Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_6c19f
2017-02-13 07:01
No to czekamy..bo jeszcze nic nie ma na lh
gość_6c19f
2017-02-06 22:42
od poniedzialku 13 lutego wprowadzenie cs zLH oraz United
gość_7602c
2017-02-05 16:04
sarmata zeby zlozyc polaczenie muso byc w systemie luz-muc na kodzie lh. Teraz skladasz kod bmi i dalej lh co daje takie kwiatki. Dopuki polaczenia nie bedzie w systemie lh nie ma sensu szukac przesiadek
sarmata0167
2017-02-05 12:30
Sytuacja nie jest dobra. Nadal na stronach LH i United połączeń nie można znaleźć (może coś źle klikam). Przez skyscanner i momondo połączenia owszem są (realizowane przez BMI + LH, BA) jednak strasznie czasochłonne i co gorsza niezwykle kosztowne. Wszystko powyżej 4 tys. złotych za lot europejski. JFK też minimum 4 tys. ale perełki (krótka przesiadka) to nawet 18 tys.
Jeżeli tak ma być to nie widzę szans na powodzenie nawet dla biznesu. TAXI z Lublina na WAW to 500 zł. Wyjdzie i szybciej i taniej.
Chyba że nie dostrzegam drugiego dna tej sytuacji.
gość_2d3d8
2017-02-02 08:17
Styczeń 2017:
24585 (-3,82%)
operacji lotniczych - 193
gość_6c19f
2017-02-01 18:59
raz był też BOEING 31 /08/15
gość_0b781
2017-02-01 18:48
był A319 i E195
gość_8db8f
2017-01-31 23:51
Jakim samolotem latala Lufthansa do Lublina?
gość_2a344
2017-01-31 00:15
@gość_6c19f: Zgadza się.
gość_6c19f
2017-01-29 19:07
zatem w 2017 możemy liczyć w LUZ na Rowne i Kijów reszta w18?
gość_4c67a
2017-01-29 09:10
Już by ogłosili Równe i Kijów na LUZ ale kończą rozmowy na loty do Modlina, tam też chcą latać. Nie wiem czy to dobry pomysł z dziwną linią Bravo ale to oni się starają i ponoszą ryzyko finansowe maja wsparcie biur podróży, które chcą powalczyć o pasażerów z przewozami autobusowymi, ceny będą zachęcające od 20 $ Równe i 50 $ Kijów. Pozostaje czekać co z tego wyniknie.
gość_b4ea7
2017-01-28 23:04
Jeszcze z miesiąc potrwa zanim załadują do systemów wszystkie taryfy i Code Share, także spokojnie.
sarmata0167
2017-01-28 21:52
Co więcej na stronie BMI również nie można zakupić biletu łączonego na inne trasy z MUC.
sarmata0167
2017-01-28 21:38
Nadal na stronach Lufthansy i United brak jest połączeń do LUZ. Jak będą to dopiero można ocenić całość przedsięwzięcia pod hasłem BMI. Pytanie dodatkowe to czy BMI widzi w tym połączeniu biznes czy tylko liczy na dopłaty ?
gość_197ae
2017-01-28 20:09
smolip67: tyle to będzie w tym roku:)
smolip67
2017-01-28 13:16
qwerty:Ja obstawiam że będzie ponad 500 tys pax za 2018.
gość_f268d - jak Ty bierzesz martina za powazne zrodlo informacji to ja Ci gratuluje myslenia. Brawo Ty. Poczytaj sobie ilu uzytkownikow ma z niego beke. Tyle w tym temacie.
gość_b4ea7- przyjmuje zaklad
Pojde dalej obstawiam ze w 2018 roku LUZ nie dobije do 500tys.
gość_6c19f
2017-01-28 09:47
gość_c47ab coś wiecej...nowy przewoxnik , czy tylko nowe połaczenia od dotychczasowych? tradycyjny? kierunki kontynentalne? wschodni? izrael?
gość_c47ab
2017-01-28 07:24
Spokojnie poczekajmy, mówi się o kolejnych nowych kierunkach, ale niech to ogłasza oficjalnie. W tym roku jeszcze ogłasza tylko dwa nowe kierunki i rozpoczęcie budowy terminala odlotów. I tak nie będzie źle około 450-480 tys pax za 2017. Większy wysyp nowych kierunków od S18, trzymajmy kciuki za powodzenie
gość_197ae
2017-01-27 23:44
nie tak dawno na 2017 podawali 600 tys paxów, a na 2018 720 tys paxów. teraz powoli się wycofują i mowa jest o 400 tys na 2017. widać wielką ostrożność, bo lepiej podać mniej niż przestrzelić... a tak realnie to 500 tys w tym roku powinno pęknąć z tym co jeszcze dojdzie