Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Kolejne dwa kierunki Trapani i Piza przerobione z sezonowych na całoroczne :) sezonowych to już prawie nie ma w tym momencie, niemal wszystko będzie cały rok obracać się. Nie zna człowiek dnia ani godziny kiedy Michael coś obstawia :) :)
gość_e4b53
2017-03-02 12:19
misiok- piszę drugi post ponieważ chyba nie wolno podawać linków do konkurencyjnych portali i mi pierwszego nie puścili więc proszę wpisz sobie w google taki tekst dotyczący zresztą Katowic a powinno wyjść na 1 miejscu i automatycznie nie będzie to 1 wybiórczy miesiąc bo inny niż wcześniej cytowałem "Podobnie, jak w listopadzie, dość duży wzrost ruchu rozkładowego to zasługa W6, który zwiększył swój udział w łącznym oferowaniu. Przekracza on już 75%!
adalbert
2017-03-02 10:14
Kwestią czasu jest code share Ryanaira z liniami typu Lufthansa. W tym kierunku pójdzie europejskie lotnictwo. Ryanair będzie dowoził pasażerów do hubów, a stamtąd tradycyjni przewoźnicy wysyłać będą ludzi dalej w świat. Już teraz bilet LH np. Kraków - Nowy Jork kosztuje tyle co Frankfurt - Nowy Jork. Przy takiej ekspansji tanich linii, po prostu tradycyjnym przewoźnikom bardziej się będzie opłacało wejść w code share np. z Ryanairem, niż wysyłać swoje samoloty do każdego europejskiego portu.
gość_cb2ca
2017-03-01 09:42
To Rzeszów można już zamykać.
gość_28052
2017-03-01 07:15
Koledzy z KRK i KTW. Więcej luzu, bo odnoszę wrażenie, że prowokuje nas...ktoś trzeci.
gość_36f92 - nie obrażam Krakowa, bo go lubię. Używanie w stosunku do jednego mojego wpisu uogólnień też jest cokolwiek nie na miejscu. :)
Zirytował mnie wpis jednego użytkownika i do tego wpisu się odniosłem.
Wyciągnięcie danych wybiórczych z jednego miesiąca, by udowodnić, że się ma rację to jak to można nazwać?
gość_e4b53 - dla mnie to są jedynie Twoje fakty, podaj ich źródło, bo dane publikowane na stronie Katowice Airport nie pokrywają się z cyframi, które podałeś. Nie znalazłem już danych odnośnie Krakowa, bo na stronie nie ma już danych odnośnie udziału poszczególnych linii.
pablakiss
2017-03-01 00:15
Przepraszam wszystkich LUZaków za pomówienia które spadły na ich barki ,odnośnie fanatyzmu lokalnego.,.,nie macie się czego wstydzić !! Tutaj to dopiero spęd patoli .
piorun: raczej nie. LH i tak jest linią typowo biznesową. FR nawet jeśli bedzie oferował codzienne loty do FRA, pasażerom LH nie odbierze. Jednak dla biznesu najważniejszy jest wylot rano a powrót popołudniem lub wieczorem. Jak na razie nie zapowaida się, by FR oferował loty 2x dziennie.
gość_77ecf
2017-02-28 23:01
jjemiolo: Twoje uwagi dotyczące pasażerów tranzytowych byłyby moze i trafne, gdyby nie to, ze w Lufie czesto bilet kupowany z dolotem do FRA czy MUC kosztuje praktycznie tyle samo, a niekiedy nawet mniej niż bilet z FRA/MUC do czegoś-tam.
