gość_7b8de
2017-05-25 17:41
gość_89b60 o my gosh ! so clever...
gość_89b60
2017-05-25 15:43
gość_7b8de: "ciekawe gdzie z lodzi jest najwiekszy ruch biznesowy ? " Do Warszawy ;)
gość_05ee0
2017-05-25 14:35
@gość_251b0 To połączenie Szczecina z drugim hubem Oslo Gardermoen jest dość ułomne dlatego,że Norwegian lata tam tylko we wtorki,a połączenie do hubu powinno być codzienne.Więc mogę np. lecieć z Goleniowa do Nowego Jorku przez Oslo G.,ale powrócić już nie mogę,bo np.za tydzień ani w poniedziałek,ani we wtorek nie ma z NYC do Oslo rejsu powrotnego.Ja uważam połączenia do hubu jako przez 6-7 dni w tygodniu.
gość_7b8de
2017-05-25 12:43
ciekawe gdzie z lodzi jest najwiekszy ruch biznesowy ? moze brusels jako polaczenie hubowe by sie sprawdzilo ...albo UIA do kijowa . airbaltic do rygi .. wiem radom blabla ale lodz to nie radom, sas do ...
gość_7b8de
2017-05-25 12:31
modlin zapchany wiec moze by sie udalo ryana skusic na wiecej polaczen ? no i wizz ...dac tyle ile chce i niech lata ...lotnisku to wyjdzie na dobra zamiast doplacac do pustego lepiej dolacac troche mniej do pelnego . no i moze zmienic nazwe na Lodz-Warszawa ?jak lotnisko w Hahn moze sie nazywac frankfurt ?
gość_251b0
2017-05-25 11:59
@gość_05ee0 Mylisz się co do Szczecina. Szczecin ma dwa połączenia z hubami bo oprócz połączenia do Warszawy (LOT) to jest też połączenie do drugiego hubu Oslo Gardermoen do którego lata przecież Norwegian.
A co do Łodzi - do Monachium z tanich linii lata mi. in. Easyjet, Norwegian, Vueling a także Transavia. Jeśli chodzi o połączenia z Monachium w ramach codeshare to lotnisko w Łodzi powinno porozmawiać z BMI Regional - skoro Lublinowi się udało to tutaj także może się udać. No chyba, że uda im się ściągnąć sama Lufthansę co byłoby najlepszym wyborem.
Można spróbować inne pomysły - Transavia z lotami do Amsterdamu/Paryża CDG i codeshare z KLM/Air France, wspomniany niżej SAS do Kopenhagi/Sztokholmu bądź Norwegian skoro z takiego Szczecina lata.
gość_aba70
2017-05-25 11:33
gość_05ee0 masz rację z jednym zastrzeżeniem. Łódź nie może postawić na Lufthansę. To Lufthansa może postawić na Łódź, która się o to musi postarać.
gość_d4b8a
2017-05-25 11:03
Raz jeszcze chciałem zapytać .
Czy wyobrażacie sobie Państwo , że z lotniska trzeciego co do wielkości miasta w Polsce liczącego ca. 700.000 mieszkańców nie ma ani jednego czarteru wakacyjnego pomijając 3 ( słownie : trzy ) połączenia regularne z cyklu "loty do roboty" ? Rozumiem , że Zarząd lotniska chciałby żeby łodzianie z niego korzystali lub na nie wrócili ...
gość_05ee0
2017-05-25 10:23
Niech wreszcie Łódź postawi na Lufthansę,wiele polskich portów związało się z Lufthansą jako przewoźnikiem przesiadkowym do niemieckich hubów Frankfurtu lub Monachium i obie strony są zadowolone.A wielkim atutem Lufthansy jest to,że nie pobiera dodatkowych opłat za latanie jak to robiła Adria.Obecnie Łódź jest gorsza od Zielonej Góry,która ma połączenie z hubem przesiadkowym Warszawą.Lotnisko regionalne bez połączenia z hubem przesiadkowym nie ma sensu.Oczywiście Łódź nie może mieć połączenia z Warszawą jako jedynym hubem przesiadkowym jak Szczecin i Zielona Góra,bo jest za blisko,więc niech szuka dalej.Oprócz Monachium i Frankfurtu duże europejskie huby to np.Londyn Heatrow,Paryż CG,Kopenhaga.A może by coś wyszło z SAS-em i połączeniem z hubem przesiadkowym Sztokholmem lub Kopenhagą.
gość_afc09
2017-05-25 08:57
Musimy rozbudować siatkę połączeń. Żeby tylko PIS nie zrobił swojego komunistycznego Centralnego Portu jak za czasów PRL.