guyritchie
2017-05-29 10:25
@gość_ab607
Zadziwiający jest twój tok myślenia... Po artykule o tym, że KLM poleci do Bombaju B787 tobie przychodzi do głowy latanie tam LOT-em ale na 737. Nie wiem czy to w ogóle możliwe jest uruchomienie takiego połączenia używając 737, ale pomijając temat zasięgu, to jak sobie wyobrażasz rentowność takiego połączenia? 186 pasażerów de facto w jednej klasie (bo w 737 brak prawdziwego biznesu) kontra trzyklasowy, 294-osobowy 787? A co z ładunkiem cargo?
Nie kwestionuję pomysłu na latanie LOT-u do Indii, ale to jest decyzja biznesowa, a nie "się da na 737 nawet".
Zapewne umknął Ci też fakt, iż do WAW lata i Qatar i Emirates i to nieco większymi samolotami, z produktem w klasie biznes "nieco" lepszym niż fotele slim w lotowskim 737.
Ich siatka połączeń do Indii i ceny... przecież na tym kierunku wożą wielu pracowników fizycznych między krajami Zatoki i Indiami.
Komentarze gdzie i jak latać latać LOT-em powoli zbliżają się do poziomu miłośników kolei z Dolnego Śląska ;-) vide pomysł na pociąg z Wawy do Wiednia przez Szklarską Porębę :-)
gość_ab607
2017-05-28 01:05
A nasze tuzy forumowe twierdzą, że w Indiach zarabiać się nie da, choć Air India proponuje LOT-owi współpracę, a 737 jest w stanie dolecieć do Delhi...