Kraków i Modlin napędzą Ryanaira w Polsce

Kraków i Modlin napędzą Ryanaira w Polsce - W zeszłym roku przewieźliśmy z, do i po Polsce ok. 9 mln pasażerów, na ten rok planowaliśmy 10 mln, ale ta prognoza pochodzi sprzed ogłoszenia nowych tras z Krakowa. Po uwzględnieniu ich, a także nowości, które ogłosimy z innych lotnisk, liczba ta może wzrosnąć do 10,2-10,3 mln. W sumie będzie to zatem wzrost o 13-15 proc. - mówi w rozmowie z Pasazer.com Juliusz...
03/02/2017 08:15   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_87702 2017-02-03 23:52   
gość_87702 - Profil gość_87702
A kiedy dokładnie jest konferencja prasowa Ryanaira w Gdańsku?
gość_34ea0 2017-02-03 20:05   
gość_34ea0 - Profil gość_34ea0
do gość_28052 ! kemot97 ma rację! Jeżeli by Rayan przeniósł wszystkie swoje loty z KRK do KTW - co wtedy KRK by znaczył? Koniunktura jest tam skąd są loty organizowane i logiczne jest, że większy potencjał będzie z większego rejonu i bardziej zaludnionego. Przykład WAW WMI - KRK, KTW
gość_74910 2017-02-03 14:20   
gość_74910 - Profil gość_74910
Tak Polska to największy rynek dla W6 i tu zbazowanych jest około 30% wszystkich maszyn będących w posiadaniu Wizzaira wiec nie ma mowy o odpuszczaniu, a wręcz przeciwnie będzie stabilny rozwój.
Jeśli chodzi o nowości w Warszawie (WMI lub WAW) to po wypowiedziach menadżerów FR obstawiam: PFO, PRG, TSF, MLA. Takie trasy mają rację bytu w sezonie zimowym 17/18. W rozkładzie S18 dodatkowo Grecja (najprędzej RHO gdzie zawsze było dużo Polaków) i coś na południu Włoch. Na Chorwację nie liczę, gdyż za bardzo się pokłócili.
kuba-gda 2017-02-03 12:26   
kuba-gda - Profil kuba-gda
Widzę, że pamięć u niektórych krótka:
Od lata 2017 r. Wizz Air doda siódmy samolot do swojej bazy w na Lotnisku Chopina i uruchomi siedem nowych tras. W 2017 roku węgierski przewoźnik będzie oferował z Warszawy loty na 48 kierunkach w 25 krajach.
W GDN zwiększa oferowanie poprzez zamianę trzech A320 na większe A321.
W KTW w marcu 2017 linie rozpoczną loty do czterech nowych destynacji i bazują 6 samolotów.
gość_fd7ba 2017-02-03 12:08   
gość_fd7ba - Profil gość_fd7ba
websterrr: Tak to prawda. Polska wraz z Rumunią to największe i najważniejsze rynki dla W6.
gość_a74be 2017-02-03 11:35   
gość_a74be - Profil gość_a74be
Teraz Wizzair skoncentrowal sie na Rumunii, Bulgarii itd.
usuniety 2017-02-03 11:16   
usuniety - Profil usuniety
@gość_cddd1 Wizz Air odpuści Polskę? Nie chce mi się grzebać po necie ale zdaje się, że Polska to najważniejszy i największy rynek dla Wizz Air. Ktoś potwierdzi?
gość_74f8f 2017-02-03 09:45   
gość_74f8f - Profil gość_74f8f
Modlin jest na minusie, ale księgowym-bez uwzględnienia amortyzacji nowych inwestycji byliby już z 2 lata temu na plusie. Nie mają problemów z obsługą kredytów zobowiązań. Berlin, coś w Chorwacji na Cypr i do Hiszpanii dokąd latają z KRK byłoby interesujące.
gość_cddd1 2017-02-03 09:35   
gość_cddd1 - Profil gość_cddd1
Jestem ciekaw treści tych konferencji .... no i najważniejsze ruchu Wizzair'a ! Ciekawe czy Węgry odpuszczą sobie PL ???
lysypiotr76 2017-02-03 09:34   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
Jeszcze w tym miesiącu ( podobno w okolicach Walentynek ) FR ogłosi nowe trasy z Modlina. Ma być podobno Berlin i kilka innych.
gość_a30ab 2017-02-03 09:27   
gość_a30ab - Profil gość_a30ab
Warto dodać, że w 2017r. Modlin prawdopodobnie pierwszy raz wykaże zysk. A jeśli chodzi o terminal w WMI to trzeba przyznać, że jest minimalistyczny ale obecnie zasada jest taka, że obiekt ma spełniać swoją funkcję i generować jak najmniejsze koszty. I szczerze powiem, że chciałbym wiedzieć takie terminale na innych lotniskach obsługujących głównie LCC, np. BVA, CIA, CRL.
gość_8ecbe 2017-02-03 08:54   
gość_8ecbe - Profil gość_8ecbe
Festiwal tras za pieniadze samorzadow. I tak jak Krakow ma przynajmniej siatke linii tradycyjnych, ktora sie rozwija i ktora nie wymaga placenia za "reklame", tak Modlin majac tyle tras i tak ogromne wzrosty nie potrafi na siebie zarobic. To jest tym bardziej komiczne, ze infrastruktura na Modlinie jest bardzo skromna, terminal a'la Biedronka, stad koszty utrzymania sa nizsze, niz na innych duzych lotniskach regionalnych w PL.
kemot97 2017-02-03 08:44   
kemot97 - Profil kemot97
Gosc_28052: dokladnie tak. A czemu zazdrosniku? Niby czego mam zazdroscic? Ze Ryan otwiera tyle tras z Krakowa? I czym wyraza sie ta moja rzekoma zazdrosc?
gość_ebf46 2017-02-03 08:38   
gość_ebf46 - Profil gość_ebf46
Akurat tytuł jest dobry. Ryanair szuka nowych miejsc, z których będzie czerpał "paliwo" czyli pasażerów. O napędzaniu lotnisk można co prawda mówić w kontekście statystyk, ale statystyki to nie pieniądze, a wiadomo ze zyski finansowe większości lotnisk z FR są raczej dyskusyjne.
gość_28052 2017-02-03 08:38   
gość_28052 - Profil gość_28052
kemot97: czyli lotnisko może być nawet na pustyni, byle obsługiwał je Ryanair, wówczas frekwencja gwarantowana. Gdzie tu logika, zazdrośniku?
gość_a74be 2017-02-03 08:25   
gość_a74be - Profil gość_a74be
Ryanair napedza Modlin? To dlatego Modlin jest ciagle na minusie bo w ogole nie zarabia?
kemot97 2017-02-03 08:23   
kemot97 - Profil kemot97
I znowu bledny tytul arytykulu. To nie lotniska napedzaja Ryanaira, tylko Ryanair napedza Krakow i Modlin. Chodzi o liczbe pasazerow ktora gwaltownie sie zwiekszy po ogloszeniu 14 nowych tras KRK
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy