Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Czy my dalej komentujemy artykuł o samolotach Emirates?
gość_bf23f
2017-02-21 23:19
Widocznie ten grajdół jest bardziej atrakcyjny niż krakowski grajdół :) A tak serio byłeś kiedyś w tym mieście żeby nazywać je grajdołem ? bo raczej nie więc nie rób z siebie idioty i nie wdawaj sie w dyskusje z jakimś trollem który ma ból 4 liter
Dla mnie grajdołem to jest Skopie, które już dostało połączenie od innej, liczącej się linii arabskiej.Jak to skomentujesz 462, albo inaczej- ile Twoim zdaniem musi liczyć mieszkańców miasto, aby nie nosić przydomka / grajdoł/ 1milion, 2 czy więcej?
gość_ff462
2017-02-21 19:25
do gość_7a758 ! ha ha ha ha buach ahchhah ha chyba mnie rozerwie ze śmiechu!
A Emirates w ogóle wie gdzie ten grajdoł leży???
gość_2f896: filmik na zamówienie :)
kitsune - miałem ochotę to samo napisać już wielokrotnie :D
gość_2f896
2017-02-20 23:06
Co za zbieg okoliczności, że zobaczyłem ten artykuł zaraz po obejrzeniu tego filmu:
zobacz link
Autor zwraca uwagę właśnie na Dreamlinera i B737 MAX jako bazy do modelu P2P jako przyszłości lotnictwa zamiast obecnego hub and spoke. Warte obejrzenia w szczególności pod tym artykułem :)
gość_7b874
2017-02-20 19:16
Co widocznie już bieda zagląda do Emirates i trudno zapełnić te grubasy, poza tym kto jeszcze kupi A380???
usuniety
2017-02-20 17:01
Uwielbiam jak dyskusja pod każdym tematem staje się dyskusja na temat Krakowa :)
gość_7a758
2017-02-20 16:23
Z nieoficjalnych źródeł wynika, że Emirates kupuje specjalnie mniejsze samoloty aby móc latać do Krakowa.
gość_fd56b
2017-02-20 15:53
Skończył się czas nieograniczonego trwonienia kasy. Teraz trzeba by zacząć zarabiać.
krzysiekl
2017-02-20 14:08
Emirates ma dobre posiłki w klasie ekonomicznej, więc jak czytam, ze ma byc mozliwość zamówienia "lepszego posiłku" to sie obawiam, że spadnie jakość tych standardowych.
gość_6fdaf
2017-02-19 22:08
Kelo - oczywiście mówimy o Nowym Jorku? :)
KotPrezesa
2017-02-19 20:45
Kelo: wszystko jak najbardziej OK o czym napisałeś poza jednym. KRK nie jest zainteresowane rozwojem połączeń cargo, oczywiście mówię o lotach all cargo. To jest rola ościennych lotnisk w KTW i RZE. Cargo będzie w KRK rosło ale w oparciu o loty pasażerskie szczególnie na długich trasach jak ORD, JFK, DXB czy DOH.
rafciooo77
2017-02-19 18:27
@kelo: S52/S7 nie da wartości dodanej a jedynie skróci czas dojazdu pasażerów, którzy i tak są skazani na KRK. Ponadto kiedy miałyby zostać zrealizowane inwestycje, o których wspomniałeś? Strumień kasy z UE już się kończy. Szkoda, że w tym kierunku to wszystko poszło, jedno wspólne lotnisko już w tym roku zbliżyłoby się do 10mln pasażerów rocznie.
łysy: FZ ma w zwyczaju na jesień uruchamiać nowe trasy, więc powinien na wiosnę ogłosić jeśli faktycznie już kończą "zaawansowane" rozmowy co kiedyś prezes dla GW powiedział (sam linkowałeś). Nie wiem jak QR czy się uda w tym roku z połączeniem fizycznie ruszyć czy zaledwie ogłosić, potencjał niby jest według excela nawet na dwóch przewoźników. Na późną jesień z KRK nowe połączenie powinien ogłosić LO, ale ręki jeszcze uciąć za niego nie dam, bo zarząd Jasionki biega co chwile do Warszawy i próbuje podkopywać. Wtedy potencjalnie start od czerwca '18 sezonowe 1x weekly i być może drugi kurs w tyg do Chicago jeśli się "przyjmie"
gość_16fea
2017-02-19 14:57
lysy - Kelo bajki opowiada. Żadnych lotów w tamten rejon nie będzie.
lysypiotr76
2017-02-19 14:47
Kelo - Niech zgadnę . Qatar i Flydubai . Reszta jest mi nie znana.
rafciooo77: Widzisz to w zbyt czarnych kolorach :D rząd pompuje kasę w S52/S7 skomunikowanie z dobrego zmieni się na bardzo dobre, nic tylko wysysać, zasysać pasażerów z każdej możliwej strony jeszcze w większym stopniu niż teraz :D Kolej się modernizuje międzymiastowa, wojsko oddało tereny na które jeszcze się lotnisko nie przymierza nawet, zostawiło na zapas na przyszłość. Jak się lotnisko upora z pasem to się przeprosi z cargo, sztucznie ograniczanym obecnie przecież o tym prezesi/zarząd portu mówił nie raz i nie dwa oficjalnie. Budowa budynku cargo nowego jest w planach, nie jest to skomplikowany, drogi ani czasochłonny proces w porównaniu z terminalem pasażerskim.Województwo też planuje wpompować w układ komunikacyjny kasę i przenoszenie dróg wojewódzkich, a miasto całą strefę logistyczną wielkości sporej dzielnicy. Pożyjemy kilka lat i będzie jak w USA z lotu ptaka :D
gość_7a758
2017-02-19 13:48
rafciooo77, to Ci się udało(brawo)!