Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_05ee0
2017-07-04 22:57
@gość_ec29c Z twojej logiki wynika więc,że Szczecin nie ma lotniska bo ma je Goleniów,skoro Toruń nie ma lotniska,bo ma je Bydgoszcz.Jednak fakty są takie ,że z Torunia jest bliżej do lotniska niż ze Szczecina do lotniska.A skoro jesteś takim wielbicielem zabytków to powinieneś znać opinię historyków sztuki,że architektura Bydgoszczy z przełomu XIX i XX wieku(eklektyzm,secesja,art deco) ma dużo wyższą rangę i poziom niż taka sama architektura Torunia.Toruń ma Stare Miasto razem ze Śródmieściem,a Bydgoszcz ma mniejsze Stare Miasto i osobno rozległe i okazałe Śródmieście.
gość_ec29c
2017-07-04 19:14
Ja doskonale wiem, że obecnie Toruń nie jest mekką turystyczną. Ale kiedyś Kraków też był zapyziałym miasteczkiem, z barem "Smok" przy dworcu. Tylko Kraków miał szczęście bo był większy i miał lotnisko.
Natomiast absolutnie upierałbym się, że Toruń ma olbrzymi potencjał turystyczny i możliwości wzrostu jako miasto, a pierwszą rzeczą jaką potrzebuje to połączenia lotnicze.
Poczytajcie sobie recenzje atrakcji w Toruniu i Bydgoszczy na Trip Advisor. Mnie stare miasto w Toruniu zachwyciło i uważam, że jest POWYŻEJ Gdańska, Warszawy i Wrocławia.
gość_36b54
2017-07-03 15:19
Sama prawda, przez kilka lat analizowałem turystykę w Toruniu i w pełni zgadzam się z przedmówcą. Władze Torunia od lat zaklinają rzeczywistość a prawda jest taka, że gdyby nie szkolne wycieczki i jednodniowcy z autokarów turystyka tam by nie istniała. Miasto jakich setki w Europie.
gość_e5836
2017-07-01 15:08
@ gość_ec29c
przestań z tym toruńskim bełkotem. To miasto to żadna atrakcja i nikogo nie przyciąga, poza wycieczkami szkolnymi i autokarami starych niemców którzy zatrzymują się po drodze do Malborka i Mazury... Zero inwestycji od lat, a włodarze lokalni próbują na siłę sprzedawać "magię Kopernika". Żenada. UMK dawno już nie jest w czołówce, jedynie Collegium Medicum w Bydgoszczy jeszcze trzyma poziom. Techniczne Uniwerki też tylkow Bydgoszczy. W Bydgoszczy jest więcej studentów, w tym zagranicznych niż w Toruniu, jest większy biznes z zagranicznymi kontrahentami/pracownikami także jedynie lotnisko Bydgoszcz ma sens istnienia. W Toruniu nie ma pracy i każdy ogarnięty musi emigrować. I mówię to ja, człowiek urodzony i zamieszkały przez 25 lat w ... Toruniu. Sorry za oftop ale nie można już czytać tych bredni politykierów toruńskich którzy swoją "dyzmowością" niszczą ten wspaniały region od lat...
gość_f63f1
2017-06-30 21:01
do gość_ec29c ! No i sam sobie odpowiedziałeś - słabsze dodaje się do silniejszego dlatego było Katowice / Kraków a nie Kraków / Katowice
gość_ec29c
2017-06-30 17:12
@gość_b60e2
Wizz długo sprzedawał loty do Pyrzowic jako Katowice/Kraków.
Z zasady dodaje się miasto silniejsze do słabszego: Frankfurt-Hahn, Stockholm Skavsta Airport. Dlatego lotnisko powinno nazywać się Bydgoszcz/Toruń.
Jest to niezwykle ważne, gdyż klienci tanich linii widząc promocyjne ceny na loty do Bydgoszczy wpisują w Google Bydgoszcz i widzą, że jest tam kilka ładnych budynków nad rzeką, dla wielu zbyt mało by polecieć na weekend.
Gdyby port nazywał się Bydgoszcz/Toruń to przeczytaliby o starym mieście, miejscu urodzenia Kopernika i przy niskich cenach decyzja może być tylko jedna: LECIMY!
Oprócz zmiany nazwy powinny być autobusy co 15 minut do Torunia, w średnim okresie pociągi z lotniska poprzez Bydgoszcz do Torunia.
