gość_b38ff
2017-06-22 18:32
I bardzo dobrze, wole latac i wspomagac europejskich przewoznikow, chce by zarabialy linie jak LH, BA, AF, KL i oczywiscie LO, tylko nie nabijac kasy arabskim liniom.
gość_39c5b
2017-06-22 14:45
Zacznijmy od domagania się respektowania umów międzynarodowych i regulacji rynku. Przewoźnicy UE w wielu przypadkach muszą wręcz prosić o traffic rigths kiedy to od UE przylatuje kto i jak chce.
gość_e8ad1
2017-06-13 17:22
sobie pomóżmy, polecam takie podejście
gość_83076
2017-06-13 02:08
Ciekawe co Polska może dla siebie ugrać, o ile cokolwiek może, w zamian za poparcie tej propozycji KE bo wiadomo że tu chodzi Niemcom o protekcję dla LH bo z arabami jest im ciężko konkurować na światowych trasach a szczególnie do Azji i próbują chociaż na rynku Europejskim trochę utrudnić im życie. Z jednej strony mają rację a z drugiej, pomagać Niemcom? A jeszcze z trzeciej jak nie Niemcom to wyjdzie że pomożemy arabom? :-)
krzysiekl
2017-06-12 10:06
w przypadku pomocy publicznej i Emirates sprawa o tyle ciekawa, że oni publikują szczegółowe raporty finansowe w których żadnej pomocy nie ma. Jak rozumiem UE chciałaby wykazać, że raporty są sfałszowane?
krzysiekl
2017-06-12 10:02
a już najbardziej obawiam się walki z "dumpingiem cenowym". Na czym to a polegać? Zakaz stosowania promocji, albo cen biletów niższych niż "wybrany przewoźnik odniesienia"? Co im do tego, że ktoś chce sprzedać 10 miejsc za 1 euro??
krzysiekl
2017-06-12 10:00
"preferencyjne warunki na lotniskach bazowych"? Czyli jak jakaś linia ma gdzieś bardzo dużo operacji i z tego tytułu ma zniżkę to UE chce za to karać???!!