gość_77ecf
2017-02-28 22:57
piorun: lotnisko FRA i Lufa to odrębne firmy, ale łączy je jedno - obie sa niemieckie. A Niemcy rozumieją patriotyzm trochę inaczej niż my i tam żadna firma nie pójdzie na wojnę z koncernem wielkości Lufy, bo za dużo mogłoby to kosztować ich gospodarkę. Dość na tym, ze zdarzały się juz przypadki, w której dochodziło do przejęć (jeszcze nie w branży lotniczej), gdzie duży koncern działał na prośbę niemieckiego rzadu tylko dlatego zeby kapitał nie wyciekał. Z tego samego powodu nikt w Niemczech nie dopuści do łatwego upadku AirBerlin, bo jest to nie tylko kapitał, ale potężny pracodawca i jego niekontrolowane bankructwo mogłoby poważnie zaszkodzić najsilniejszej gospodarce Europy.
gość_e4b53
2017-02-28 22:22
Nie lubię takich głupich dyskusji bez argumentów ,podaję FAKTY - oferowanie lotów regularnych październik 2016
kraków łącznie 511,2 tyś
ryanair 203,4 tyś co daje 39,78 %
katowice łącznie 219,2 tyś
wizz 159,8 tyś co daje 72,9 %
Swoją drogą ciekawy jestem, czy w przyszłości LH nie będzie żałować, że wpuściła na swoje podwórko FR, chyba,że władze portu i LH to dwa różne podmioty, niekoniecznie mające wspólne cele.Także dla KRK moim zdaniem nie jest to najlepsze rozwiązanie i pewnie osłabi pozycję LH w KRK. Także stracimy Air Berlin po wejściu FR do Berlina.
Swoją drogą ciekawy jestem, czy w przyszłości LH nie będzie żałować, że wpuściła na swoje podwórko FR, chyba,że władze portu i LH to dwa różne podmioty, niekoniecznie mające wspólne cele.Także dla KRK moim zdaniem nie jest to najlepsze rozwiązanie i pewnie osłabi pozycję LH w KRK. Także stracimy Air Berlin po wejściu FR do Berlina.
gość_36f92
2017-02-28 22:02
misiok; ty też od jakiegoś czasu strasznie się zradykalizowałeś. Kiedyś pisałeś obiektywnie i nie dawałeś się wciągnąć w gierki niektórych z KTW i KRK. Dziś hejtujesz jak inni na KRK i zaczynasz ironicznie obrażać
W mniejszości się cieszą ,a w większości krytykują, niektórzy kpią i szydzą z KRK, taka już jest dola lidera portów regionalnych.Więcej transferów moim zdaniem nie jest z Pudelka, tylko z forum piłkarskiego, zbliżonego do wypowiedzi niektórych po zakończeniu kolejek ligowych.
texan: " Chociaż Lufthansa niewątpliwie będzie tracić w najbliższych latach spory kawałek tortu, którym jest olbrzymi ruch do Ameryki pn i Azji." ten mój fragment, a w zasadzie drugie zdanie w komentarzu było kierowane już do gość_14cb7 z którym się zgadzam, ze to inny target transferowy, ale mimo to Lufa będzie w "dalszej" przyszłości tracić tort w ruchu Azja/Ameryka nie ze względu na konkurencję Ryanaira ale (np zapowiadane linie tj Qatar= dogodne przesiadki, LOT= bezpośrednio itd ). Nie dokleiłem do kogo kieruję 2częśc komentarza, tak już mam :D Tylko weterani pasażera mniej więcej łapią o co mi chodzi :D, przypadkowi goście czy młodsi użytkownicy nie mają szans się połapać ^_^
gość_14cb7 - WizzAir generuje w Katowicach 50,16% ruchu. Obawiam się, że Ryanair generuje w Krakowie więcej.
Przepraszam za wpis nie na temat, ale nie rozumiem już frustracji niektórych, którzy muszą ciągle porównywać "boski" Kraków do "zaściankowych" Katowic.
usuniety
2017-02-28 21:00
Widzę, że na forum coraz więcej transferów z Pudelka ;-)
Jak Was tutaj czytam, to nie wiem, czy mam płakać, czy się śmiać. Piszecie tak, jakby Europa była pępkiem świata. Przyjmijcie w końcu do wiadomości, że XXI wiek już jest wiekiem Azji.
jjemiolo, jakiś głos rozsądku. Pozdrawiam.