Problemy z silnikami do boeingów 737 MAX

Problemy z silnikami do boeingów 737 MAX Firma CFM International, wyłączny producent silników do nowego modelu 737 MAX 8, poinformowała Boeinga o możliwych wadach fabrycznych tych jednostek. Według producenta, mogą pojawić się problemy z fragmentem turbin niskiego ciśnienia w silnikach LEAP-1B. Boeing i CFM prowadzą już inspekcje tych części. Boeing podkreślił, że do tej pory w testach nie ujawniono żadnych...
11/05/2017 07:20   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
greg0303 2017-05-13 16:07   
greg0303 - Profil greg0303
Boeing wznowił wczoraj loty testowe maszyn B737 MAX, otrzymując pozwolenie od FAA.
Firma Snecma jest odpowiedzialna za produkcję turbin niskiego ciśnienia, w których wykryto wadliwy dysk dostarczony przez jednego z dostawców części. Drugi dostawca, którego dyski nie mają wady produkcyjnej, zwiększy dostawy, aby proces produkcyjny nie został spowolniony.
greg0303 2017-05-12 22:14   
greg0303 - Profil greg0303
Przegląd silników LEAP-1B zamontowanych już w samolotach B737 MAX wymaga ich demontażu spod skrzydeł samolotów. Producent jednostek napędowych przeprowadzi te inspekcje w ciągu najbliższych kilku tygodni. Boeing ma nadzieję, że pierwsze maszyny B737 MAX 8 będą dostarczone odbiorcom jeszcze w maju.
greg0303 2017-05-12 06:07   
greg0303 - Profil greg0303
Amerykańska Federalna Administracja Lotnicza (FAA) chce zapoznać się z danymi w sprawie odkrytych wad produkcyjnych dysków turbin silników LEAP-1B. Podobno wadliwe luki z kucia zostały tylko odkryte w dysku pochodzącym od jednego z dostawców części dla tych jednostek napędowych. FAA chce jednak dokonać ponownej certyfikacji tych silników po procesie inspekcji.

Ponad 20 samolotów B737 MAX jest już zmontowanych. Są one zbazowane w stanie Waszyngton w okolicach Seattle (Boeing Field i Renton).
greg0303 2017-05-11 22:20   
greg0303 - Profil greg0303
Odkryta wada produkcyjna dysku turbiny niskiego ciśnienia silników LEAP-1B może doprowadzić do pęknięć w czasie użytkowania. Jak podkreśla producent, Safran, jest to wada produkcyjna, a nie konstrukcyjna.

Boeing ma w tej chwili wystarczającą liczbę silników dopuszczonych do użytku, aby nie opóźniać procesu produkcji. Sprawdzenie wszystkich jednostek napędowych potrwa kilka tygodni.

Dostawa pierwszego samolotu B737 MAX 8, dla linii Malindo Air, nadal spodziewana jest w tym miesiącu.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy