gość_4f82f
2017-03-22 11:10
Zagrożeniem to będzie m.in.dlatego, że CPL będzie skutecznie wysysać środki budżetowe przez lata. Kto będzie dopłacał do lotniska? Na pewno nie Wawa, ani Struzik, tylko my wszyscy => to oznacza że gdzieś wzrosną koszty. Można sobie wyobrazić, ze taki CPL zostanie opanowany przez LCC, tak już się dzieje w Berlinie, Frankfurt eksperymentuje z Ryanem => co wtedy? Krk, Gdn będą pod presją cenową i kto do tych lotnisk dopłaci? tu władze miejskie mają ograniczenia nie to co RZĄD finansujący CPL
gość_3d668
2017-03-19 22:26
BZG z tym zarządem zmiecie się samo,bez żadnego CPL
gość_ffa3e
2017-03-19 20:42
gość_114e6: jakieś argumenty? Tak debilnego komentarza dawno nie czytałem.
gość_6c19f
2017-03-19 18:44
wszyscy zakladaja ze skoro jest taka decyzja i podana dara to tak bedzie tymczasem autostrady powstaja z dwu trzy letnimopoznieniem albo nie powstaja w tym miejscu w ktorym byc mialy.
pasazer93
2017-03-19 18:05
Nawet jak zmiecie takie lotniska jak: Łódź, Bydgoszcz czy Radom to i tak wyjdzie na plus dlatego, że na samo funkcjonowanie tych portów rocznie wydawanych jest miliony złotych. Są to tak małe lotniska, że nie są w stanie same się utrzymać. Miasta muszą regularnie do nich dopłacać.
gość_20271
2017-03-18 14:01
CPL to mrzonka i nie powstanie. A nawet jeśli, to tak późno że LCJ (tak!), RZE, LUZ czy BZG będą już robić ponad 1 mln pax ;)
gość_114e6
2017-03-17 19:47
oby zmiotło, trzymam za to kciuki