krzysiekl
2017-05-10 14:38
BA850: Dobrze prosperująca spółka to też zysk dla właściciela!
Pozbywać się stałego dochodu dla jednorazowego zysku byłoby głupie.
(chyba, że ktoś zakłada, że nadejdą ciężkie czasy i chce sprzedać zanim inni się zorientują)
Na pewno warto kombinować jak zarządzać LOTem by nie był zależny od polityków (i polityki) ale to nie znaczy, że równocześnie należy się pozbywać udziałów w nim.
Prawdą jest, że państwo nie jest od zarządzania liniami lotniczymi, ale można być właścicielem a nie zarządzać. Od zarządzania ma się "ludzi/firmy". Potrzeba 'tylko' sprytnego pomysłu jak to zorganizować by politycy nie przeszkadzali.
gość_6138d
2017-05-10 10:07
BA850: Tylko nie ma żadnych powodów do sprzedaży LOT-u.
@gość_6138d: prywatyzacja upadającej spółki oznacza sprzedaż za bezcen; prywatyzacja dobrze prosperującej spółki to zysk dla właściciela. Im lepiej prosperująca spółka, tym wyższa cena.
@gość_c7558: IAG już chciał kupić LOT...
Szok!:) A po przejęciu nagle znajdą się wszystkie pozwolenia żeby mógł ruszyć BER:)
gość_556d8
2017-05-10 00:10
niektorzy tutaj nie pojmuja, ze chodzi o ratowanie niemieckiej firmy przez niemiecka, a co za tym idzie zachowanie wiodacej pozycji w europie
gość_d2510
2017-05-09 22:36
Panie redaktorze, jaki koncern z Frankfurtu? Lufthansa ma siedzibę w Kolonii.
gość_99f61
2017-05-09 20:00
Ciekawi mnie w jakim kierunku to idzie. Czy LH nie ma celu przejecia AB, a potem po prostu ta marka kmpletnie zniknie. Byloby szkoda.
gość_6138d
2017-05-09 16:47
gość_c7558: Teraz prywacja LOT-u? A po co?
gość_27fa8
2017-05-09 16:31
Nie wiem czemu redaktorzy branżowego portalu popełniają tak wiele merytorycznych błędów. Lufthansa nie jest przedsiębiorstwem z Frankfurtu. Owszem, posiada tam swój główny hub, ale jej siedziba znajduje się od wielu lat w Kolonii.
gość_c7558
2017-05-09 15:57
LOT do One World, zmiana M&M na Avios i docelowo prywatyzacja do IAG
gość_f225b
2017-05-09 15:07
to byloby cos gdyby LOT po Nordice ruszyl po airberlin ;)
a przeciez taki jest plan zeby polaczyc z HUB w WAW linie z europy centralnej ;)
LH to do niczego nie potrzebne, bardzie ETIHAD naciska, a to ich parnter......a dla LOT byloby to bardzo dobre posuniecie i powiekszenie skokowo oferty ;)
zastrzegam ze LOT tak jak i LH bierze bez dlugow....