Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_4fadd
2017-04-21 06:15
Witamy w LOcie, LOL :-). Oni nadal nie rozumią jakie ma skutki traktowanie pasażera jak wroga. To ja wolę nadal latać Lufthansą. A tak przy okazji, jak oni chcą mieć 10 mln. pasażerów za kilka lat? Będą łapanki robić?
gość_cba8c
2017-04-16 09:39
@gość_2466c Nie opowiadam bajek, tylko przedstawiam fakty. I jak widać inni mają podobne doświadczenia. Może jesteś związany w jakiś sposób z PLL LOT?
lmajchrowski
2017-04-15 23:32
Jaki dobry serwis jak ktos chce niech przeczyta:
zobacz link
gość_114e6
2017-04-15 21:34
ja jestem gorszego sortu ale powiem, że taki wypad do Astany kusi mnie od pewnego czasu :-)
gość_abbe3
2017-04-15 15:00
Moje doświadczenia z "awaryjnym przebukowaniem" biletów przez przewoźnika w razie odwołania lotów są takie same u Ryanaira jak u Lufthansy. Obie firmy maja klienta w d... i sprawa zusi kończyc się w sądzie.
gość_c4e39
2017-04-15 14:47
Tak ładnie, delikatnie napisane, że mam nadzieję - zmienią panom te bilety ;)
gość_eb0b3
2017-04-15 14:36
Ale to jest działanie skrajnie nie fair . Zwłaszcza że jeśli nie kupuje się u low costa .
Zakup biletu to umowa . Jeśli mnie się coś stanie i będę chciał zmień termin to nie mogę zmienić lub odwołać podróży, w najniższych klasach. Przewoźnik za to może sobie zmieniać do woli i anulować - to jest nie fair .
Co do ULC to raczej nie ma nic do gadania. Od takich rzeczy jest sąd zwłaszcza, że dotychczasowe orzeczenia w takich sprawach są po stronie pasażera
gość_4a5ea
2017-04-15 13:36
Jak to jest, że Ryanair i Wizzair nigdy nie oferują alternatywnego lotu innymi liniami a zwykłe linie muszą? Może pasażer.com zająłby się tą ważną kwestią?
gość_50fa4
2017-04-15 11:47
zadna nowosc, w przypadku zmian rozkladowych z wyprzedzeniem linie zmieniaja tylko na inne polaczenia wlasne w podobnych datach, jezeli to nie pasuje - przysluguje zwrot 100%. zmiana na inne linie stosowana jest tylko w przypadku odwolanych lotow w ciagu doby od wylotu. i tak jest od zarania dziejow. Kupilem kiedys bilet na lowcosta ktory zbankrutowal i to jest teraz moj problem jak odzyskac pieniadze, a nie oczekuje od nikogo ze mnie przesadzi na Emiraty teraz za darmo. zlote czasy dzialalnosci misyjnej prowadzonej przez przewoznikow za kazda cene po kosztach dawno sie skonczyly i zdaje sie malo kto o tym pamieta...pzdr od agenta IATA
filipair
2017-04-15 11:23
Popieram LOT i jego rozwój. Ale takie postępowanie wobec pasażerów z kupionymi biletami jest skandaliczne. Wszyscy powinni być przebukowani na loty przez FRA, KBP albo SVO na ten sam dzień co kupiono bilet i tyle. Każde inne rozwiązanie jest skrajnie nieprofesjonalne.
Nie zgodzę się, że przepisy są przesadzone. Jeżeli kupuję bilet w promocji z wyprzedzeniem i zmienią mi się plany to biletu zwrócić nie mogę, zaakceptowałem warunki taryfy. Jeżeli plany zmienią się po stronie linii lotniczej to oczekuję, że dostarczą mnie na miejsce w terminie i godzinach możliwie jak najbliższych tym w pierwotnej rezerwacji.
Też miałem przejścia z LOT w 2015 jak skasowali Zagrzeb. Poinformowali, że mogę lecieć dzień wcześniej do Wiednia i dalej Austrianem do Zagrzebia. Na moją informację, że przecież jest lot tego samego dnia co miałem oryginalną rezerwacje, również Austrianem i w dodatku w bardzo zbliżonych godzinach usłyszałem, że nie spełniam warunków taryfy. I nie mówię tu o tym, że oczekiwałem, ze mnie ktoś przeniesie do biznesu. Były normalnie dostępne bilety w ekonomicznej tylko moja taryfa nie spełniała kryteriów tego lotu. Wygląda na to, że tłumaczenie się taryfami jest stałą praktyką LOTu i nic się w tym obszarze od lat nie zmieniło.
gość_1a664
2017-04-15 10:53
Potwierdzam, niestety LOT spuszcza pasażerów na drzewo. U mnie niestety skończyło się przesunięciem terminu podróży i szlag trafił pieniądze wydane na podróże wewnętrzne :(
gość_8bdfa
2017-04-15 10:32
Jeśli chodzi o custome service, ba treatment, to wychodzi na to, że LOT z United idą w parze.
gość_2466c
2017-04-15 10:24
Moim zdaniem przepisy sa przesadzone. Jesli podroz jest dopiero za kilka tygodni, a przewoznik mialby zaoferowac jedynie loty klasa biznes bo tylko takie sa przykladowo dostepne u innych przewoznikow, podczas gdy pasazer kupowal bilet w promocji za grosze, to nie widze powodu dla ktorego Unia Europejska okrada przewoznika z pieniedzy i zmusza go do ponoszenia wysokich kosztow. Jak ktos leci na wycieczke i wydal np. 400 zl w promocji to wcale linia nie musi mu fundowac biznes klasy za 5000 zl. Moim zdaniem zwrot kasy plus jakis bonus, np. znizka na przyszla rezerwacje bylaby ok. A hotele mozna z tak duzym wyprzedzeniem czesto bezplatnie odwolac.
gość_2466c
2017-04-15 10:20
gość_cba8c, opowiadasz bajki. Moj lot odwolali i proponowali lot tego samego dnia ale wieczorem zamiast rano. To mi nie odpowiadalo wiec bez zajakniecia przebukowali mnie na lot poranny innym przewoznikiem.
gość_a1a22
2017-04-15 10:02
Obsługa telefoniczna potrafi być wręcz bezczelna. Po zamknięciu lotniska w Brukseli w ubiegłym roku, zmiana biletu graniczyła z cudem (wylot w dniu zamknięcia) i kosztowała 60 euro za połączenia do call center, w którym przez kilka godzin można było posłuchać muzyki klasycznej zamiast załatwić jakąkolwiek sprawę. Ostatecznie jedynym wyborem były poranne wyloty z Paryża, Amsterdamu, Dusseldorfu albo Luksemburga, oczywiście z dojazdem na własny koszt, nie wspomnę, że dojazd do każdego z tych miast na 7 rano wymaga wyjazdu dzień wcześniej i nocowania w tym mieście. Załatwianie jakiejkolwiek sprawy w Locie to żenada.
gość_cba8c
2017-04-15 09:55
Moje doświadczenie z LOTem są jak najgorsze. W moim przypadku, gdy LOT zmienił rozkład i odwołał rejs w danym dniu, to zaproponowali tylko zwrot pieniędzy lub podróż w innym terminie (bez żadnej rekompensaty na utracone rezerwacje noclegów itp.). Za nic nie chcieli się zgodzić na podróż innymi liniami, mimo dostępności miejsc.
A co najgorsze poparł ich ULC, który stwierdził, że nie mają obowiązku zapewniania przelotów innymi liniami.