Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
moherowy
2017-07-01 08:11
Izraelskie ministerstwo rozważa przedłużenie okresu dofinansowania do 5 lat. także wszystko wskazuje na to, że LOT polata do Tel Awiwu dłużej.
lysypiotr76
2017-06-29 13:19
W ocenie prezesa LO linia w ciągu roku od uruchomienia połączeń z Izraelem przewiezie ok. 300 tys. pasażerów.
Co do chemitralis to jakiś czas temu dużo o tym myślałem i czytałem. Pod wzgledem motywu jest to dla mnie sensowne. Biznes, polityka itd...wiadomo ze chciwych i szalonych osob nie brakuje. Watpliwosci pojawiaja sie gdy sie popatrzy na ogrom projektu trucia ludzkości. Samolot to nie ufo wiec pozostawia jakis slad w dokumentach. Wiele osob musi pracowac przy obsludze i serwisie takich maszyn. Generalnie pewnie sa to duze maszyny wiec musza korzystac z duzych lotnisk. Nie wyobrazam sobie aby do takiej maszyny podjechala procz cystwrny z paliwem jeszcze jedna niczym "czarna wołga" i nikt o nic by nie pytal, niczego by nie wiedzial. Bez sprawdzenia tak ooo by sobie wjechala na plyte lotniska? Troche smieszne. A gdyby nawet wladze lotnisk o tym wiedzialy, ile osob na calym swiecie musialoby o tym wiedziec. Setki jak nie tysiace. Piloci, kierowcy cystern, pracownicy fabryk skad pochodzi chemia, obsluga naziemna, mechanicy i serwis, kontrola bezpieczenstwa na lotniskach, kontrola lotow, byc moze politycy ktorzy biora w tym udzial. Generalnie masa ludzi z ktorej kazdy moze cos zdradzic. A teraz co wiemy? Tylko teorie niepoparte zadnymi dowodami...kto ponoc zna kogos co ponoc cos widzial .... Troche to wszystko naciagane. Projekt mozliwy w realizacji ale raczej niemozliwy w utrzymaniu tajemnicy. Za duzo osob i calych panstw brali by w tym udzial.
Aandrzej
2017-06-26 19:25
lysypiotr76 flota, która obsługuje połączenie do Izraela miała być m. in. wykorzystana na trasie do Teheranu, a ta, jak wiemy, nie została uruchomiona. Być może to jakiś sposób na przeczekanie w taki sposób, żeby samoloty się nie kurzyły.
Druga rzecz, loty point-to-point w niskich cenach to sposób na wypromowanie LOTu wśród Polaków. Dla większości osób ta linia kojarzy się z drogimi biletami i kiepskim serwisem. A najgłośniejsi w krytykowaniu LOTu są ci, którzy nigdy nim nie lecieli. Dla większości ludzi synonimem podróży lotniczej jest lot FRem lub Wizzem. Niektórzy znajomi nawet nie sprawdzają możliwości podróży LOTem, z automatu kupują bilety w low-costach, niejednokrotnie płacąc więcej, bo potrzebują dodatkowe usługi, albo muszą dojechać na drugi koniec Polski, skąd akurat dane połączenie operuje.
gość_7349c
2017-06-26 17:41
Szanowni komentujacy oskarzajacy pasazera o stronniczosc. Nie wiem czy wiecie, ale obecnie zeby informacja prasowa pojawila sie na takim portal dzial PR lub agencja PR obslugujaca dana marke wysyla informacje prasowa do redakcji. Najwidoczniej PR w Wizzie jest bardziej prezny skoro wysylaja taka informacje o kazdej nowouruchamianej trasie. Widocznie w LOT dzial PR jest zajety zeby wysylac takie informacje regularnie. Ale krytykowanie pasazera za stronniczosc i pomijanie informacji jest w tym wypadku niezasadne.
lysypiotr76
2017-06-25 23:16
Mimo wszystko to dziwny przypadek. Linie sieciowe z zasady latają ze swoich hubów. Oczywiście są tu dopłaty, jednak jakieś tam ryzyko LO ponosi. To trochę kopiowanie tanich linii i koncentracja na ruchu bezpośrednim. Czy te połączenia mają przyszłość? Wszystko zależy od konkurencji, głównie FR. Nie dziwi mnie brak KRK na tym kierunku. Powód oczywisty, spora konkurencja na tym kierunku z Balic. Dzięki pieniądzom Izraela narodowy przewoźnik w zasadzie ,,bez kosztów'' oceni takie trasy. Wnioski mogą pomóc w ewentualnych nowych połączeniach LO w zupełnie innych kierunkach gdzie przewoźnik poniesie większe ryzyko biznesowe.
To zależy od regionu Polski. W Krakowie pomocy udzililiby im w Kobierzynie :)
gość_b38ff
2017-06-24 14:50
gość_015e5 nie da sie. Bo to jest jak sekta. Podobnie jak szczepionki.
