@pablakiss jedzenie w economy na długich trasach jest sukcesywnie pogarszane, by niedługo zaoferować pasażerom płatne posiłki, pod przykrywką, że o to sami prosili.
z mojego doświadczenia mogę powiedzieć, że w biznesie na long haul w BA jedzenie jest bardzo średniej jakości - myślę, że LOT oferuje lepszej jakości posiłki w premium economy.
pablakiss
2017-04-10 15:41
Nie jestem wybredny.. ale w BA jedzenie w economy ..jest najgorszym produktem bezplatnym na trasach dalekich. Nie wiem jak wyglada biznes.
greg0303
2017-04-10 15:33
Według najnowszych informacji płatne posiłki, w klasie ekonomicznej, mogą również pojawić się na pokładach samolotów British Airways obsługujących loty dalekiego zasięgu i zastąpią one bezpłatną ofertę przewoźnika.
Ponownie dostawcą posiłków będzie Marks & Spencer.
@vscrew: BA nie pokazało nowego układu kabiny, wprowadza zmiany w tzw. miękkim produkcie, czyli ma być niby lepsze jedzenie, nowe poduszki i kołderki, nowe materace (do tej pory ich nie było). Niby na to idzie 400 mln funtów. Nowe siedzenia klasy business pojawią się w 2019 z wejściem A350 do służby i sam Alex Cruz przyznał, że jeszcze nie ma ostatecznej decyzji jakie siedzenie wybiorą - jedno jest pewne, kązdy dostanie "aisle access", czyli nie będzie skakania przez pasażera...
Ja się sceptycznie odnoszę do tych udoskonaleń. Parę dni temu BA wprowadziło udoskonalenia w serwisie pokładowym Club Europe (europejska klasa business), co poskutkowało tym, że na wielu lotach zamiast pełnego posiłku pasażerowie dostają teraz albo kanapkę albo sałatkę wielkości przystawki (z jedną krewetką przeciętą na pół, by wyglądała jak dwie). Pożyjemy zobaczymy - kiedyś BA było liderem, gdy wprowadzali flat bed w biznesie, teraz próbują gonić konkurencję...
Ale przecież BA właśnie pokazało "nowy" układ kabiny, więc układ foteli nie zmieni się, wciąż będzie część skierowana do przodu w kierunku lotu, a część do tyłu. Wciąż będą to wąskie fotele z minimalną ilością schowków. Znów kiepsko.