greg0303
2017-05-05 06:10
Drugi samolot testowy B787-10, z jednostkami napędowymi General Electric, jest już w stanie Waszyngton, gdzie będzie kontynuował dalsze loty:
zobacz link
greg0303
2017-05-02 15:47
Dziś, 2 maja, planowany jest pierwszy lot B787-10 napędzanego silnikami General Electric, jako BOE036.
gość_4fadd
2017-04-02 08:01
Dla pasażera praktycznie nie ma większego znaczenia jakie zmiany w samolocie producent wprowadza. To jest istotne dla linii lotniczych. Dla pasażera szczególnie na długich trasach najważniejszy jest fotel. Ile przestrzeni życiowej dostaje, czy fotel jest wygodny i za jaką cenę. A to zależy od linii lotniczych a nie od producenta i jeśli linie lotnicze przesadzają z zagęszczaniem w jakimś samolocie to pasażerowie unikają tych samolotów, tak jak jest z 787, co z kolei odbija się na ilości sprzedanych samolotów. Dlatego Airbus projektuje swoje samoloty odrobinę szersze niż Boeing co w efekcie pozwala na wstawienie trochę szerszych foteli ale nie pozwala na wstawienie dodatkowego fotela. Wydawałoby się że jest to tak nie istotna różnica, z reguły 2-3 cm na szerokości fotela ale wystarczy poszperać po różnych portalach podróżniczych i lotniczych żeby się przekonać że jeśli chodzi o komfort to samoloty Airbusa są bardziej polecane niż Boeinga.
greg0303
2017-04-02 06:05
Debiut A319neo oczywiście miał miejsce w Hamburgu.
W tym tygodniu swoje pierwsze loty testowe odbyły również brazylijski E195-E2 (29 marca) oraz ukraiński AN-132D (31 marca).
gość_00546
2017-04-01 22:58
Pierwsze co sprawdzam na dalekich trasach to jest czy dany lot jest wykonywany przy użyciu B787 jeśli tak to nawet nie sprawdzam ceny bo z wyjątkiem Japan Airline wszyscy przewoźnicy wpychają w ekonomicznej 9 siedzeń w rzędzie a za tortury nie mam zamiaru płacić.