Zostawic i niech mysla, ze maja racje, nic nie poradzisz.
gość_015e5
2017-06-24 11:11
Chciałbym uzyskać rzetelną odpowiedz od forumowiczów na pytanie nie związane z tematem (sorry) ale muszę je zadać. Ile prawdy jest w rzeczywistości zrzutach chemitrails? Mam w gronie swoich znajomych osoby broniące teorii spiskowej wykorzystującej samoloty do zrzutów nieznanych substancji mających na celu ,niszczenie zdrowia ,,. Jak w sposób fachowy wybić im z głowy takie brednie? Będę wdzięczny za odpowiedź. Pozdrawiam!
gość_eed64
2017-06-24 01:42
POZ-LWO 52 pax
LWO-POZ 5 pax
gość_13d28
2017-06-23 17:05
Szanowna redakcjo! Licze na rzeczowy i wyczerpujacy komentarz dotyczacy lotow LOTu do Tel Awiwu z polskich portow regionalnych, jak i komentarz mojej krytycznej uwagi. Dolaczam sie do uzytkownika jjemiolo, bo i ja zauwazylem w ostatnim czasie wyjatkowa dysproporcje w jakosci i obszernosci serwowanych przez Was wiadomosci. Czy to sie tyczy przewoznikow, czy lotnisk - mozna zauwazyc, ze pewne podmioty zasluguja na Wasz czas i miejsce, inne sa traktowane wysoce po macoszemu. Swiadomie nie wymieniam "pupilow", zeby nie wzniecac kolejnej wojenki polsko-polskiej, ale Panie i Panowie redaktorzy! az sie czasem prosi o umieszczenie w naglowku artykulu wzmianki "tekst sponsorowany"!
Jednak pokusze sie o jedno porownanie:
Start lotow do Izraela z portow regionalnych i obslugiwanych przez LOT ( polski przewoznik, z polskich portow, na polskim portalu ) zasluzyl na 7 linijek ( z bledami!! loty z WRO obslugiwane sa dwa razy w tygodniu !! );
a WizzAir ze startujacymi poalczeniami z Budapesztu do Bazylei i Stavanger ma 18 linijek w tym wypowiedz przedstawiciela portu w Budapeszcie....
Naprawde licze, ze ktos z redakcji jest w stanie rzetelnie to wyjasnic; takich wezwan bywalo tu juz wiecej i za kazdym razem redakcja milczac chowala glowe w piasek. Z gory dziekuje w imieniu wlasnym i paru innych forumowiczow!
pirotechnic
2017-06-23 16:41
a jak obłożenie pierwszych lotów z GDN czy POZ?
lysypiotr76
2017-06-23 16:12
Powrót do regionów jest jakby ,,sponsorowany" przez Izrael :-) Tak to pewnie do dziś nie byłoby żadnych lotów narodowego przewoźnika poza krajowymi.
gość_e7a2b
2017-06-23 15:58
Zgadzam się z poprzednikiem. Informacji o LOcie z Poznania do Lwowa też brak. Uważam ten portal za najlepszy w branży, ale pisanie wszystkiego o WIZZ a o LOT minimalnie troche podważa moją opinie
jjemiolo
2017-06-23 14:35
Dodajac do komentarza moich poprzednikow: 1. nie tylko ten raport jest wyjatkowo skapy, ale 2. kiedy ostatnio W6 otwieral nowe trasy kazdej poswiecono oddzielny tytul zas wszystkie cztery trasy LO zamknieto doslownie trzema zdaniami, 3. nie wspominam juz ze jak LO uruchomil (lub pzywrocil- czytaj wedle uznania) trase do STR na poczatku miesiaca do dzisiaj nie ma o tym wzmianki. Czyzby redakcja miala wieksza motywacje ekonomiczna promujac W6 w porownaniu z LO? Nadmieniam ze mam nic wspolnego z LO a widze tylko brak symetrii w informowaniu.
gość_89b60
2017-06-23 14:11
Obłożenie pierwszych lotów do Izraela na LUZ:
LOT: TLV-LUZ 59, LUZ-TLV 127.
Wizz LUZ-TLV 132, TLV-LUZ 140.
gość_0a49b
2017-06-23 12:49
niech mi ktoś wytłumaczy dlaczego SP-LRG stoi już dwa dni a leasingowany EuroAtlantic CS-TKS dalej lata ?
gość_fede1
2017-06-23 10:45
@Aandrzej: Dokładnie takie same godziny w Lublinie. LOTy są 2x w tygodniu.
gość_0a182
2017-06-23 10:31
Nie do końca - inauguracyjne połączenie z TLV-WRO-WLV było obługiwane przez SP-LLE. Natomiast inauguracyjny ptzylot do WRO z TLV miał ok. 2 godzinne opóźńienie.