Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
GDn się pochwalił 357, 412 i 440 w kwietniu, maju, czerwcu
Po pół roku dalej łeb w łeb z RIX :) (a odrabiamy ponad 400tys straty do roku poprzedniego) Dobra wiadomość, że od jesieni tracą połączenie z Nowym Jorkiem by Uzbekistan Airways, wysypu nowości w Rydze nie widać- a u nas odwrotnie.
adam7691
2017-07-07 11:04
gość_9a7f8: masz rację, mieszkając w Krakowie nie musisz latać z Karkowa
gość_18306
2017-07-07 10:37
Do: gość_ffbfc. Nieprawda: El AL nie korzysta z subwencji rządowych na loty do Polski, w odróżnieniu od LOT-u i Ryanaira, który zacznie z KRK operować do TEL Awiwu dopiero po wakacjach. A ostatnie zdanie Twojej wypowiedzi świadczy jedynie o tym, iż nie zasługujesz na to, by Twoje wypowiedzi traktować poważnie!
gość_ffbfc
2017-07-07 10:01
do gość_18306! A dlaczego Al-AL lata do KRK ??? Bo Izrael dopłaca do tego połączenia a chartery latają i tak z KTW i to kilka dziennie. Ot polityka i tyle ! Lotnisko w KRK to tylko polityczna zagrywka ekonomicznie to powinno istnieć tylko dla awionetek z pożytkiem dla okolicznych mieszkańców!
gość_ffbfc
2017-07-07 09:57
do gość_18306 ! Bo do regularnych KRK dopłaca jak do PKS-u a chartery muszą na siebie zarobić a tego w KRK nie ma!
gość_ec29c
2017-07-07 09:48
@gość_9a7f8
Samoloty latają na północnym Krakowem i nad Rząską. Za zniżki w nocy wywieźli by obecnego prezesa na taczce.
Po drugie po co dawać zniżki czarterom? W regionie większość się pogodziła, że loty regularne to raczej z Krakowa, a wakacyjne to raczej z Pyrzowic. Nie sugeruj się wpisami na tym forum.
gość_08dc9
2017-07-06 22:20
Do gość_f32cb: zmień towar na słabszy, co ty bredzisz o 15 paxach na rejsach Ryanaira czy EasyJeta w Krakowie. Samoloty mają regularnie overbookingi ;)
gość_18306
2017-07-06 22:06
No właśnie dlaczego liniom rejsowym opłaca się latać do Krakowa, a czarterom już nie... ?
gość_45f9e
2017-07-06 19:14
Myślę, że boom który będzie w listopadzie i grudniu czyli wzrosty pewnie nawet rzędu 25-35% nie wystarczy do przekroczenia granicy 6mln pax w tym roku. Braknie tak jak w roku ubiegłym niewiele obstawiam 5,95mln na koniec roku
gość_9a7f8
2017-07-06 13:59
Brak charterów to efekt lekceważenia przez KRK biur podróży i charterów.Jaki problem obniżyć opłatę np. na latanie w nocy i przejąć część charterów z Katowic.Czy z KTW latają sami mieszkańcy Katowic i okolic nikt z Krakowa. Tak długo jak pion handlowy KRK będzie lekceważył chartery tak długo będzie z nimi krucho.Chyba tam pracuję ktoś nie odpowiedzialny i tyle, może czas zmienić tego pracownika.Dlaczego mieszkając w Krakowie ja muszę latać na wakacje z Krakowa.Jeżeli oferta cenowa jest opłacalna dla rejsowych linii lotniczych to dlaczego nie jest tak samo dla połączeń charterowych.
gość_f32cb
2017-07-06 09:55
do gość_18306 ! A Ty myślisz, że KRK to worek bez dna???Jesteś chyba bardzo naiwny sądząc, że FR ma 100% wypełnienia. Stań na tarasie i policz z niektórych rejsów wysiada lub wsiada po 10-15 osób tak samo EZY przecież to nie metropolia z 10 mln ludzi, więc kto z tego biednego kraju ma latać??? A brak charterów - proste społeczeństwo jest biedne więc na wakacje nie stać. Porównaj ceny tych samych wakacji z opcją wylotu tymi samymi liniami z WAW do KTW to okazuje się, że z KTW na rodzinę wychodzi więcej od 1000 do 2000 tyś zł. więc co tu jest grane???Czyżby WAW była tańsza od KTW czy też większa bieda???to musi być taniej!
lmajchrowski
2017-07-06 05:53
gość_18306: oplatami lotniskowymi
gość_18306
2017-07-05 23:08
Czym tłumaczyć brak czarterów w KRK: kiepską ofertą lotniska dla przewoźników i biur czy cichym układem z KTW?
lysypiotr76
2017-07-05 20:33
Kelo - W KRK wygląda to tak, że początek i koniec roku jest lepszy od wakacyjnych miesięcy. A na większości lotnisk jest odwrotnie. Słaba oferta czarterów faktycznie jak napisałeś jest tego powodem.
gość_18306: Co roku jest taka sama sytuacja, że maj=czerwiec, a później lipiec=sierpień żadna to nowość.Tabelka za cały 2016 użytkownika kuba-gdn ze ssc:
zobacz link
LF rejsówek było zawsze i jest obecnie 90-100%. Czartery nie istnieją, więc nie ma skokowych wzrostów na trzy wakacyjne miesiące. Lipiec i sierpień będą po 550tys pasażerów, wrzesień 540tys
gość_18306
2017-07-05 18:21
Jestem rozczarowany. Rok do roku wygląda impunijąco i w granicach obowiązujących trendów globalnych, ale miesiąc do miesiąca już szału nie ma. Chyba jakies 2000 paxów wzrostu. Czyżby potencjał wzrostowy Balic był na wyczerpaniu ? Zupełnie nie wiem, gdzie sie podział efekt nowych kierunków i wzrost wypełnienia u Ryanaira - to się jakos nie przekłada.... Chyba że się mylę!