W piątek prezentacja boeinga 787-10

W piątek prezentacja boeinga 787-10 Ceremonia rollout odbędzie się w placówce Boeinga w North Charleston w Karolinie Południowej, jedynej, w której powstawać będzie boeing 787-10. Wiąże się to z tym, że kadłub największego Dreamlinera jest za duży, by można go było transportować do głównej fabryki Boeinga w Everett w pobliżu Seattle. Jak podają amerykańskie media, podczas ceremonii...
16/02/2017 12:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
greg0303 2017-03-23 16:25   
greg0303 - Profil greg0303
Boeing planuje pierwszy lot B787-10 w piątek, 31 marca, w North Charleston (Karolina Południowa). Ostateczna decyzja będzie zależała od warunków pogodowych oraz wyników wcześniejszych testów naziemnych.
Pierwszy lot odbędzie B787-10 (ZC001) napędzany silnikami Rolls Royce Trent 1000 Ten.

Drugi egzemplarz testowy (ZC036), z jednostkami napędowymi General Electric GEnx -1B jest już zmontowany. W kwietniu rozpocznie się montaż końcowy trzeciego egzemplarza testowego (ZC002) z silnikami RR Trent 1000 Ten.
greg0303 2017-02-18 13:58   
greg0303 - Profil greg0303
W poniedziałek, 20 lutego, rozpocznie się montaż końcowy drugiego B787-10, napędzanego silnikami GEnx-1B. Montaż pierwszego egzemplarza trwał 50 dni.

Łącznie zamówiono około 1200 samolotów B787, wobec około 820 A350.
W roku 2016 Boeing dostarczył 137 samolotów B787, wobec 49 dostaw A350 (Airbus planuje dostarczenie co najmniej 70 sztuk A350 w tym roku).
W zeszłym roku zamówiono 58 samolotów B787, wobec 41 A350.
gość_fa213 2017-02-18 00:37   
gość_fa213 - Profil gość_fa213
Widać, że Boeing kombinuje, jak koń pod górę, nie ma już tak wielkiej przewagi nad Airbusem, jak kiedyś i o tym wie. Airbus goni szybko. A350 sprzedaje się lepiej, niż B787 i ma lepsze parametry, ale za to B777 sprzedaje się lepiej, niż A330 i A350. Te nowe projekty mogą sprawić, że Boeing skuteczniej powalczy o klientów.
Sevrin 2017-02-17 16:15   
Sevrin - Profil Sevrin
Na pierwszy rzut oka 7M7 wydaje sie bardziej perspektywiczny i jezeli by go oparli w jakiejs cześci na 787 czy dużym udziale kompozytów to za te 10/20 lat nadal bedzie spełniał swoje zadanie. Jak poczytałem o MAX10 mam troche wiecej watpliwości o sens tego modelu na tej podstawie. Zdecydują pewnie koszty jakie bedzie trzeba ponieść i cena
greg0303 2017-02-17 15:24   
greg0303 - Profil greg0303
Boeing ma obecnie dwa projekty, które czekają na zielone światło: B737 MAX 10 oraz 7M7.
Oba pozwolą wypełnić lukę pomiędzy B737 MAX 9 i B787-8. Producent ciągle jeszcze konsultuje się z ewentualnymi odbiorcami, aby dokładnie zdefiniować potrzeby rynku. Nowe samoloty muszą również być atrakcyjną ofertą w przyszłym dziesięcioleciu, kiedy nastąpią kolejne prognozowane wzrosty przewozów pasażerskich.

23 lutego w konferencji Barclays Industrial Select w Miami będzie uczestniczył Greg Smith, wiceprezydent Boeinga, więc możliwe jest ogłoszenie kolejnych szczegółów obu programów.

Strona internetowa producenta dedykowana prezentacji B787-10:
zobacz link

Wpis z Twittera prezydenta USA:
"Going to Charleston, South Carolina, in order to spend time with Boeing and talk jobs! Look forward to it."
adam7691 2017-02-17 10:47   
adam7691 - Profil adam7691
już w ubiegłym roku pisano o tym w Skrzydlatej Polsce, niestety nie pamiętam w którym numerze.
Sevrin 2017-02-17 10:27   
Sevrin - Profil Sevrin
greg0303 skad informacje o 7M7 ? Swoja droga zapowiada sie ciekawa maszyna, ktora moze sporo namieszać w tym segmencie a ilosc potencjalnych maszyn do zastąpienia w najbliższych latach jest spora
greg0303 2017-02-17 06:28   
greg0303 - Profil greg0303
Proces certfikacji jednostek napędowych B787 Dreamliner firmy Rolls Royce Trent 1000 Ten dobiega już końca. Silniki są zamontowane w testowym egzemplarzu B787-8.

Pracownicy fabryki Boeing South Carolina w North Charleston głosowali w środę, 15 lutego, w sprawie oferty reprezentowania przez związki zawodowe. Zdecydowana większość (74%) głosowała przeciwko tej ofercie, co spotkało się z dużym zadowoleniem producenta.

Loty testowe B737 MAX 8 są już w końcowej fazie i niedługo powinna nastąpić certyfikacja tego modelu.
Pierwszy egzemplarz B737 MAX 9 będzie zmontowany do końca lutego, a pierwszy lot testowy planowany jest na początku kwietnia.

W przyszłym roku Boeing planuje przedstawienie nowego modelu, roboczo nazwanego 7M7, tak zwanego samolotu z środka rynku, następcy B757/B767.

gość_e083a 2017-02-16 13:59   
gość_e083a - Profil gość_e083a
Taki wariant powinien być podstawowy dla LOT za kilka lat.
Na trasy typu JFK, YYZ, ORD czy PEK zasięg idealny, a koszty sporo niższe per seat nawet w stosunku do B787-9, nie wspominając już B787-8..
Trzeba tylko dobrze wytargować cenę, najlepiej bezpośrednio od Boeing.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy