Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_b38ff
2017-06-15 00:46
gość_7f097 trasa LOT do Berlina chyba sie nie za bardzo polaca. Berlin sam ma dobre polaczenia transatlantyckie, bardzo czesto po prostu tansze od LOT. I nie tylko to.
gość_7f097
2017-06-15 00:10
A moze jednak LOT wroci do Berlina? P2P bedzie wiekszy popyt w wziazku z remontem PKP. Niemcy staraja sie latac Niemieckimi liniami, ale czy malo w Berlinie imigrantow ktorzy by lecieli z przesiadka dalej w swiat?
gość_91066
2017-06-10 07:06
To nie jest pierwsze (chyba że np. pierwsze w tym roku) połączenie do KGD, bo LO juz parę lat temu tam latał.
Zatem LOT wrócił do KGD tudzież wznowił połączenia na tej trasie.
usuniety
2017-06-07 21:55
Ups poszło dwa razy. Jeśli jest możliwość to proszę o skasowanie jednego z nich oraz tego posta.
usuniety
2017-06-07 21:54
@Aandrzej I pewnie dlatego do Timisoary Lufthansa lata 3 razy dziennie z Monachium, a od sezonu zimowego będzie latać codziennie do Frankfurtu. :-)
W Jassach jest tylko Austrian, a LOT lata do Klużu.
LOT rozważa loty do Grodna (lotnisko-widmo z jednym sezonowym połączeniem). Zdecydowanie większym i bardziej perspektywicznym rynkiem jest Rumunia.
usuniety
2017-06-07 21:53
@Aandrzej I pewnie dlatego do Timisoary Lufthansa lata 3 razy dziennie z Monachium, a od sezonu zimowego będzie latać codziennie do Frankfurtu. :-)
W Jassach jest tylko Austrian, a LOT lata do Klużu.
LOT rozważa loty do Grodna (lotnisko-widmo z jednym sezonowym połączeniem). Zdecydowanie większym i bardziej perspektywicznym rynkiem jest Rumunia.
Aandrzej
2017-06-07 17:42
websterrr Te wielkie wzrosty w Rumunii to przede wszystkim tani ruch emigracyjny do UK i do Niemiec. UK otworzyła swój rynek pracy dopiero w 2014. Jednocześnie wielu Rumunów dotychczas pracujących głównie w Hiszpanii i Włoszech przeniosło się do zamożniejszych krajów Europy.
Niemniej, tam nie ma jakiegoś wysokopłatnego ruchu, więc wątpię, żeby LOT mógł coś na tym ugrać.
usuniety
2017-06-07 09:39
Do koncertu życzeń dokładam lotniska w Rumunii: Timisoarę i Jassy. Ruch rośnie na nich po kilkadziesiąt procent rok do roku. LOT powinien to wykorzystać.
Lot bedac jedyna linia spoza b. ZSRR obslugujaca Kaliningrad powinien miec zapewniony sukces. Zyczymy powodzenia.
gość_ca610
2017-06-06 15:32
@gość_af8c9 moze zadaj pytanie osobiscie do lotu zamiast spamowac idiotycznymi pytaniami ;)
gość_af8c9
2017-06-06 11:43
Kolejny raz retoryczne pytanie : KIEDY LOT NA SWOJEJ STRONIE INTERNETOWEJ OPISZE B738 I Q400 ?
lysypiotr76
2017-06-06 10:05
Powrót po latach. To już 29 połączenie uruchomione od początku ,,ekspansji'' narodowego przewoźnika licząc od stycznia 2016 roku. Niedawno ,,wystartował'' Stuttgart, a pod koniec sierpnia inauguracja połączenia z GOT.
luciusvorenus
2017-06-06 09:32
Co do Ostrawy to się w zupełności zgadzam. CSA jakoś słabo ja komunikuje z PRG.
gość_5783d
2017-06-06 08:41
@ jjemiolo
Najpierw niech włączą wszystkie polskie lotniska, wliczając w to loty do SZY, LUZ, BZG oraz busy do LCJ i RDO...
gość_b214b
2017-06-06 08:34
Jassy rosną z 380000 w 2015 roku do 1.5 miliona w 2017.Rumunia w EU od 2007 roku z przepięknymi miastami i fascynującymi, jeszcze nie zadeptanymi Karpatami jest pomijana przy ruchu z Polski.Brak tez połączeń autobusowych i oczywiście kolejowych. A szkoda
gość_fa213
2017-06-06 08:30
Koncert życzeń :D
gość_07ec2
2017-06-06 07:30
Niestety na Homel i Witebsk nie pozwala umowa polsko-białoruska z 1993 r.
Dodatkowo rozważyłbym IAS (Jassy), TSR (Timisoarę), DEB (Debreczyn), UDJ (Użgorod) czy OSR (Ostrawę), oczywiście jeśli starczyłoby maszyn.
jjemiolo
2017-06-06 01:39
Powrot do KGD w tej chwili uwazam za strzal w dziesiatke. Co prawda to ostatni region skomunikowany z wezlem WAW, ale nie ostatnie mozliwe do wlaczenia miasto/lotnisko w sasiedztwie. Wczesniej dzisiaj bylo wspomniane GNA. Ponadto LO powinien rozwazyc rowniez: BER, LEJ (Lipsk), DRS (Drezno), TAT (Poprad), BTS (Bratyslawa), RWN (Rowne), IFO )Iwano-Frankowsk), VIN (Winnica), CWC (Czerniowce), DNK (Dniepr), GME (Homel), VTB (Witebsk) i KUN (Kowno). Mozliwosci jak widac jest sporo i zdecydowana wiekszosc tych lotnisk ma slabo rozwiniete polaczenia zagraniczne. Nawet gdyby polowa z nich zostala wlaczona wzmocnilyby one znacznie wezel LO w WAW.