LOT tylko z jedną gwiazdką za punktualność

LOT tylko z jedną gwiazdką za punktualność W 2016 r. najbardziej punktualną linią lotniczą była FlySafair z Republiki Południowej Afryki. O czasie odbywało się aż 95,9 proc. rejsów tego niskokosztowego przewoźnika latającego z bazy na lotnisku O.R. Tambo w Johannesburgu. Kolejne linie osiągnęły wyraźnie gorsze wskaźniki punktualności. Próg 90 proc. przekroczyły jeszcze kuwejckie linie lotnicze Jazeera Airways...
23/04/2017 10:40   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_53fb6 2017-05-04 11:36   
gość_53fb6 - Profil gość_53fb6
LOT-Later Or Tomorrow
gość_45730 2017-04-26 18:03   
gość_45730 - Profil gość_45730
Jak to mówiła Pam "Lot of trouble, lot of stres".
lmajchrowski 2017-04-25 13:21   
lmajchrowski - Profil lmajchrowski
Mi w tamtym roku placili za opoznienie szkoda ze ludzie sa malo swiadomi swoich praw. Jakby im przeszlo placic kazdemu to zaraz poprawiliby statystyki
gość_91eff 2017-04-24 14:55   
gość_91eff - Profil gość_91eff
poczekajcie na sezon juz teraz LSAS ledwo daje rade jak dojda czartery na palcach jednej reki bedzie mozna policzyc samolot ktory , pojdzie o czasie. Nie jest tajemnica ze brakuje im ponad 400 osob i jakos kiepsko idzie rekrutacja
gość_6160a 2017-04-24 10:49   
gość_6160a - Profil gość_6160a
gość_7b1e5; dobrze się czujesz?
gość_8ecbe 2017-04-24 10:01   
gość_8ecbe - Profil gość_8ecbe
Opóźnienia to efekt rozrostu siatki w 2016, coś za coś. Pp uzupełnieniu floty nowymi 737 powinno być lepiej.
gość_cadd6 2017-04-24 09:13   
gość_cadd6 - Profil gość_cadd6
Ciekawe co się stało, skoro jeszcze chyba rok temu mieli ponad 90% punktualność. Nierzetelne statystyki czy jakieś realne zmiany na gorsze?....
gość_7b1e5 2017-04-23 22:29   
gość_7b1e5 - Profil gość_7b1e5
Minimalnie mniejsza punktualność, ale za to nie gubi bagaży, bo czeka na nie przy przesiadkach. Coś za coś. Brawo LOT! Dbałość o transfer bagaży mimo presji ze strony statystyk! Brawo!!!
gość_4fadd 2017-04-23 19:57   
gość_4fadd - Profil gość_4fadd
Punktualność nie jest jedynym problemem LOTu. Podejście do pasażera przez personel pokładowy i na lotnisku jest oddzielnym rozdziałem. Na szczęście LOT nie ma monopolu na latanie w Polsce i konkurencja albo wymusi na nich zmiany albo doprowadzi do ich upadku. Największym problemem LOTu jest czy oni zdają sobie sprawę ze swoich braków i mankamentów bo najgorsze jest jeśli firma tkwi w jakimś błogim przeświadczeniu że wszystko jest super i wspaniale a realia są zupełnie odmienne.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy