jednoczesnie ich dojąc jak to sie czesto mowi.
mluben, Ty masz jakiś dziwny tok myślenia. Od Polaków i tak kasę z dotacji z budżetu wyciągają, to niech im przynajmniej jakąś fajną siatkę połączeń zaoferują. popieram w sezonie RZE-NYC i nawet KRK- DEN.
A i jeszcze niech LOT albo doda PVG albo niech zamieni PEK na tą destynację. Na pewno lepszy kierunek businessowy, zdecydowanie. Nie ma co nawet wspominać o HKG lub CAN.
I jeszcze jedno: jak się LOT sprywatyzuje, to niech lata, gdzie chce. Nie mam zamiaru bulić na ekstrawagancje prezesów. I nie piszcie o zysku 300 mln netto, tylko napiszcie ile setek milionów włożyło się w ratowanie tego socjalistycznego molocha.
A propos, może ktoś napisze dlaczego Delta zrezygnowała z rejsów do NYC, co?
jestem przekonany, że to wyłącznie decyzja polityczna, nie mająca nic wspólnego z rachunkiem ekonomicznym. Gdyby LOT myślał o zysku, to przede wszystkim rozważyłby połączenie z HAN, które podobno miało się świetnie. Poza tym sugerowałbym DEL sprzężone z rejsami za Atlantyk. W sezonie dla LOT-u nieciekawym, tzn np październik Hindusi z całego świata lecą do Indii. To tylko taki przykładzik. Rozważyłbym też SIN, ale pewnie SQ zrobią to wcześniej.
cały misterny plan w p..du!!!!
gość_fb651
2017-07-07 18:20
Widze, ze w knocu ktos zaczyna myslec w LOT'cie jak menager. Gratuluje. Trzeba latac tam gdzie sie oplaca, nawet jesli nie jest to Polska.
gość_c735b
2017-07-07 15:47
No to już wiemy co będzie robił jeden z trzech nowych 787, które przylecą w przyszłym roku. Jeden 788 pójdzie do BUD a na jego miejsce na trasach LH wejdzie 789. A co z pozostałymi dwoma dreamlinerami? Gdzie i jak często LOT będzie latał od wiosny przyszłego roku? Trzymam kciuki, żeby się LOT-owi udało się zrobić w BUD dobry interes. Kolejne połączenie dla BUD powinien być LAX. Hollywood mnóstwo filmów kręci na Węgrzech (na marginesie, szkoda, żę nie u nas - Węgrzy mają przyjazny system podatkowy dla tego rodzaju dziłalności a my niestety nie).
gość_5ad6c
2017-07-07 15:35
Nareszcie w Locie sa prawdziwi biznesmeni.W Tallinie jest dobrze w Budapeszcie może być lepiej ,bo rynek większy .Powodzenia !
gość_658f6
2017-07-07 14:20
gość_93c90 z jakiego Rzeszowa? LOT doda jeszcze 1-2 rotacje na KRK-ORD i otworzy Kraków - Nowy Jork i nie będzie absolutnie jakichkolwiek szans na uruchomienie połączeń do USA z Rzeszowa.
usuniety
2017-07-07 14:14
Dominik Sipiński napisał na Twitterze, że od przyszłego roku LOT będzie latał WAW - BUD nie 4 ale 6 razy dziennie.
Ponadto zniżka w BUD w opłatach za lądowanie przy lotach dalekodystansowych przez pierwsze 2 lata wynosi 100%, potem 75, 50 i 25.
Spoko. Niech robia wszystko byle lot byl rentowny. Moga nawet wozic przenice do arabow. A tak powaznie to warto wejsc na takie rynki a nie tylko nasze wlasne podworko. Niech wyciagaja kase od wegrow a nie tylko od polakow i polonii.
gość_93c90
2017-07-07 13:38
Szkoda, że nie z Rzeszowa, bo potencjał jest.
gość_75f61
2017-07-07 13:31
krzysiekl Widać że nie masz pojęcia o lotach z Krakowa, poczytaj jak to było z tymi lotami przed zawieszeniem w 2010 roku, a tak żebyś się nie wysilał to powiem ci że w 1997 roku zostały uruchomione, w czasach kiedy nie było takiego "bum" na loty.
gość_8f120
2017-07-07 13:30
mluben: Stare zamówienie kończy się na SP-LRG który od paru tygodni już lata oraz SP-LRH który niedługo powinien się pojawić. Natomiast B789 są chyba z zamówienia lessorów ACG i ALC.
gość_6138d
2017-07-07 13:17
@mluben: Nie. To nowe zamówienie, chodzi o leasing, i 4 szt., a nie 3, jak pisałem wcześniej.
@ZBL: Nie należy spodziewać się problemów z zapełnieniem 787 z BUD 2x w tyg. do ORD i 4x do JFK. To jest dość skromne oferowanie na początek.
Nie zdziwiłbym się, gdyby pojawiły się w LO połączenia np. GDN-BUD, KRK-BUD lub podobne.
krzysiekl
2017-07-07 13:13
Wydaje mi się, że ma większą szansę na sukces niz loty z Krakowa.
gość_29862
2017-07-07 12:41
A może dodatkowo szykuje się jakaś umowa Wizzair (dowożenie paxów) + LOT (rejsy do Stanów)?