gość_48522: Na to nie ma szans - opłaty są zbyt duże, zresztą obie strony za bardzo się nie lubią. Trzeba czekać na nowy terminal, który już dawno powinien stać po tym, jak zaczęto notować takie wzrosty.
gość_48522
2017-05-17 15:27
Chyba, że WAW rozbuduje się pierwszy i wtedy Ryanair tam się przeniesie.
lukasz7404
2017-05-17 12:28
Dokładnie tak, niestety w WMI póki co za I-IV odnotowujemy spadek o 0,25% i ten wynik jest chyba wyraźnym sygnałem do koniecznej i niezwłocznej rozbudowy terminala i całej okołolotniskowej infrastruktury. Nie można hamować tego rozwoju, to lotnisko ma perspektywy na 5-6 mln samym FR, spokojnie można tam zrobić drugi CRL. Do dzieła ! :)
usuniety
2017-05-16 09:26
Po zsumowanium ilości I-IV z wykresu wychodzi 911.464 a nie 913.000 :-P