Rozwój lotnisk regionalnych

Rozwój lotnisk regionalnych
23/02/2017 21:08   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_4fadd 2017-03-06 18:32   
gość_4fadd - Profil gość_4fadd
Pan Jerzy Szmit albo nie wie co mówi albo kłamie. Jeśli CPL powstanie blisko Warszawy to nic się nie zmieni w stosunku do tego co jest obecnie z lotniskiem Chopina poza większą bazą dla LOTu. Południe Polski nadal będzie częściej latać przez Frankfurt niż przez Warszawę. Jeśli natomiast powstanie tam gdzie powinien, to jest w połowie drogi między dwoma najbardziej zaludnionym obszarami w Polsce (Wrszawa + Łódź oraz Śląsk + Kraków) czyli Piotrków Trybunalski (Niewiele ponad godzinę dojazd koleją zarówno z Warszawy, Katowic i Krakowa. Autostrada A1. Elektrownia Bełchatów 20 km od CPL a prądu trzeba i to dużo.) to taki CPL będzie stopniowo wchłaniał pasażerów z Warszawy, Katowic, Krakowa nie mówiąc już o Łodzi lub Radomiu. Ale jeśli ten CPL musi powstać, bo mam co do tego pewne wątpliwości, to niestety taka konsolidacja jest potrzebna bo tych pasażerów skądś wziąść trzeba a z taką ilością pasażerów jaką ma obecnie Warszawa to nowy CPL nie ma szans konkurować z innymi hubami w Europie. A gadanie że musi być koło Warszawy bo tam jest najwięcej pasażerów jest kompletną bzdurą gdyż pasażerów docelowych Warszawa ma mniej więcej tyle samo co Kraków i Katowice razem wzięte czyli około 8 mln. Drugie 8 mln jest generowane przez 4 mln pasażerów tranzytowych którzy są liczeni podwójnie gdy przylatują i gdy wsiadają do drugiego samolotu. Dla tych pasażerów nie ma znaczenia gdzie się przesiadają. To może być Warszawa, Mszczonów, Piotrków Trybunalski lub jeszcze coś innego byle by podróż i przesiadka trwały jak najkrócej. Tak więc jeśli chcemy CPL który odniesie sukces to musi się to odbyć kosztem lotnisk lokalnych nikt nie dokona cudownego rozmnożenia pasażerów bez względu na to jak optymistyczne są prognozy o wzroście ilości pasażerów w Polsce.
gość_f2a86 2017-02-26 12:20   
gość_f2a86 - Profil gość_f2a86
gość_6c19f, potwierdzam że to trolling
gość_98f45 2017-02-26 11:27   
gość_98f45 - Profil gość_98f45
juz jedna pamietam miala być ktorej nie bylo
gość_7c54d 2017-02-26 10:52   
gość_7c54d - Profil gość_7c54d
Zgadza się, konferencja W6 na początku marca.
gość_6c19f 2017-02-26 09:41   
gość_6c19f - Profil gość_6c19f
LUZ od W6 to juz zaczyna sie powtarzac wiec cos w tym musi byc...kwestia ze troche inne kierunki paryz rzym ktos pisal i druga maszyna...da sie to jakos potwierdzic?
gość_f8df8 2017-02-26 00:15   
gość_f8df8 - Profil gość_f8df8
W18 w LUZ Kijów, Birmingham. Mediolan. Kopenhaga.
gość_cdca3 2017-02-24 10:31   
gość_cdca3 - Profil gość_cdca3
To oczywiste! Jak długi jeszcze "nieszczęśnicy", którzy mieli pecha urodzić się poza Warszawą, będą z każdą sprawą i z byle powodu jeździć do stolicy? Czy tylko mieszkańcy Mazowsza mogą cieszyć się przywilejem nietracenia cennego czasu i kilkunastominutowego dojazdu do kolejnego "okna na świat"?
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy