Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_083df
2018-01-14 22:47
Fotele są typu slim i dlatego samolot zabiera więcej pazażerów. Miejsca jest moim zdaniem mniej niż zwykle. Albo tyle co zwykle do Londynu LOTem. Tam zawsze jakieś ciaśniejsze samoloty latały. Teraz też .eciałem na trasie WAW-LHR-WAW i za każdym razem było bardzo ciasno. No i w moim rzędzie już nie działały gniazdka...
Wystrój, świeżość, nowy pomysł na luki bagażowe (walizki na boku) - to wszystko jest fajne. Batonik i woda/kawa na cały lot - to jest słabe. Już chyba tylko Brussels i Iberia nie oferują nic w standardzie. Pojawiająca się komentarzach Lufthansa pod tym względem jest dużo lepsza. A często też tańsza. Gdzie logika... Nie wiem...
gość_67125
2017-12-20 14:18
5 zdjęcie, przy suficie jest "zabudowa" co to takiego? juz to widziałem w smart wings i tak mnie trapi co to takiego w tym schowku?
gość_dac71
2017-11-24 13:39
ciasno jak w Ryanair i Wizzair - beznadziejna klasa business...
greg0303
2017-05-25 06:28
Siódmy B787-8 PLL LOT, SP-LRG, podczas testów:
zobacz link
Ósmy Dreamliner, SP-LRH, jest już na linii montażu końcowego w Everett.
gość_af8c9
2017-05-18 11:50
Ciekawe kiedy LOT umieści B738 na swojej stronie internetowej ?
gość_97bff
2017-05-17 22:58
@Blazej UK: zupelnie nie rozumiem gdzie Ty widzisz wyzwiska w wypowiedzi gość_d7a14; chyba mocno poniosła Cię wyobrażnia :-) albo zmień leki albo lekarza :-)
gość_f225b
2017-05-17 16:26
Blazej UK
możesz leczyc sowje kompleksy gdzie indziej, bo meczyc innych swoim pisaniem....
fajnie ze się rozwiaja tylko szkoda ze LOT nie jest spolka giełdowo bo nie wiemy o ich wynikach nic po za tym ze jest "zysk"...zadnych informacji o wypenieniu samolotow czy marzy operacyjnej....żeby nei było ze teraz zarząd pomuje wyniki a za chwile będzie zawal....
Mam pytanie, czy klasa biznes oznacza że tylko środkowe miejsce jest zostawione puste (fotel złożony), a fotele są dokładnie te same i taki sam odstęp od fotela przed tobą? Czy jest to tylko więcej miejsca na łokcie, a tyle samo na kolana z przodu?
I drugie pytanie - czy jakby nie było żadnego pasażera w biznesie to czy środkowy fotel da się postawić do pionu przed samym rejsem przez personel pokładowy i sprzedać te dodatkowe miejsca w economy?
Aandrzej
2017-05-17 11:55
Ostatnio latam dość często lufą - na kilkanaście podróży tylko raz trafił się świeży A321, a tak to niemal zawsze maszyny +/- 20 letnie. Ale oczywiście wszyscy będą narzekać na LOT a to, że za stary, a to, że za ciasny, a przede wszystkim dlaczego boeing, a nie airbus. Narzekanie na ceny LOTu to też jakiś przejaw kompleksów, bo na większości tras są one bardzo przeciętne, jak na tradycyjnego przewoźnika.
gość_b38ff
2017-05-17 11:12
Nawet elegancko wyglada to wnetrze i design kabiny.
A mowienie o dwunastoletnim samolocie "stary" to jakies nieporozumienie.
Taka Lufthansa ma starsze samoloty, w swietnym stanie.
Tego malkontenctwa i narzekactwa niektorych nigdy nie zrozumie.
gość_4f1e2
2017-05-17 11:04
ciasno jak w low costach, tylko cena LOT wyrażnie je wyprzedza
gość_13a21
2017-05-17 09:11
No to teraz Ryanair będzie w tarapatach
gość_26f0f
2017-05-17 08:21
Te samoloty mogą latać TYLKO do KATOWIC! Bo tu jest największy POTENCJAŁ.
greg0303
2017-05-17 06:05
Prezes PLL LOT, Rafał Milczarski, powiedział, że chciałby, aby polski narodowy przewoźnik miał mniej różnych typów samolotów w swojej flocie. Wciąż obowiązujące jeszcze umowy leasingowe na wiele maszyn uniemożliwiają jednak jej ujednolicenie w najbliższym czasie.
Blazej UK
2017-05-16 23:06
@d7a14 A czy ja coś mówię napisałem tylko swoje zdanie. Rozmawiam z Anglikami Kanadyjczykami o lotnictwie i jest normalnie każdy wymienia poglądy a jak wie cis więcej to cieszy się ze może przekazać komuś tą wiedzę. Napisze człowiek coś na polskim forum i od razu jeden mądrzejszy od drugiego do tego wyzwiska. Co jeden to lepszy a max czym lecieli to ryanair. Sorry ale odzwyczaiłem się od takiego prostactwa i chamstwa. Rzadko pisze na polskich forach ale za każdym razem udowdacie mi ze nie warto. Przykre to.
lysypiotr76
2017-05-16 23:02
Ciekawa dyskusja:) Wiek samolotu nie jest chyba najważniejszy w ,,metryce'' samolotu. Bardziej chodzi o wylatane godziny.
gość_1c339
2017-05-16 22:51
LOT może mieć i 500 nowych samolotów oraz 1000 nowych połączeń ale do póki jest ciasno, ciągle się spóźniają i personel pokładowy czuje się ważniejszy niż pasażerowie to po prostu z nimi nie latam. Jak usłyszę że te trzy sprawy się zmieniły to może spróbuję.
gość_d7a14
2017-05-16 21:59
inne zdanie to mozna miec na temat tego czy zielony samochod jest ładniejszy od niebieskiego :) natomiast jeśli chodzi o zużycie paliwa, czy normy hałasu to są kwestie matematyczne i chyba nikt nie powie, że 4 to więcej niż 5, ludzie, opamiętajcie się
Blazej UK
2017-05-16 21:36
@vscrew O i długo nie musiałem czekać. Znalazł się znawca lotnictwa. Jakie to polskie opluć wyzwać drugiego bo ma inne zdanie niż ty. Cieszę się ze jesteś taki znawca. Mam nadzieje ze leciałeś czym więcej niż Ryanair-em i ze naprawdę posiadasz tak obszerna wiedzę o lotnictwie a nie tylko poklikałes na szybko w Wikipedii żeby napisać swoją jakże mądra i wnosząca tak wiele to tej dyskusji wypowiedz.
@Blazej UK Chłopczyku, po twoich wpisach widać, że nie masz pojęcia o lotnictwie, samolotach, lataniu, bo piszesz po prostu głupoty. Dla twojej wiadomości, średnia wieku wszystkich samolotów BA to 13.5 roku, z czego Airbusy A320 są ponad 14 letnie, B767 mają ponad 22 lata, a B747 ponad 20. Więc nie wypowiadaj się na temat jakości i wielu maszyn, bo nie masz o tym pojęcia.