gość_d879e
2017-03-03 09:10
Niestety potwierdzam, również miałam doczynienia z ich obsługą pasażerska. Biuro Aviareps w Warszawie, jest w totalnej niemocy, nie wiedza z kim rozmawiać w Lizbonie, przesyłają tylko maile i głucha cisza. Portugalia zdecydowanie tak ale nie z TAPem.
gość_392eb
2017-03-02 12:27
Piekny artykuł, szkoda tylko ze przewoznik do bani. Ostrzegam wszystkich przed korzystaniem z TAPa, w sytuacji gdy Wasz bagaż zaginie lub doleci do Was z opoznieniem, linia robi wszystko zeby tylko przerzucic odpowiedzialność na kogokolwiek. Falle Connosco, czyli ich tzw. Customer Service, jest przerażajacym doswiadczeniem rodem z PRL-u. Stanowczo Wam odradzam, mimo ze Portugalia to piekny kraj, aczkolwiek stycznosc z TAP Portugal moze nie byc juz takim dobrym doswiadczeniem.