greg0303
2017-06-17 17:27
Mniejszy procentowy udział Boeinga w rynku samolotów wąskokadłubowych, w porównaniu do Airbusa, nie jest żadnym powodem do paniki dla amerykańskiego producenta. Tempo produkcji rodziny maszyn B737 jest wysokie i będzie nadal zwiększane, co będzie gwarantowało stabilne przychody.
Boeing planuje nowe modele samolotów: B737 MAX 10 oraz B7M7/B797. Zobaczymy, jak w przyszłości będą wyglądały procentowe udziały amerykańskiego producenta na rynku po zwiększeniu oferty.
gość_b38ff
2017-06-17 10:59
gosc gość_1c339 ma czesciowo racje, te 3700 zamowien boeinga to oczywiscie sukces. Ale generalnie w tym segmencie pod kazdym wzgledem wygrywa airbus i produkuje po prostu lepsze i wygodniejsze samoloty.
gość_7dffa
2017-06-17 09:38
gość_1c339 - zaprzeczasz sam sobie w jednym zdaniu. Jeśli Boeing myśli o liniach lotniczych to czemu te linie nie mają go kupować? 3700 zamówień to pikuś? Pan pikuś. :)
greg0303
2017-06-17 06:17
Linie Norwegian otrzymają swój pierwszy egzemplarz B737 MAX 8 29 czerwca.
greg0303
2017-06-07 06:02
Boeing zaprezentuje podcza targów lotniczych w Paryżu (19-25 czerwca) samoloty B737 MAX 9, B787-10 oraz B777-300ER (linii Qatar Airways, z nową klasą biznesową).
greg0303
2017-06-02 21:59
Pierwszy samolot B737 MAX 8 zostanie przekazany linii Norwegian z opóźnieniem i nastąpi to pod koniec czerwca.
Norweski przewoźnik zmieni typ samolotów, na B737-800, obsługujących początkowo rejsy do Hartford, Newburgh i Providence oraz ograniczy maksymalną liczbę pasażerów tych lotów do 150.
greg0303
2017-05-31 16:20
Ceremonia przekazania pierwszego samolotu B737 MAX 8 linii Norwegian planowana jest 13 czerwca.
greg0303
2017-05-26 07:06
Samoloty B737 MAX otrzymały następujące kody ICAO:
737 MAX 7: B37M
737 MAX 8: B38M
737 MAX 9: B39M
greg0303
2017-05-22 15:33
Norwegian Air B737 MAX 8 podczas testów:
zobacz link
greg0303
2017-05-18 22:16
Pierwszy lot B737 MAX 8 Malindo Air/Batik Air jest planowany już 22 maja, na trasie z Kuala Lumpur do Singapuru.
Produkcja, zamówienia do realizacji i dostawy maszyn wąskokadłubowych są obecnie tak wysokie, że 40% udział Boeinga w rynku tego typu samolotów jest obecnie satysfakcjonujący dla producenta. Ale nowe oferty są już przygotowywane: ewentualny wariant B737 MAX 10X oraz model B797/B7M7.
gość_1c339
2017-05-18 21:52
@ Sevrin: Czy możesz sprecyzować dlaczego "wybitnie nie trafiony argument w przypadku 737"?
gość_1c339: wybitnie nie trafiony argument w przypadku 737. A co do MoM rozmowy cały czas sie toczą i prawdopodobnie w tym roku bedzie decyzja
gość_b005e
2017-05-17 21:40
Super! Kolejny podniebny Autosan...
gość_1c339
2017-05-17 21:11
Boeing zaczyna przegrywać konkurencję z Airbusem bo nie projektuje samolotów aby zapewnić pasażerom minimum komfortu. Airbus dokłada kilka cali na szerokości i siedzenia są o 2-3 cm. szersze. Zagęszczanie między rzędami to już jest całkowicie zależne od linii lotniczej. Dowodem tego jest fakt że nawet linie amerykańskie preferują Airbusy od Boeingów
Jeśli Boeing nie zacznie myśleć o psażerach tylko o liniach lotniczych i ich wymaganiach to ich udział na rynku samolotów komercyjnych spadnie dość drastycznie. Podejrzewam że już teraz dział militarny przynosi im o wiele więcej zysków i na tym chyba się koncentrują. Nawet nie mają ochoty na zaprojektowanie nowego MOM samolotu aby zastąpić 757.