Unijny sąd: Linie, nie pośrednicy odpowiadają za odszkodowania

Unijny sąd: Linie, nie pośrednicy odpowiadają za odszkodowania Zgodnie z wyrokiem unijnego Trybunału Sprawiedliwości to, czy pasażer kupił bilet bezpośrednio u przewoźnika czy też u pośrednika, nie ma znaczenia dla obowiązku poinformowania o zmianie terminu lotu. Jeśli pasażer nie dowie się o tym co najmniej dwa tygodnie przed planowanym wylotem, zgodnie z rozporządzeniem WE261/2004 musi otrzymać ryczałtowe odszkodowanie. Sprawa...
15/05/2017 15:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
bsz 2017-05-16 16:38   
bsz - Profil bsz
W takim razie wystarczy, że linie lotnicze przerzucą w swojej umowie odpowiedni obowiązek na pośrednika, zagrożony sankcją w wysokości odszkodowania jeśli nie zostanie dochowany obowiązek poinformowania klienta.
gość_4afd0 2017-05-15 16:15   
gość_4afd0 - Profil gość_4afd0
to jest chore.... linia lotnicza mogła nawet nie mieć wpisanego do PNR-u danych kontaktowych do pasażera, więc dają znak wystawcy biletu....
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy