Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_b50f2
2017-01-28 15:11
LOT szuka station managera w Teherenie, ogloszenie jest na pracuj.pl, wiec pewnie nowy kierunek sie szykuje
gość_f225b
2017-01-27 17:40
gość_0ca08
może masz racje, lae tak jak większość czuje ze tutaj się kryje rotacja...albo Almaty albo Taszkient spokojnie do zrobienia w 5 godzin
co do biznesowego podejścia wylo o 9 i ladowanie w WAW o 10 mialby o wiele bardziej biznesowe podejście ...i do tego 737 ma zarabaic a nei stać 5 godzin na plycie /za która tez trzeba placic/
moim zdaniem musza jeszcze zalatwic pozwolenie lub może z Air Astana się dogadają na jakiś CS np. do Taszkientu....
jeżeli tak by się stało to by znaczylo ze w końcu ktoś myśli w zarządzie LOT ;)
gość_0ca08
2017-01-27 16:15
Co Was ugryzło z tą Alma Atą? To doskonały grafik czasowy dla osób biznesowo podróżujących z Astany do Waw i Europy i nie najgorzej z Europy do Astany. Dodatkowo LOT może wykonać najbardziej opłacalne rotacje (1-2) po południu.
LOT może latać do Alma Aty osobno według podobnego grafiku. Łączone loty to strata czasu.
gość_3fd2d
2017-01-27 09:33
Ile? Podobno ludzie czekają na pulę biletów po 19 złotych. To przecież narodowy przewoźnik, który ma służyć społeczeństwu, więc chyba byłoby nieetyczne by bilet kosztował 1500 złotych?
gość_f83d6
2017-01-26 10:46
Ile kosztuje?
gość_a30ab
2017-01-26 08:39
Obstawiam, że będzie leciał dalej do ALA, miasto sporo większe niż Astana i czasowo idealnie pasuje.
greg0303
2017-01-26 06:30
@gość_c7c22: SP-LRF wraca dziś, 26 stycznia, do Warszawy.
LO 9002 JFK - WAW 1:00 15:05
pcharasz
2017-01-26 06:19
Kto wie, może docelowo przekształcą to coś w stylu LH648/649: np. WAW-ALA-TSE-WAW. Wtedy powinni się wyrobić w tym czasie. Samolot nieduży, więc pewnie będą mogli go obrócić w ALA szybciej niż Lufthansowego A333.
gość_42dfa
2017-01-26 05:53
Na ALA wystarczy na styk. A moze Karaganda?
jjemiolo
2017-01-25 22:46
gosc_bo9e4: wspomnialem ALA wczesniej ale chyba za malo czasu, bo lot z TSE do ALA to 90-100 minut w kazda strone. Podobnie odpada TAS bo tam jest 2 godz. w jedna strone, do FRU 1.45 zas do OVB tez 1.45 (w kazda strone). Wyglada wiec ze bedzie to postoj podyktowany jakimis wzgledami handlowymi.
gość_b09e4
2017-01-25 21:53
Wygląda na to, że dogadują też obsługę ALA, stąd póki co 5h postoju w Astanie. Ta trasa będzie miała właściwy LF tylko pod warunkiem obsługi obu portów.
gość_83981 - to jak z tymi 5h? Bo stamtąd już raczej nigdzie nie poleci i nie chodzi też o start lub powrót w porze nocnej (ew. wyższe opłaty)? Dawno temu już ktoś zauważył, że loty na wschód pozwalają maszynom zarabiać również w nocy, dzięki różnicom czasu. A jak Ukraińcy wyjadą od nas pracować do bogatszych krajów UE, to mogą ich zastąpić np. właśnie mieszkańcy Kazachstanu.
jjemiolo
2017-01-25 20:51
Jakby powroty z TSE przyspieszyc nawet o godzine powstalyby dodatkowe mozliwowsci tranzytu w WAW z TSE do: OTP, SOF, CLJ, TLL BEG, LJU, TGD, a takze KIV i ODS mimo ze te dwa ostatnie troche okreznie. Te obecne sa dobre na zachod, Atlantyk, oraz do PRG, BUD, ZAG, VNO i LWO.
jjemiolo
2017-01-25 20:42
W istocie, ten dlugi postoj w TSE jest jakis tajemniczy. Chyba za krotko dla zalogi by sie wyspac, celem oszczednosci na noclegach, za dlugo na obsluge samolotu. Jak latal OS (3 razy tygodniowo) postoj byl tylko godzine. A moze dogaduja sie z Astana Airlines (KC) by stworzyc doloty do TSE z calego Kazachstanu na dalsze podroze do Europy LOTem? A moze poleca dalej do ALA tyle ze po cichu? Godziny dobre na podroze z Europy Zachodniej przez WAW do/z TSE. To w koncu stolica najbogatszego kraju srodkowo-azjatyckiego (ropa przede wszystkim) i jest tam sporo ruchu sluzbowego.
@ lysypiotr76: jest tez dla mnie zaskoczeniem ze do tak ciagle niszowego punktu (choc TSE ma okolo 3 mil ruchu rocznie) az 4 razy w tygodniu. Widocznie handlowcy w LOCie wiedza lepiej. Oby tak bylo.
gość_83981
2017-01-25 20:22
Wyjaśnienie dla znawców poniżej: samolot zmieści jeszcze rotacje np. do LHR. Razem daje to 15h30m nalotu. Czyli całkiem sporo, nawet wzgledem LCC. Plus jeszcze rozklad uklada sie pod fale zachodnia.
gość_aea8f
2017-01-25 20:00
Do gościa gość_1cca2; Drugiej części Twojej wypowiedzi nie ma co komentować, bo sam sobie wystawiasz świadectwo. Widocznie ekonomii miałeś sporo, tylko rodzinie i szkole gdzieś umknęło nauczenie Ciebie kultury... chyba, że się nia dało. Frustracja nie jest tu potrzebna, nigdzie nie było napisane że oczekuję ceny a'la Ryanair.
gość_aea8f
2017-01-25 19:56
do gość_1cca2: Skoro do Erywania, Tbilisi i Tel-Avivu można spokojnie znaleźć bilety za połowę tej ceny, a rejsy są wykonywane mniej ekonomicznymi EMB170 lub B737, to tutaj spodziewałem się przynajmniej na początku lepszych cen na zachętę!
lysypiotr76
2017-01-25 19:45
Trochę niszowy kierunek . Ale ..... ale zobaczymy jak będzie.
no coz, podobno Business tam lata. Ja sie nie spodziewalem taniochy
gość_bab7f
2017-01-25 19:32
Dlaczego samolot będzie stał ponad 5h na płycie w Astanie? Strasznie nieefektywne wykorzystanie środka trwałego.