W dłuższym okresie można rozważyć przeniesienie lotniska w pobliże Torunia. Toruń ma potencjał by stać się drugim Krakowem, pod względem poziomu szkół to absolutna czołówka Polski.
gość_36b54
2017-06-30 11:16
Mistral nie ma żadnych innych samolotów poza atrami, które wożą pocztę. Poza tym w mniejszym samolocie koszty biletu sięgałyby absurdu, ludzie ogarnijcie się w końcu!
gość_05ee0
2017-06-30 10:15
Uważam,że Boeing jest trochę za duży jak na tę trasę.Bydgoszcz powinna jeszcze negocjować z Mistralem mniejszy samolot BAe-146 jakie Mistral też ma i być może dofinansować tę trasę,skoro inni tak robią.Lublin przecież płaci BMI za loty do Monachium ogromną kasę i to za malutki samolocik.Skoro inni podpłacają,to czemu Bydgoszcz nie?
gość_5783d
2017-06-30 08:30
gość_246d2 - czyli zgodnie z twoją logiką loty do lwowa z poznania też będą ucięte? słabo kombinujesz
gość_246d2
2017-06-29 20:11
To że sprzedają bilety o niczym nie świadczy, Mistral sprzedawał na wrzesień, polecisz? Żaden normalny człowiek nie będzie latał w środku nocy po europie.
gość_b60e2
2017-06-29 19:00
do gość_ec29c ! Masz rację priorytetem powinna być nazwa ? Więc wnioskuję o nazwę dla krakowskiego lotniska Kraków / Katowice ! Może być ?
gość_6be17
2017-06-29 17:21
gość_89b60 - ta dziura (Lublin) jest wielkości Bydgoszczy i nie traci tak szybko ludności jak twoja metropolia. Po co przenosić kierunki z Bydgoszczy do lasu pod Olsztynem?
lysypiotr76
2017-06-29 13:02
Prezes bydgoskiego lotniska wraz z zarządem otrzymał absolutorium od właścicieli lotniska ( czytaj marszałka). Pozytywnie oceniono inwestycje na lotnisku i zwiększenie obecności Lufthansy. Władze lotniska podkreśliły, że dynamika wzrostów pasażerów będzie utrzymana dzięki uruchomieniu połączeń z Lwowem ( w sierpniu) i Rzymem???
gość_96743
2017-06-29 13:02
To sie okaze kolego. Póki co sprzedają bilety na zimę.
gość_36b54
2017-06-29 12:32
Do Lwowa z tymi godzinami poleci grupka entuzjastów i kierunek do odstrzału. Na zimę na pewno nie zostanie.
gość_20949
2017-06-29 11:49
Szkoda Rzymu. Natomiast jest szansa, że loty z Bydgoszczy do Lwowa odniosą lepszy sukces. Na loty weekendowe w sierpniu bilety za chwilę się wyprzedadzą. Jest szansa, że Lwów utrzyma się także zimą.
gość_20949
2017-06-29 11:47
Szkoda mi tego kierunku, bo ostatnio załapałem się na lot Bydgoszcz-Rzym i bardzo stolica Włoch mi się spodobała, a planowałem kolejny wylot na jesień, gdy będzie chłodniej. Niestety Bydgoszcz jest zbyt małym lotniskiem na taki kierunek. Nie ma Rzymu z Poznania i nie ma z Gdańska. Mało kto z Poznania, czy Gdańska przyjedzie do takiej Bydgoszczy, zresztą mało kto tam wie, że poleci stąd do Rzymu, a zdarza się sporo osób, które są zaskoczone gdy powie się, że w Bydgoszczy jest lotnisko. W Bydgoszczy potrzebny jest Wizzair, tylko to pozwoli na większy rozwój.
gość_89b60
2017-06-29 11:02
Trzeba przenieść kierunki obsługiwane w Bydgoszczy do Olsztyna. A Bydgoszcz zamknąć. Już nawet taka dziura jak Lublin ich wyprzedził.
gość_09dd6
2017-06-29 10:11
Małe porty regionalne nie są w stanie przetrzymać eksperymentów. Nie powiodła się ani Adria z Łodzi i Rzeszowa. Ani Mistral z Bydgoszczy, ani eksperymenty z czech airlines.
Liczy się marka dlatego z takich ośrodków może się udać jedynie LCC i to ograniczone do Ryana i Wizzaira, ewentualni EasyJet gdyby chciał spróbować.
Transavia z Wrocławia zresztą też nie wypaliła. Z Lublina też porażka z carpatair.
gość_36b54
2017-06-29 10:10
Jakie 2 rotacje? Od jesieni jest nowa umowa ryanaira, niech całbecki się modli żeby nic nie odwinęli bo za co prezes dostanie kolejną nagrodę?