Nieobiektywnie o biznesie: Kicz czy elegancja? cz. III

Nieobiektywnie o biznesie: Kicz czy elegancja? cz. III W pierwszej części subiektywnego przeglądu projektów klas biznes pokazaliśmy najbardziej typowe rodzaje klas - subtelne i minimalistyczne jak w Lufthansie, pełne zdobień jak w Emirates czy luksusowe, ale bardziej stonowane jak w Etihad Airways. W drugiej części skupiliśmy się na projektach, które powstały na deskach kreślarskich biura PriestmanGoode....
03/06/2017 14:40   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_83076 2017-06-11 17:15   
gość_83076 - Profil gość_83076
@ gość_b38ff: Szanowny obrońco lub pracowniku LOT. LOT zawsze neguje wszelką krytykę. Wszelkie problemy mają wytłumaczenie zbiegiem okoliczności, złą pogodą, pechem, awarią, złośliwością pasażera lub konkurencją która chce obsmarować idealny LOT. Czyli krótko mówiąc zaprzeczać, zaprzeczać i jeszcze raz zaprzeczać. Ale taki jest efekt gdy linia lotnicza jest spółką Skarbu Państwa i operuje na zasadzie znajomości i kolesiostwa. Nikt nigdy za nic indywidualnie nie odpowiada. Nie ponosi odpowiedzialności za swoje olewające podejście do pracy. Czy ktoś w LOT słyszał o dyscyplinarnym zwolnieniu za złe wykonywanie swoich obowiązków? Wątpię. LOT chce się rozwijać i nawiązywać współpracę z innymi liniami. Żadna szanująca się i na wysokim poziomie linia na to nie pójdzie bo ich reputacja może być narażona. Przykład? Dlaczego w Azji jedyną linią która zgodziła się na współpracę z LOT jest Air India? Bo reprezentujecie podobny poziom. Na dobrą opinię i pomyślność firmy trzeba sobie zapracować ciężką pracą a tego w LOcie nie ma i tu jest problem. Nie wystarczy kupować lub lisować następne samoloty i otwierać nowe połączenia jeszcze trzeba mieć pracowników którzy będą solidnie wykonywać swoją pracę w przeciwnym razie wcześniej czy później wszyscy będziecie pisać nowe CV.
gość_04121 2017-06-11 16:38   
gość_04121 - Profil gość_04121
@gość_83076: Zupełnie nie zgadza się to z moimi doświadczeniami a latam klasą biznes lotu już prawie 20 lat. Wręcz przeciwnie, zdarzyło mi się gdy przychodziła do mnie CC i mówiła, że przeprasza mnie za zachowanie innych podróżujących. Podróżujący wraz ze mną Amerykanie zachowywali się bardzo głośno.
gość_b38ff 2017-06-11 13:00   
gość_b38ff - Profil gość_b38ff
gość_83076: piszesz takie bzdury, ze az nie chce sie tego dalej czytac. Na szczescie jest tu wiele osob, ktore podrozuja klasa business i wiedza, ze po prostu pleciesz straszne farmazony i nie jest to prawda.
gość_83076 2017-06-11 07:03   
gość_83076 - Profil gość_83076
Największy kicz w klasie biznes LOTu jest gdy personel pokładowy usłyszy że ktoś mówi po Polsku i w dodatku jest jednym z niewielu lub jedynym Polakiem w tej klasie. Obcokrajowcy są obsługiwani szybko i z uśmiechem a Polak na końcu, pomimo że siedzi w środkowym drugim rzędzie, i z typowym grymasem nieszczęśliwego pracownika na którego padło obsłużenie Polusa. Tak więc panie Golianek gdy pan porusza temat kiczu w klasie biznes trzeba jeszcze wziąść pod uwagę poziom obsługi przez personel pokładowy bo można mieć najlepsze fotele i układ siedzeń, najlepszą kuchnię i trunki, co akurat nie tyczy się LOTu, ale gdy już nawet ludzie zawodzą bo z ich mentalnością coś jest nie tak to jedyne co można zrobić to to co robię ja i wielu innych ludzi, unikać latania LOTem a szczególnie gdy płacę za lot parę razy więcej niż za klasę ekonomiczną. A jakby tego było mało to proszę złożyć jakąś skargę lub zażalenie do szefowej personelu w samolocie to o ile do tej pory miał pan tylko niezbyt przyjemny lot to od tego momentu będzie pan żałował że pan leci LOTem. I to też jest kicz tym większy że ze strony rodaków.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy