Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_2ae67
2017-02-08 12:40
gość_3aa6e Byłoby dobrze, gdyby słowa p. Piotra nie były wyrywane z kontekstu całej wypowiedzi.
gość_3aa6e
2017-02-08 12:18
Fragment wpisu Katowice Airport na SSC w sprawie Ryanaira: "Przykładowo, wiele wskazuje na to, że linia wykona kolejny milowy krok i od sezonu zima 2017/2018 zacznie latać ze Lwowa i Kijowa. Nie jest wykluczone, że powstaną tam także bazy FR."
Także jeśli Ryanair wejdzie do Lwowa to Rzeszów może mieć ciężko (choć już ma nie łatwo przy tak rozbudowanej bazie w Krakowie).
gość_556e9
2017-02-07 13:28
@2ae77: ale przecież już jest 8 kierunków (7 nowych zapowiedzianych i jedno już działające i zostające w na zimę) więc o czym tu piszesz? Kolejna informacja z magicznej kuli?
gość_675d8
2017-02-07 12:55
Liczę na bazę w Szczecinie, jeśli połączenie Warszawa-Szczecin sprzedaje się dobrze i FR myśli o dodaniu porannego lotu (popyt jest duży) to widzę szansę tego lotniska na otrzymanie bazy ryanair. Do tego niech ryanair dorzuci Bergamo (może być Pescara), jakąś wyspę grecką i Chorwacje to bardzo dobre obłożenie samolotów 100% pewne.
Sylwest3r
2017-02-07 11:23
W poniedzialek w czasie wylotu siatkarzy Resovii do Berlina FR organizume jakiś event w porcie.
Nie ma sie jednak nastawiać na nic nowego.
gość_2ae77
2017-02-07 11:10
Bazę będzie miało to miasto które dostanie ósmy kierunek z Polski do Izraela .
Juliusz Komorek: Nasza siatka z Polski przeniosła się dość wyraźnie na południe Europy. Patrząc na kierunki obsługiwane z Krakowa, to mniej więcej po połowie stanowią południe i północ Europy. Taki trend widać też w innych miastach. Myślę, że dalej będziemy skupiać się np. na perspektywicznej Grecji. Są też niszowe kierunki np. we Włoszech, które może nie wydają się oczywistymi kierunkami wakacyjnymi, ale mogą nimi być. Mam na myśli m.in. samo południe Włoch albo wschodnie wybrzeże tego kraju, okolice Pescary, dokąd latamy z Krakowa. Te kierunki trzeba rozreklamować, ale są one bardzo atrakcyjne. Bardzo ciekawy jest faktycznie również Izrael, dokąd będziemy mieli osiem tras. Tel Awiw, choć to duże miasto, to też kierunek wakacyjny, tamtejsze plaże są zawsze bardzo wysoko oceniane. Na pewno też będziemy umacniać się na kierunkach tradycyjnych, takich jak Wielka Brytania, Irlandia i Skandynawia - ale to raczej działanie na zasadzie pojedynczych nowych tras.
gość_4c605
2017-02-06 20:17
do Kelo ! Po pierwsze przeczytaj swoje uwagi uważnie i ze zrozumieniem co napisałeś??? Potem rozłóż na czynniki pierwsze co stwierdziłeś???
Po drugie, Ty myślisz, że którakolwiek z linii lotniczych będzie płacić za to, że poleci do takiego grajdoła jak KRK???
Po trzecie nie znam żadnej linii, która by była zaszczycona lataniem do KRK !
Po czwarte, to dzięki pasażerom z polskich ościennych miast jest napędzana koniumktura z KRK a nie dzięki marce KRK???
Po piąte co to za marka KRK - czy ktoś w Świecie zna taką markę???
Po szóste - odstaw te zioła które bierzesz, bo chyba skutek jest nie ten co zamierzałeś!
do gość_a6ebb ! Te 500 + przeznacz dla Twoich dzieci a nie na transfer internetowy bo dla ciebie to stracony czas i żadnego pożytku!
gość_8377b
2017-02-06 16:27
Jako że od 40 lat siedzę w temacie lotnictwa cywilnego to mam pewne znajomości wyrobione. Mam znajomości m.in w "górnych" strukturach FR i mogę uchylić rąbka tajemnicy... na 90% bazą FR w Polsce zostanie ogłoszony Kraków. Przez jakiś czas zastanawiano się nad Rzeszowem ale bliskość Krakowa dyskwalifikuje Rzeszów. Natomiast nigdy nie padła propozycja wymienianego przez Was Poznania, Wrocławia, Łodzi czy Gdańska.
Tak jak gość poniżej pisze żadnych przelewów od lotniska, miasta, ani woj nie ma dla Ryanaira, ani nikogo. Kluczem do sukcesu było wygranie wojny psychologicznej i szantaż FR i zamykanie kierunków w 2008 roku, protesty dotyczyły zresztą wielu innych linii w sprawie starego cennika opłat lotniskowych. W wyniku tego dostali nowy łagodniejszy * i tak drogi jak na PL warunki i spokój trwa od tej pory. Docelowo linie lotnicze będą płacić haracz, że mogą mieć zaszczyt tu lądować :) :)
gość_a6ebb
2017-02-06 00:31
gość_89e70: Ryanair nie ma żadnych dotacji z KRK, za to dotacje to ty masz 500+
gość_6c19f
2017-02-05 21:25
czyli wychodzi ze LUZ tez
gość_89e70
2017-02-05 13:45
do gość_5783d ! KTW nie mają nawet najmniejszej szansy na bazę FR z uwagi na to, że mają program lojalnościowy w KRK i niezłe dotacje więc sami sobie nie strzelą w kolano uruchomieniem bazy w KTW to chyba jasne?
gość_f7ec3
2017-02-03 22:26
Aż się prosi o weekendowy LUZ - GDN i LUZ - MXP. Jest potencjał!
Sylwest3r
2017-02-03 17:11
Oczywiscie że nie dublowałby na dużą skale KRK, bo do tego co jest dorzucić 2 krótkie trasy i samolot ma robote na cały tydzień.
Najbliżej bazy jest Poznań, dostając Izrael, długie rotacje, jakoś to muszą poukładać. Ale trzeba czekać, w marcu będzie wszystko jasne pewnie.
Choć chcialbym to nie wierze ze baza bedzie w RZE.
lysypiotr76
2017-02-03 16:24
Coś ten RZE ma pecha. W LUZ jest W6 , w KRK FR .No ale właśnie coś tam musi się ,, wykluć " i to właśnie na Irlandczyków może Podkarpackie najbardziej liczyć.
gość_feddf
2017-02-03 16:05
A podobno LCJ dostanie właśnie samolot od RYR. Ciekawie sie to zapowiada...
gość_feddf
2017-02-03 16:03
A podobno właśnie LCJ ma dostać jeden samolot.... Tak na próbę aby sprawdzić rynek.
Wlasnie uwazam ze o to chodzi, Ryan nie bedzie dublowal swoich kierunkow na duza skale w tak malej odleglosci KRK -RZE 180km WMI-LCJ 150km. W LUZ jest baza Wizza, na Ryana nie ma szans. Chyba ze latali by bez oplat jak w WMI. Za doplaty to oni robia laske ze wogole lataja.
gość_94cfd
2017-02-03 13:13
luz?