Loty z Gdańska do Krakowa i Wrocławia

Loty z Gdańska do Krakowa i Wrocławia Na piątek zaplanowano konferencję prasową w Gdańsku i Wrocławiu, na której Jet Air ogłosi uruchomienie połączeń z Gdańska do Krakowa i Wrocławia. Połączenia realizowane bedą trzy razy w tygodniu, po dwa rejsy dziennie. Z Gdańska do Krakowa Jet Air będzie latał w poniedziałki, czwartki i piątki, zaś do Wrocławia we wtorki, środy i piątki. Gdańsk - Kraków...
22/04/2009 16:07   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
docentfurm 2009-04-27 10:54   
docentfurm - Profil docentfurm
przecież JetAir już pobił o głowę Direct Fly, które utrzymało się na rynku bodaj tylko rok... i skoro dalej otwierają nowe trasy, kupują samoloty i nie likwidują już otwartych połączeń, a jedynie modyfikują je by były jeszcze bardziej opłacalne to raczej świadczy o tym, że Pan Wicherek ma "łeb na karku"
gosc_pawel 2009-04-27 09:55   
gosc_pawel - Profil gosc_pawel
super w koncu jakas konkurencja dla lotu. niestety prywatne firmy nie maja szczescia do polaczen krajowych pamietamy wszyscy direct fly. mam nadzieje ze jet air odniesie sukces samoloty maja odpowiednie jesli chodzi o ilosc pasazerow
that 2009-04-27 05:37   
that - Profil that
Ale powracajac do 02 (JetAir) mam nadzieje, i zycze im duzo szczescia w rzuszeniu krajowego ruchu na terenie Polski. Obecny ruch krajowy obejmujacy polaczenia ze stolica, jest w ponad 80% ruchem transytowym.

Polska, kraj nie maly wiec zapotrzebowanie jest spore.
Problem wiekszy w mentalnosci polakow, dla ktorych jedynym sposobem na podroz po kraju jest PKP, a jesli policzysz koszty nocnego przejazdu np z KRK do GDN i doplacisz do tego za kuszetke (lub sypialny) to koszty wyjda podobne.

Najlepszy przyklad to lotnisko Haneda w Tokio, obsugujaca ruch krajowy w Japonii (ruch miedzynarodowy obslugiwany jest na lotnisku Narita) z 66 mln podroznych w 2007 roku, daje im wynik 4 jako najwieksze lotnisko na swiecie (ATL, ORD, LHR, HND, ...).
that 2009-04-27 05:28   
that - Profil that
Airpolonia, jak i pozniejszy Direct Fly (utworzony przez ten sam zarzad) wydaja sie byc stworzone aby po krotkim okresie dzialanosci, oglosic upadlosc (czytaj: uciec z kasa)
rafciooo77 2009-04-25 08:45   
rafciooo77 - Profil rafciooo77
Ale ja chciałem zostawić po sobie ślad na forum, żebyście panowie o mnie nie zapomnieli ;)
4tech 2009-04-25 00:10   
4tech - Profil 4tech
rafcioo77: wystarczy poklikac w klawiaturke na stronie jetair lub na wiki-pedi:) i znajdziesz potrzebne informacje:)))
rafciooo77 2009-04-24 22:16   
rafciooo77 - Profil rafciooo77
Dzięki docentfurm,to wszystko tłumaczy ;) Jetair cały czas walczy a po Direct Fly już nie ma śladu.
docentfurm 2009-04-24 22:09   
docentfurm - Profil docentfurm
zdaje się, że ci od Airpolonii to Direct Fly
rafciooo77 2009-04-24 22:07   
rafciooo77 - Profil rafciooo77
Kto jest właścicielem JetAir ? Czy to nie czasem Ci sami fachowcy od Airpoloni ??
blizz 2009-04-24 22:06   
blizz - Profil blizz
Nie jest wykluczone że w bliższej nieokreślonej przyszłości JetAir wymieni całą flote J32 na 3-4 ATRki.
Ale to jest uzależnione od LF.
docentfurm 2009-04-24 21:19   
docentfurm - Profil docentfurm
ciekawe czy w przypadku dużych bookingów skierują ATR'a na inne trasy np. z BZG
dekarper 2009-04-24 15:30   
dekarper - Profil dekarper
gdzies mi sie tez obilo o uszy, ze O2 ma w planach otworzenie drugiej bazy w Polsce. wiecie cos o tym? WAW? IEG? A moze WRO jak uruchomia jeszcze loty WRO-RZE-LWO?
4tech 2009-04-24 14:59   
4tech - Profil 4tech
docentfrum:wiem ze były plany zakupu 1x J32 i 1xATR42 ( sam o tym pisałem w styczniu i potwierdziłem to na złocie w OPO ), natomiast co do ATR 42 to samolot wg tych planów miałbyć skierowany do obsługi tras BZG-CPH i BZG--VIE ale to były plany i oczywiście można je modifikowac zgodnie z potrzebami jeżeli faktycznie mają już ATR to fajnie i nic nie stoi na przeszkodzie w rozwoju dalszych połączeń z BZG i w PL w oparciu o ten samolot....
docentfurm 2009-04-24 14:35   
docentfurm - Profil docentfurm
z tego co mi wiadomo, to O2 ma ATR'a zakupionego od White Eagle
4tech 2009-04-24 14:14   
4tech - Profil 4tech
tylko że 250 pln ow jest w taryfie promo a ilość biletów w tej taryfie jest mocno ograniczoną do 2-3 na lot...no i skąd ATR42 jak O2 nie ma takich samolotów ..
andrzej 2009-04-24 14:08   
andrzej - Profil andrzej
Cena była dokładnie do przewidzenia. Wg. mnie nie da się latać taniej tak małymi samolotami. Jak kiedyś ktoś wejdzie na tą trasę z B737/A319 to będzie taniej, na razie i tak jest nieźle. Zresztą to połączenia skierowane do biznesmenów, którzy do tej pory i tak latali Lotem. Studentów jadących na weekend do trójmiasta jako grupy docelowej dla swoich usług, Jet Air na pewno nie planuję ;)
walen 2009-04-24 14:08   
walen - Profil walen
nie jest żle, ale ceny troche kiepskie, mam nadzieję, że się rozkręci.
cezary 2009-04-24 13:57   
cezary - Profil cezary
korrado: może i nienajgorzej ale promocja to taka sobie porównując np z biletem w Alitalii WAW-FCO-PMO-FCO-WAW 433 złote albo ceną LOT na trasie SZZ-WAW-SZZ, która zaczyna się od 310 zł.
korrado 2009-04-24 13:53   
korrado - Profil korrado
Cezary - może nie powalająca, ale biorąc pod uwagę, że podróż ekspresem z Krakowa do Gdańska trwa 8,5 godziny (!!!!!!!) i trzeba za nią zapłacić jedynie połowę tej ceny, to chyba nie jest najgorzej.
cezary 2009-04-24 13:40   
cezary - Profil cezary
500 złotych return to nie jest cena powalająca na kolana.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy