Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_45730
2017-02-10 18:21
Ostatnie zdanie kapitana do załogi w kokpicie? "Dziękuję wszystkim, a teraz na pole rozbić namiot."
1. Godziny są takie, że dla LO nie ma znaczenia, czy samolot nocuje w WAW czy IEG. Dodatkowo u nas parkowanie tańsze :)
2. Ceny nieco niższe niż SRN. RT bez bagażu za 150 pln w LO. Do tej pory większość paxów była bez bagażu, latali na pół dnia do Warszawy. SRN najtańszy to koszt 178 PLN.
3. Zmiana "ideologiczna": nie ma już połączenia IEG-WAW-IEG, tylko odwrotnie.
4. Dostęp do lotów przesiadkowych super ekstra bomba, tylko czy LO będzie to promował? Kasują tyle od województwa, że i tak im się kalkuluje chyba, więc nie muszą się wysilać.
PS 1 Koledzy, ile kosztuje godzina lotu dasha?
PS 2 Daliśmy szansę Szymanim, więc dajmy szansę Babimostowi. Jeden sezon.
adam7691
2017-02-04 19:33
ciekawa będzie odprawa w LAX na lot do IEG
gość_3ae3f
2017-02-04 19:21
I wszystko jasne:)
zobacz link
gość_3ae3f
2017-02-04 19:11
Ewidentnie chodzi o to, żeby ludzie z Zachodniej Polski mogli na jednym bilecie polecieć najpierw do Wawy a potem w świat.
zobacz link Po prawej stronie jest rozpiska przesiadek.
Pozdrawiam.
jjemiolo
2017-02-04 16:41
Popieram co gosc_11653 napisal: IEG dostaje dostep do calej siatki LO co raczej zacheci ludzi do korzystania z tego polaczenia. Na pewno nie na wszystkie trasy tranzyt przez WAW jest wygodny, lub uwazany za wygodny, ale sadze ze lubuskie jest w stanie zapelnic jednego Dasha dziennie.
gość_11653
2017-02-04 01:26
Oj tam, przestancie menkolic! Mamy kolejne lotnisko, przystepne cenyu i mnustwo przesiadek w "Narodowym Hubie" Mnie sie tam podoba, np: IEG -> LAX, JFK lub ORD.
SUPER!!
Pozdrowienia z ORD!
gość_7f097
2017-02-04 00:05
LOT wyraznie wprowadzil godziny na polaczenia przesiadkowe, a nie na doloty do i z Warszawy. I dobrze!
gość_76659
2017-02-03 22:44
Na tym polega pojęcie "rejsowy", ze nawet pusty musi poleciec. Tak samo jak pociąg czy autobus. Jeśli to czy samolot poleci czy nie miałoby zależeć od liczby pasażerów, to byłby czarter
gość_5fb6b
2017-02-03 20:05
To było oczywiste, że dadzą takie godziny, skoro samolot miał nocować w Babimoście.
gość_58b58
2017-02-03 18:20
Pytanie czy samolot rejsowy musi odbyć lot jak nikt nie kupi biletu ani w jedną ani druga strone? parę lat temu leciałem 1 stycznia wieczorem FRA-LED Airbus A300 gdzie było 10 członków załogi i Ja jedyny pasażer
adam7691
2017-02-03 17:01
godziny bez sensu, wylot za wcześnie, powrót za późno
Ale żeby wylecieć o 5:45 przeciętny mieszkaniec Zielonej Góry musi wyjść z domu około 4:00 rano! A to znaczy, że trzeba się obudzić najpóźniej o 3:30 rano!!!!!!
Skoro i tak się nie wyśpię to może lepiej jednak pojechać pociągiem ?
Niby godziny kiepskie, ale czegóż się było spodziewać. A z resztą w końcu można zdążyć na każde poranne spotkanie w Warszawie jak i na całe mnóstwo przesiadek.
gość_89b60
2017-02-03 13:06
Sprint będzie musiał Saaba przemalować:
zobacz link
brooks88
2017-02-03 13:06
Kiepskie godziny, by załatwiać sprawy we Warszawie. Za wcześnie wylot do Warszawy i późny bardzo powrót.
gość_8ce7b
2017-02-03 12:58
Czy nie szkoda publicznych pieniędzy na takie połączenia? Ten samolot LOT mógłby dużo lepiej wykorzystać dowoząc pasażerów ze Wschodu (np. Mińsk, Lwów, Ryga, Tallinn, Kiszyniów, Odessa czy zupełnie nowe kierunki na Ukrainie).