greg0303
2017-05-12 05:56
W kwietniu 2008 roku linie Delta Air Lines i Northwest Airlines ogłosiły, że doszły do porozumienia w sprawie połączenia. W ten sposób Delta przejęła flotę samolotów Northwest, która miała również wiele maszyn Airbusa użytkowanych i zamówionych.
Delta nie miała w tam wtedy samolotów B747-400, a po połączeniu dołączyły do jej floty dawne maszyny Nortwest.
Podobnie było w przypadku połączenia American Airlines z US Airways. Ten drugi przewoźnik miał flotę opartą na samolotach Airbusa. Przejmując flotę również przejęto zamówienia nowych maszyn.
gość_99f61
2017-05-12 01:50
Interesujaco podzielili swoja flote na airbusy i boeingi. Za bardzo nie rozumiem tego, ale milo widziec u tak znanego przewoznika te dwie marki.
greg0303
2017-05-11 22:15
Linie Delta Air Lines zamówiły dodatkowo 30 samolotów A321ceo. Przewoźnik zastępuje nimi starzejące się maszyny B757.
Delta opóźni dostawy samolotów A350, planowane w latach 2019-20, o dwa-trzy lata. Dostawy w tym roku i w przyszłym roku pozostają bez zmian ani opóźnień.
greg0303
2017-05-11 06:16
Linie Delta Air Lines potwierdziły, że po modernizacji wnętrz ich floty samolotów B777-200 układ siedzeń klasy ekonomicznej pozostanie bez zmian: 3-3-3. Zmniejszona zostanie liczba miejsc klasy biznesowej oraz dodane fotele klasy ekonomicznej premium, która zastąpi klasę ekonomiczną komfort.
Wnętrza B777 (po modernizacji) będą podobne do A350.