gość_91eff
2017-04-30 00:04
to tylko kwestia czasu jak w Wmi pojawi sie kolejna linia
gość_c7244
2017-04-29 15:08
Trzymam kciuki za niepowodzenie tej rozbudowy, która jest wyrzucaniem pieniędzy w błoto.
gość_89b60
2017-04-26 15:45
Wg umowy, Ryanair ma zaoferować w ciągu 10 lat określoną liczbę miejsc. Jeśli nie dodadzą nic nowego, w 2019 liczba oferowanych przez FR miejsc będzie równa liczbie z umowy. I wtedy zacznie się powolne zwijanie Ryana z Modlina
gość_5bd55
2017-04-26 15:22
skoro RYANAIR najtańszy (tylko dla lini) Airport w Modlinie planuje być zyskowny to rozumiem, że rozbuduje sie z zysku
tylko jak się spojrzy na ich cennik to za wzrostem liczby pasażerów obniżą się automatycznie opłaty dla przewoźnika którego mają tylko 1 słownie JEDNEGO
co reasumując daje mu nadal miano NAJTAŃSZEGO lotniska w Europie
gość_e32b6
2017-04-26 09:52
i tylko nowych linii brak
lysypiotr76
2017-04-26 08:36
adam7691- Nie masz racji. W/g władz portu ten rok będzie już na plusie. Na dziś ponad 50 % przychodów lotniska pochodzi z działalności komercyjnej nie związanej z działalnością lotniczą. Jest to m.in. wynajem powierzchni na terenie terminala. Już w ubiegłym roku lotnisko miało zyski na poziomie EBITDA. Dla nie wtajemniczonych jest to zysk przed odliczeniem nakładów inwestycyjnych, opodatkowania, deprecjacji i amortyzacji. I mimo że ta ostatnia pozycja ( amortyzacja ) pochłania coraz większe koszty powoli dodatkowe dochody zaczynają równoważyć tą różnicę.
gość_e7650
2017-04-26 08:19
I znowu po roku działalności będzie już za mała przepustowość... Czy w tym kraju nikt nie potrafi planować i budować z głową? :-(
adam7691
2017-04-26 07:40
milo2: i co z tego, więcej lotów = więcej dopłat = więcej strat
gość_91eff
2017-04-25 23:23
LS ledwo ciagnie na Okeciu takze ale jakos nie plajtuje ( jeszcze )
gość_7025f
2017-04-25 21:24
a czy ktokolwiek podliczyl koszty? Jaki jest sens finansowac rozbudowe terminala na lotnisku ktore przenosi coroczne straty! To wszystko sie nie kalkuluje! LS ledwo co ciagnie a musi sie szarpac o redukcje kosztow.... czy zwrociliscie uwagi ze pracownicy LS nie maja tasmociagu do zaladunku bagazu? Ciekawe co za to BHP i Inspekcja Pracy? Lotnisko przynoszace straty powinno zostac zamkniete a nie dofinansowane..... budowa koleiii.... przeciez to MLD PLN! za takie poeniadze LOT bedzie latal do WMI dashami z chopina przez 50 lat ..... przykro patrzec jak podatnicy finansuja dzialanie prywatnej linii lotniczej
gość_378f3
2017-04-25 20:53
Boshe, 2,5 roku, strasznie długo. Nie można było o tym myśleć już rok temu? Chociaż sam projekt przygotować? Może Ryanair zdecyduje się tymczasowo uruchomić kilka połączeń z Okęcia póki rozbudowa Modlina nie będzie skończona?
No i ta stacja naziemna... Przecież i tak wiadomo, że z CPL nie wyjdzie nic. Mogliby już mocniej inwestować w Modlin.
2,5 roku to długo jak dla Ryanaira. MOL chciał terminal do sezonu letniego 2018 (!). W przyszłym roku więc nie będzie nowych połączeń. A szkoda, bo ruch mógłby nadal rosnąć.
Czyli dobudują aż 4 gate'y? Ups, przepraszam, dwa: 5 A & B oraz 6 A & B ?