gość_b9b01
2017-04-03 11:05
W przeciwienstwie do LOTu, Lufthansa mimo wszystko ciagle dziala, buduje rozne sojusze... Ciekawe, czy w Locie kiedykolwiek wpadna na pomysl zbudowania regionalnej grupy, np. poprzez partnerstwo z Wizzairem, ktory moglby zasilac hub w Warszawie, albo rozbudowe porozumien code share z innymi liniami (np. z TAP Portugal, by umozliwic lecacym z Warszawy szereg polaczen przez Lizbone do celow w Ameryce Srodkowej, a lecacym z Lizbony do kazdego miasta w Polsce)? Pewnie nigdy, bo Polacy mysla zasciankowo. Nigdy nie stworza czegos wielkiego...
gość_b647d
2017-03-28 19:29
Czyli nasuwa się na myśl jedno.... kiedy Hong Kong z WAW by LOT? Będzie się można przelecieć na milach niezły kawałek.
gość_b09e4
2017-03-28 13:54
Lufthansa kolejny raz pokazała, że SA staje się powoli fikcją. Podejmują ścisłą współpracę z Cathay będącym członkiem OO podczas gdy, tą samą siatkę połączeń do Australii i Nowej Zelandii realizują z Singapore Airlines. Chętnie poznamy stanowisko Singapore Airlines. Ciekawe co myśli o takim podejściu LH do współpracy w ramach ''sojuszu''. Po takim numerze Singapore powinien przenieść na początek przynajmniej jeden lot z Frankfurtu do Warszawy. Niech im LOT rozwozi pax po Europie, skoro LH ich dyma...
gość_15c9c
2017-03-28 13:22
Tym sposobem LH wypięła sie na swoich partnerów z sojuszu. Gdzie w takim razie partnerstwo z SQ, gdzie partnerstwo z TG czy tez z CA? Przecież to one miały rozwozić pasażerów z Europy po Azji południowo-wschodniej i Australii. Mam nadzieje, ze linie azjatyckie wkrótce wypną sie na LH, tak jak to ona robi względem ich. Jak próbuje sie złapać zbyt duzo srok, nie ma sie w ręku żadnej.