greg0303
2017-01-31 06:35
Niemieckie władze federalne (Bundeskartellamt) zaakceptowały porozumienie leasingu samolotów Air Berlin przez Lufthansę, właśnie ze względu na rodzaj umowy (będzie to leasing, a nie przejęcie floty).
Dodatkowo Lufthansa nie będzie korzystała z pozwoleń na starty/lądowania Air Berlin, a leasingowane maszyny zostaną dołączone do obsługi rejsów linii Eurowings.
gość_dad6c
2017-01-19 17:16
Lufa rozklada powoli konkurenta na czesci i niedlugo nie bedzie miec zadnego konkurenta!! Graja juz pierwsze skrzypce w Austrian, Brussels, Swiss, wyeliminuja AB i przyjdzie czas na polkniecie LOTu. Ciekawe co wtedy powiedza Ci ktorzy teraz krytykuja Ryanaira.
gość_fa5f8
2017-01-19 13:45
A branie pieniędzy przez Ryana od samorządów za niby marketing na rzecz regionów to nie jest zaburzenie konkurencji ??? Panom z Ryana wydaje się, że im wolno wszystko a reszta ma grać fair ??? Żałośni są
gość_ba1ed
2017-01-19 11:41
W pełni popieram Ryanaira, jak oni chcieli przejąć Aer Lingusa to KE Europejska uznała, że będzie to zaburzenie wolnej konkurencji ale jak LH przejmuje samoloty AB to jest wszystko ok.
krzysiekl
2017-01-19 10:14
trolowanie:
a jakby tak wszystkich pogodzić i ze względu na kwestie ekologiczne zakaż lotów na krótkich dystansach (lub obłożyć je wielkim podatkiem) :P
Przy odpowiednim utrzymaniu linii kolejowych w jedną noc można by dojechać z Warszawy do Paryża czy Londynu. żeby być ekologiczną pociąg musi jechać pełny, a im lepiej wykorzystana infrastruktura (im częściej coś po niej jedzie) tym jest to tańsze.
Nie ma też problemu by w pociągach typu IGV/ICE instalować miejsca sypialne i by pokonywały znacznie większe odległości niż obecnie. Pełne otwarcie rynku kolejowego i Ryanair będzie otwierać swoje połączenia kolejowe;)
usuniety
2017-01-19 09:48
Śmieszny jest ten Ryanair. Sami korzystają z rozwiązania, które jak ktoś się uprze, może być podważone przez sądy ds. konkurencyjności (dopłaty promocyjne od regionów). Kto mieczem wojuje…