Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_63674
2017-03-06 11:37
gość_b5ff9, Lufthansa ma nowsze samoloty od LOT? Chlopie skads ty sie wzial.
gość_e8f20
2017-03-04 12:23
gość_b5ff9: to co LH daje do jedzenia na krótkich trasach (jak z PL do DE) ciężko nazwać jedzeniem. Z dwojga złego zdecydowanie już wolę wafelka od LOTu...
gość_b5ff9
2017-03-03 13:32
Autor "zapomniał" dodać, "że LOT wszystkim pasażerom w klasie ekonomicznej oferuje przekąski i napoje" za dodatkową OPŁATĄ (oprócz wody i małego wafelka, a w czasie zimowym także kawy i herbaty). Inne linie (np. Lufthansa i Aeroflot) dają jedzenie i picie (także różne soki) za darmo. I mają o wiele nowsze i lepsze samoloty (TAK!! Aeroflot również). I są punktualniejsi.... I tańsi....
gość_b5ff9
2017-03-03 13:24
Ceny 40% niższe?? W porównaniu z czym?? Obecna cena bez bagażu jest dużo wyższa niż pół roku temu z bagażem....!!! Nie ma sensu być lokalnym patriotą i na siłę wspierać LOT, skoro konkurencja oferuje lepsze połączenia.
jedrek88
2017-03-02 11:30
@gość_aec5e: do tej pory taryfy bez bagażu były dostępne tylko z duży wyprzedzeniem i przy dużej dostępności miejsc na rejsie. Teraz nawet wykupując ostatnie miejsce na rejs za 2 godziny masz wybór między trzema rożnymi ofertami
gość_aec5e
2017-03-02 09:20
Co sie tak naprawde zmienilo? Robilem w ostatnich miesiacach kilka rezerwacji i zawsze mialem wybor miedzy taryfa bez bagazu i dodatkowych opcji oraz opcja "standardowa" z bagazem i z opcjami za doplata, oraz opcja flex z mozliwoscia zmian rezerwacji bez dodatkowych oplat. Jak czytam ten artykul to mam wrazenie, ze niczego nowego nie wprowadzono. Ktos mnie oswieci?
krzysiekl
2017-03-02 08:44
można się śmiać z tego "Tylko woda gratis" ale uważam, że to jednak kluczowe by mieć dostęp do wody na pokładzie samolotu, najlepiej właśnie gratis. W samolocie powinno się dużo pić.
Każda linia powinna mieć wodę (może być w małym kubeczku) gratis, także LCC. (np. GOL tak robi, woda jest gratis)
@ortler - nie wiem skąd takie mylne wrażenie że "niemal każdy pasażer leci z bagażem rejestrowanym"... Widać latasz bardzo mało, albo nie znasz po prostu rynku europejskiego. Całe mnóstwo pasażerów lata jedynie z bagażem podręcznym, jeśli lecą na 2-3 dni, weekend itd. Widac to nawet stojąc przy taśmach bagażowych- LOT wozi komplety pasażerów, ale bagaże odbiera kilkanaście osób.
gość_77ecf
2017-03-01 21:58
Z tego co widać, to ta nowa struktura daje po prostu możliwość korzystania z taryfy bez bagażu rejestrowanego bez takiego ograniczenia jakie dotyczyły taryfy Light wcześniej. Tak długo, jak długo Lot nie pójdzie śladem Lufy i jej dzieci, zabierając możliwość zabrania jednej sztuki bagażu pasażerom statusowym, ja nie widzę powodu do płaczu.
Dario2015
2017-03-01 21:17
@ortler- te nowe taryfy są na rejsy europejskie a na tzw. Atlantyki bagaż jest zawsze wliczony więc nie musisz martwić się o dodatkowe ukryte opłaty..
gość_ad287
2017-03-01 20:27
"Oferuje przekąski oraz napoje".
Napoje = woda, ok 100-150 ml (Cena wody mineralnej 1,5 litra w sklepie = ok 1,5-2 zł - co daje jakieś 15-20 groszy za ten kubeczek).
Przekąski = prince polo - cena jakieś pewnie 1,5 zł,
Czyli poczęstunek za zawrotne 2 złote. Wow. Jestem pod wrażeniem.
Aandrzej
2017-03-01 20:00
ortler - może w dłuższym okresie tak być. Na chwilę obecną raczej nie - śledzę co najmniej kilka tras LOTu, w bardzo konkretnych datach i wczoraj, kiedy pojawiły się nowe taryfy, ceny w taryfie Standard były praktycznie takie, jak wcześniej. Z kolei saver faktycznie był tani i to mnie zszokowało, bo zobaczyłem tę niską cenę w wynikach wyszukiwania, myśląc, że to jakaś promocja, a nie wiedząc jeszcze, że nastąpił podział na te 3 taryfy.
Wydaje się, że w całej tej imprezie nie chodzi i dostosowanie się do potrzeb konsumentów, lecz o ukrytą podwyżkę cen biletów na zasadzie: dotychczasowa cena = opcja SEVER, bagaż dodatkowo płatny. A przecież niemal każdy z pasażerów leci z większym czy mniejszym bagażem rejestrowanym. Na dalekich, transkontynentalnych trasach jest to de facto standard. Znowu więc będzie tak, ze przelot na dowolnej trasie LOTem jest droższy niż jakimkolwiek innym przewoźnikiem, nawet z dodatkową przesiadką w Singapurze. Spowoduje to ucieczkę pasażerów do innych linii, katastrofalny deficyt narodowego przewoźnika, a potem żebranie o jawne lub ukryte dotacje z budżetu na astronomiczne prezesowskie pensje.
Aandrzej
2017-03-01 19:48
kemot97 - teraz w taryfie STANDARD miejsce jest wliczone w cenę, więc przynajmniej ominie Cię etap upominania się o zwrot xD
gość_df00d
2017-03-01 18:28
Od kiedy wchodzą w życie te taryfy?
''Nasi pasażerowie są świadomymi konsumentami, którzy wiedzą za co płacą i przede wszystkim nie chcą płacić za usługi, których nie potrzebują.'' - no patrzcie a jak musze leciec lotem wykupuje miejsce za 30zl w emergency exit ze wzgledu na swoj wzrost, ktorego nigdy nie dostaje - bo albo samolot inny albo kogos innego posadza tam. Wiec ja place za cos czego nie dostaje, wiec na odwrot. Jedyne pocieszenie, ze ich dzial reklamacyjny jako tako dziala i nie czeka sie dlugo na zwrot ;)
Aandrzej
2017-03-01 17:53
Wczoraj kupowałem bilety, kiedy ten podział akurat się pojawił i ku mojemu zaskoczeniu - była możliwość wybrania innej taryfy na wylot, a innej na przylot. Zastanawiam się, czy tak to będzie działać docelowo, czy to tylko wpadka strony internetowej? (swoją drogą koniec końców kupiłem oba w taryfie standard i po transakcji nie dostałem potwierdzenia na maila, musieli mi potem je ręcznie wysyłać).