gość_9659c
2017-06-16 08:30
a ja też z ciekawości sprawdziłem i zgadza się cały czas 777
zobacz link
gość_b38ff
2017-06-16 00:43
gość_f281c: Von Berlin nach Abu Dhabi
Von Tegel (TXL) nach Abu Dhabi Intl. (AUH)
airberlin 7494
Economy Class (N)
AIRBUS INDUSTRIE A330-200
To sa loty na najblizsze dni, wiec nie wiem skad masz to info o 777
gość_f281c
2017-06-15 21:17
a dlaczego na trasie TXL-AUH nie latają już ich A330 tylko 777 Privilege Style?
@gość_18306 - lecialem z AB cztery razy, ostatni raz TXL-AUH, 6 godz lot na A330 i dwie lazienki w Y wylaczone z uzytku, samolot pelny, obsluga rzeczywiscie nieuprzejma...
ale...
@gość_b38ff - tez mam nadzieje ze sie utrzymaja, zostana w Oneworld i dalej beda mieli codeshare z Etihad - dzieki temu AB ma interesujace polaczenia z Polski z przesiadka w TXL
@gość_612c2 Niestety ale w UE co wolno wojewodzie(niemcom)...
To co powinien wywalczyc LOT i nie odpuszczac to zgodnie z zasadą wet za wet to przejęcie obsługi SFX-WAW i kasacja LAX-SFX przez AB.
To samo powinno się stać z AZ z tą różnicą że oni już dostali pieniądze
gość_b38ff
2017-06-15 00:38
gość_18306 pleciesz bzdury i glupoty. Latam kilka razy w m-cu sluzbowo z airberlin i tak nie jest.
Mam nadzieje, ze oni jakims cudem sie utrzymaja. Moze faktycznie wyjdzie przejecie przez LH.
gość_612c2
2017-06-14 20:04
Lufthansie jeszcze brakuje Alitalii do calkowitego monopolu. Gdzie jest antymonopolowy? Belgia, Austria, Szwajcaria, Luxemburg to malo? Teraz 3 bazy w Niemczech?
gość_7bf76
2017-06-14 20:04
gość_18306: argumenty masz nie do pobicia, zwłaszcza te głośne samoloty, inne linie mają cichsze....
gość_18306
2017-06-14 18:38
Ta linia kwalifikuje się do likwidiacji. Do fatalnych wyników ekonomicznych dochodzi fatalna wręcz arogancka obsługa, brudne i głośne samoloty itp