LOT: Bangkok nie w 2017 r.

LOT: Bangkok nie w 2017 r. Jak wynika z informacji Pasazer.com, LOT nadal rozważa uruchomienie bezpośredniego połączenia do Bangkoku, ale na pewno nie nastąpi to w tym roku. Nie wiadomo zresztą, czy w ogóle, bo zarząd linii nie podjął decyzji o rejsach do stolicy Tajlandii. O tym, że loty z Warszawy do Bangkoku ruszą jeszcze w 2017 r., poinformował tajski minister transportu Arkhom...
06/02/2017 08:30   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_06d6f 2017-02-11 07:55   
gość_06d6f - Profil gość_06d6f
aaaj, to dotyczyło 2015 :) moja pomyłka
gość_06d6f 2017-02-11 07:52   
gość_06d6f - Profil gość_06d6f
@BA850: dobrze pamiętałem, że Finnair ma latać do 3 razy dziennie do BKK, a w sumie do 17 w tygodniu: zobacz link
gość_b09e4 2017-02-08 16:35   
gość_b09e4 - Profil gość_b09e4
HGK bez problemu z wypełnieniem. Pytanie, czy nie lepiej w pierwszej kolejności uruchomić BKK+SIN, o ile LOT zależy na Azji południowo- wschodniej oraz Klientach do Australii i Nowej Zelandii. Jak z założenia oddaje rynek Emirates, to niech robi Sajgon... skończy się jak z Hanoi. Strategią LOT-u powinno być przecieranie szlaków sprawdzonych przez dużych przewoźników sieciowych, a nie eksperymenty i nisze sprzedażowe...
usuniety 2017-02-07 09:36   
usuniety - Profil usuniety
LS9, uważaj bo polecisz do HEL ;)
BA850 2017-02-07 02:11   
BA850 - Profil BA850
@gość_31f15: Finnair 3 razy dziennie? pierwsza data z brzegu - 26 kwietnia, jeden lot. Helsinki to dobrze położony port, z którego niejako po drodze jest z Europy do Azji, a lotnisko zostało dobrze przygotowane pod transfery. Warszawie sporo jeszcze brakuje niestety. WAW powinno myśleć o rozbudowie strefy non-schengen lub o dodaniu drugiej non-Schengen na końcu południowego pirsa.
LS9 2017-02-06 23:50   
LS9 - Profil LS9
siwetoszki z polski beda latac do SIN pokutowac za grzechy!
voyager1 2017-02-06 21:29   
voyager1 - Profil voyager1
nie będzie żadnego SIN wy onetowe tłumoki. SGN to nie jest Singapuru tylko Sajgon czyli Ho Chi Min City w Wietnamie.
gość_e16c9 2017-02-06 20:49   
gość_e16c9 - Profil gość_e16c9
racja :-) oraz space shuttle na Marsa :-) a na dodatek dodam, że Turkish już, już witał się z gąską, już był w ogródku zielonogórskim, dosłownie tyci, tyci, by uruchomić bezpośrednie połączenia z Babimostu do Sydney! przecież polonia tak na to czeka! i nie żeby jakims tam LOTem ale TK ! oczywiście lot bezpośredni, a co! bezpośredni przez IST ;-) widzę, że swiat niektórym kręci się wokół Krakowa pomimo, że Kopernik dawno się w tym temacie wypowiedział :-)
gość_a08b8 2017-02-06 20:47   
gość_a08b8 - Profil gość_a08b8
Ciekawe ilu z tych "wiecznie oczekujących" poleci chociaż raz którymś z tych połączeń. Obstawiam okolice zera.
Kelo 2017-02-06 20:39   
Kelo - Profil Kelo
Skoro wraca klasyka WAW-SIN czyli wiecznie oczekiwane połączenie na forum to myślę, że to idealny moment, żeby przypomnieć -> 4lata i 4mc ! tyle czasu WWL LOT blokuje Turkisha w KRK i w pozostałych GDN,POZ,WRO,KTW o których też turki wspominały i wyraziły chęć uruchomienia lotów już dłuższy czas temu. Po takim czasie rozwoju, który przez WAW nigdy nie doszedł do skutku wszystkie wymienione porty mogłoby już liczyć spokojnie na codziennie połączenie i nawet szeroki kadłub od czasu do czasu!
Ted 2017-02-06 20:23   
Ted - Profil Ted
Czy wiadomo coś na temat połączenia WAW-SIN? Jest szansa w bieżącym roku?
vscrew 2017-02-06 19:38   
vscrew - Profil vscrew
LOT ma już prawie zaklepany Hong Kong i Sajgon. O BKK nawet nie myśli.
gość_31f15 2017-02-06 18:56   
gość_31f15 - Profil gość_31f15
Finnair będzie latać (albo już lata?) do BKK nawet 3 x dziennie. Aż taki potencjał biznesowy jest w relacjach fińsko - tajskich?
gość_81733 2017-02-06 13:07   
gość_81733 - Profil gość_81733
I bardzo dobrze. Trasa była by na granicy rentowności, a przy okazji bardzo daleka. Niech LOT skupi się na rynku chińskim, który ma potencjał również biznesowy, a jak im się marzy Azja płd-wsch. to może SIN albo KUL?
gość_e023d 2017-02-06 12:42   
gość_e023d - Profil gość_e023d
Miałem w zeszłym miesiącu fatalne przejścia z Thai. Jak nie ma żadnych problemów to wszystko gra. Ale w momencie jak coś pójdzie niezgodnie z planem to pracownicy linii są absolutnie bezradni. Z resztą tak jest w wielu liniach. Totalna lipa. Z tego względu sto razy bardziej wolę lecieć Lotem, LH, czy linią z USA.
gość_d2daf 2017-02-06 12:16   
gość_d2daf - Profil gość_d2daf
Dla Thai Airways, Polska nie bedzie nigdy atrakcyjnym połaczeniem. Obłozenie bedzie znikome znając Polski wczasowiczów. Nawet jesli byłoby to połączenie bezpośrednie, Polak i tak wybierze to co bedzie najtańsze nawet jeśli miałby leciec 20 h z przesiadką. A THAI jest drogi nawet w klasie ekonomicznej. Ich promocje są bardzo znikome i ograniczają się tylko takie bilety do taryf nie milowych, nie zwracalnych.
voyager1 2017-02-06 12:14   
voyager1 - Profil voyager1
Tajski minister mówił o połączeniu Thai Airways które miałoby wystartować pod koniec tego roku wraz z C/S LOTu i przestańcie bić pianę.
vscrew 2017-02-06 11:45   
vscrew - Profil vscrew
To było oczywiste. LOT chce zarabiać pieniądze, więc loty z turystami do Bangkoku, który ma jedno z najdroższych lotnisk na świecie, i prawie żadnego potencjału biznesowego dla LOTu, były czystą mrzonką. Przynajmniej na razie, kiedy LOT musi mieć czystą gotówkę na inwestycje. Z tego co mi wiadomo LOT przymierza się na poważnie do Hong Kongu, potem Ho Chi Mingh, a następnie któregoś z miast Kanady. O BKK nikt nie mówi.
gość_ce46d 2017-02-06 09:23   
gość_ce46d - Profil gość_ce46d
Może w takim razie połączenie BKK-WAW otworzy jedna z najlepszych linii lotniczych świata, jaką jest Thai Airways? Bardzo by mnie to cieszyło.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy