gość_1f1ee
2017-02-07 22:16
od kiedy ten Hong Kong by LOT?
WAW LO BKK i BKK TG WAW będzie :)
DEL, HKG i SIN z codeshare'ami na SQ do Australii i Nowej Zelandii...
krzysiekl
2017-02-06 08:18
Zawsze mogą latać WAW-BKK-HKG-WAW ;)
Jesli mozemy pomazyc to ja poprosze: San Francisco, Hong Kong, Singapore i Shanghai.
Nie Singapur, ale Hong Kong i SAJGON - SGN - Ho Chi Mingh.
gość_aad0f
2017-02-05 15:02
Panowie, czutajcie. Nie HKG i SIN ale HKG i SGN! Sajgon=Ho Chi Mingh!
gość_7b366
2017-02-05 12:58
jeśli chodzi o Azję to najbardziej dochodowe wydają się PVG, HKG, SIN- dużo biznesu, cargo oraz ruchu turystycznego
Chyba na HKG i SIN osiagna wieksze marze oraz mozliwosc przesiadek do Australi i Nowej Zelandi. Z HKG tez jest blisko do Chin kontynentalnych i Tajwanu
HKG i SIN bardzo ciekawa perspektywa. Jesli wyjdzie to bedzie naprawde fajnie tylko pytanie czy Okęcie to wytrzyma w non-Schengen
Wg "przecieków" z 17go Stycznia, żaden BKK nie wchodzi w rachubę, już Tajowie to wyjaśniają w lokalnej prasie... LOT chce latać do HKG ( podobno zaklepane na 100 %) i prawdopodobnie do SGN ( na 95%....).
ale szal! oni chca to polaczenie dziennie. Warszawa nie jest jeszcze rozbudowana na dzienne polaczenia z Bangkokiem
gość_b09e4
2017-02-05 01:21
gość_d2d3d: powiedz to LH, KLM, Swiss i zapoznaj się z ich ofertą na lotach łączonych.
akrupa1979
2017-02-05 00:21
Lot musi miec cel.chocby polonia w Australi I turystyka.Gdyby code share z Thai always bl by factem,to Polonia mialaby alternative do lotow przez Emiraty oraz Chiny
gość_ac13a
2017-02-04 18:30
To w końcu LOT poleci do BKK czy Thai do WAW?
gość_b09e4
2017-02-04 17:12
gość_d2d3d: proponuje zapoznać się z rozkładami lotów dużych przewoźników. Wtedy dowiesz się, że ''obrobienie szerokiego kadłuba'' w takim czasie, polegające wyłącznie na wysiadaniu pax na międzylądowaniu, a przed lotem do portu docelowego stosuje wielu z nich. Zakładam, że LOT i tak by nie dostał zgody na wożenie pax między BKK, a SIN stąd dłuższy postój w BKK nie jest potrzebny. Pierwszy przykład z brzegu. LX 242/243 Zurich - Dubai - Muscat: postój w Dubaju 30 MINUT, w drodze do Zurichu 50 MINUT. W mojej propozycji jest o 10 minut dłuższy postój w BKK dla każdej destynacji drogi panie mądralo. BKK ma bardzo niski współczynnik zapotrzebowania na wyższe klasy. Stad pomysł na połączenie z SIN, do którego ruch biznesowy jest znacznie wyższy. Do tego idealne przesiadki do Australii i Nowej Zelandii w SIN w obie strony, przy mojej propozycji godzin. O ile LOT ma strategii Azję południowo- wschodnią, to połączenie powinien uruchomić czym prędzej. Zanim Emirates całkowicie zdominuje te kierunki lotami przez Dubaj. Godziny w WAW zaplanowane celowo pod siatkę europejską, bo loty na wschód będą miały więcej paxów CS z Zachodu, niż z dawnych demoludów. Do tego wciskanie kolejnych dalekich lotów w fale popołudniową traci sens i wpłynie na opóźnienia. Takie nowe kierunki jak BKK/SIN, HGK/SZX, czy DEL powinny być z góry planowane na lądowanie w WAW ok 6:00, dając CS na całą poranną fale. Podobnie wieczorem przy odlotach. Samoloty przylatujące rano mogą robić potem rotacje w fali południowej LAX, SFO, MIA, letnie JFK/ORD, EWR. Jak LOT będzie miał w 2018 roku 11 maszyn 787, to można w końcu logicznie rozłożyć dalekie trasy na 3 fale.
lysypiotr76
2017-02-04 15:14
voyager1 - W kwestii tej gazetki. Bangkok Post i artykuł o tym ewentualnym połączeniu .
zobacz link
gość_63133
2017-02-04 01:32
Ja bym proponował dla Lotu - Shenzhen lub Gunagzhou . Zdecydowane lepsze kierunki pod biznes . A z europy ciężko się dostać chyba że prze HKG
gość_d2d3d
2017-02-03 23:21
Gość b09e4: widać, ze masz świetne rozeznanie w lotnictwie. Szeroki kadłub w 40 minut obrobić to chyba tylko Ty byś potrafił :) Słowa uznania....